Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg dennne, http://www.apotek1.no/produkter/anti-redness-day-fluid-spf-15-50ml-878167p, i håp om at det skulle dempe de røde områdene i ansiktet mitt. Men, kremen trekker nesten ikke inn i huden, og blir bare liggende utenpå som en grønn maske.

Noen som har opplevd det samme, evt har tips? Skal jeg bruke en annen hudkrem under?

Jeg sliter jo selvfølgelig med masse allergier, så jeg kan ikke smøre på med masse sminke osv for å dekke over. Jeg ser vanligvis ut som en tomat i ansiktet, og det er jo selvfølgelig sjenerende.

Jeg hadde igrunn gitt opp for lengst, men så håpet jeg at denne kremen skulle gjøre underverker.

Men jeg vil ikke se ut som Hulken heller da

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg kjøpte den også, og har samme opplevelse som deg. Den funka ikke i det hele tatt. Jeg så jo helt syk ut.

Har dessverre ikke så mye tips til deg. Jeg begynte å bruke primer under sminken. De har grønn primer også. Men siden du ikke bruker mye sminke så vet jeg ikke... :sukk:

Skrevet
:frown: Uff, penger rett i dass altså
Gjest PinkLeaf
Skrevet

Har du prøvd clinique? De har også et "grønt" pudder, som man kan bruke tross allergier eller sensitiv hud. Jeg vet de har det på Esthetique/Kicks, men du finner det sikkert andre steder også. :-)

Skrevet

Er det sminke eller hudkrem?

Skrevet

jeg vant en Matis dagkrem her på kg som har høy faktor og som skal virke korrigerende på pigmentflekker. Den blir hvit på anskitet uansett hvor mye jeg smører den ut. Prøvde med foundation oppå men så fremdeles ut som et laken. Skjønner godt at de gav den bort for å si det sånn. Ble dritskuffa. Ingen kan jo gå rundt sånn. Kommer til å bruke den som nattkrem bare for å bruke den opp. Om det er bra å sove med spf 20 er vel en annen sak.

Skrevet

Men har du funnet noe annet som virker?

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Er det sminke eller hudkrem?

Det er et pudder som dekker og utjevner rødhet, men vet ikke om det pleier noe.

Skrevet

Men har du funnet noe annet som virker?

Det hjelper å bruke en foundation som er varm dvs gul i tonen. Da forsvinner rødskjær i ansiktet.

Skrevet

Ingenting du får på apotek eller parfymeri er brukende til noe som helst. Gå til flere hudpleiere og få råd/prøver, så kjøper du heller produktene hos feelunique.

• Liker 1
Skrevet

Hmm, tydeligvis skiller jeg meg ut her, men jeg elsket denne da jeg slet med ekstrem rødhet i ansiktet etter akne-behandlinger. Jeg brukte en vanlig fuktkrem først og lot den trekke inn mens jeg kledde meg, spiste etc. Deretter påførte jeg denne kremen som faktisk dempet noe av sårheten i ansiktet i tillegg til at den kvittet seg med det røde. Jeg forstår ikke hvordan man kun kan bruke kun denne nettopp fordi det grønne er veldig konsentrert, men å påføre den over en annen vanlig dagkrem virket fantastisk for meg. Jeg brukte denne i 1 1/2 år eller noe slikt og jeg vil faktisk påstå at den gjorde det den skulle i forhold til å roe ned huden og dempe rødheten slik at etter en måneds tid var jeg ikke fullt så rød uten.

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg brukar Rosaliac frå La Roche Posay på apoteket for min rosacea, og vekslar med Avene anti-redness. Active sensitive anti-redness frå Yves Rocher er også bra.

Skrevet

Og du blir ikke grønn? Jeg tåler heller ikke parfyme, så det kan ikke inneholde det (men tror ikke La Roche Posay Rosaliac inneholder det)

Gjest Raptuza
Skrevet

Ingen av desse har parfyme, nei. Og eg blir ikkje grøn, i alle fall. Den til YR har ikkje grøne fargepigment. Kostar rundt hundrelappen på nettsida deira.

Skrevet

Jeg blir ikke grønn av den kremen TS. Kanskje det har noe med hudfargen å gjøre? Min hudtone er "solbrun" året rundt.

jeg har også prøvd en krem fra Clinique som fungerte bra på min sensitive hud, kjøpt på taxfree, men den er også grønn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...