Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #1 Skrevet 7. januar 2004 Nå har jeg tre ansiktsmansker (vichy) En peeling, en dyptrensende og en fuktgivende. Har tidligere brukt først peeling og så dyptrensende. Nå føler jeg at huden trenger litt ekstra fukt pga kulda. Jeg tenkte først å ta peeling og så fuktgivende. Kan jeg ta dyptrensende midt i mellom de to, eller blir det for mye på en gang? Mye rot det der kanskje..??! Takker for svar og tips!
Gjest Ethereal Skrevet 7. januar 2004 #2 Skrevet 7. januar 2004 Hva med å legge den dyptrensende i T-sonen (panne, nese, hake), og den fuktighetsgivende i kinnene? Da får du alle behov dekket. To ganger etter hverandre blir nok litt for mye, tror jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2004 #3 Skrevet 8. januar 2004 takk for svaret:) Men nå er det slik at jeg har tørr hud også i t-sonen. selv om jeg noen ganger har kviser også. Særlig haken.. Tok peeling-masken først, og fuktighetsmasken etterpå. Virker ok nå.. Så får jeg ta dyprens-masken neste gang! Håper ikke fuktighetsmaske på haken gjør at jeg får kviser.. Følte nemlig at huden der også trengte litt fuktighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå