Gå til innhold

bli slikket/kysset i armhulen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her som tenner på det? Jeg gjør det.. Tydeligvis.

I morges lå kjæresten med ansiktet veldig nært armhulen min, og jeg kjente en stor trang til å bli kysset der. Beveget armen diskret nærmere han, og han streifet såvidt borti med munnen. Etter en liten stund ga han meg et lite kyss der. Jeg ble sprengkåt! Aldri opplevd noe lignende! Var jo selvsagt barbert, og det luktet ikke svette...!?

Nå blir jeg sykt kåt bare av tanken på å bli kysset eller slikket under armen. Det høres jo helt sykt ut :o

Prøvde å søke på google, men fant ingenting.. Virker som det ikke er så vanlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huden i armhulen er tynn og sensitiv, så er vel ikke sååå sykt! :P

Du hadde kanskje satt pris på "norsk-sex", dvs å ha sex med armhulen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armhuler forbinder jeg med et sted hvor det befinner seg svette og deodoranter, så der vil jeg ikke ha noen ansikter borti, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min slikker meg i armhulen, og har gjort det i mange år. Jeg synes også det er deilig, men selvsagt så er det viktig for meg å vite at jeg er rein og nyvasket, noe som stort sett gjelder overalt der han slikker meg…

Om det er så veldig vanlig vet jeg ikke, men hos oss så gjør vi hva vi to føler for og blåser i hva som er vanig/normalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer dere rett før dere gjør dette, eller slikker dere i vei selv om det er deodorant der? (For jeg regner med at folk flest bruker deodorant til vanlig?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja. Er ikke noe man ser i det fleste filmer - men drit i hva som er vanlig eller ikke. Du tenner på det - jeg hadde spurt han uansett hvor pinlig det kunne ha utartet seg om han kunne gitt den oppmerksomhet.. Har en 'rar' fetisj sann sett jeg også, så veit åssen det er :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...