camze Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 Jeg har såå lyst til å designe mitt eget kort, men går det på dnb? Vet man kan det med den intro pakken, men nå er jo jeg over 18 år og har dermed ingen mulighet til å få no intro pakke
Horge Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 (endret) Kan dessverre ikke hjelpe deg med svar hva gjelder DnB, men hos Handelsbanken er dette en ordinær tjeneste: Visakort med eget bilde. Endret 12. februar 2012 av Horge
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 Jeg er ganske sikker på at det går an.
Gjest Cessie Skrevet 12. februar 2012 #4 Skrevet 12. februar 2012 DNB er en av de få bankene som ikke lar deg designe ditt eget kort.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 DNB er en av de få bankene som ikke lar deg designe ditt eget kort. Dette er bare tull. Du får egendesignet kort hos DNB. Dette har de hatt i flere år. Ring kundeservice så hjelper de deg med fremgangsmåten.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #6 Skrevet 12. februar 2012 Postbanken kunne la deg designe eget kort, nå er jo det blitt DNB, og det burde de fortsette med.
camze Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2012 Fikk snakka med DNB og det gikk fint an å designe eget kort Var bare nødt å bestille dette nye kortet (etter at de ble sammen med postbanken) først, jeg har bare det gamle, og når jeg får det i posten, kan jeg logge på nettbanken og designe mitt eget :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå