Gjest Bobler Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 (endret) Hva tenker dere? Evt andre frisyrer jeg kunne kledd? (PS, fint om dere ikke siterer bildene, vil gjerne slette bildene etterhvert. ) Endret 11. februar 2012 av Bobler 1
Ambivalent Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 Litt vanskelig å se, men synes du kler pannelugg, kanskje rocke den opp enda mer? Og kanskje med en litt mørkere farge?
Gjest Bobler Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 Så det at bildet med lugg ble veldig stort, det var ikke meningen. Har lyst til å farge det mørkere, men gubben sier nei Han liker meg litt blond, og er jo den hårfargen jeg har opprinnelig også. Takk for svar Liker selv med pannelugg,eneste er at jeg blir så fort lei mtp at den er litt i veien. Kler lang og litt tung lugg, og da blir det fort mye 1
Gjest Bobler Skrevet 11. februar 2012 #5 Skrevet 11. februar 2012 (endret) Etter deres svar og noen PM har jeg bestemt meg for lugg da! Takk Endret 11. februar 2012 av Bobler 1
Gjest BabyBlue Skrevet 11. februar 2012 #6 Skrevet 11. februar 2012 Lang panne=heldekkende pannelugg. Kort panne= sideswept. Har ikke sett bildet, men det er bare et tips til deg og flere =)
Ambivalent Skrevet 11. februar 2012 #7 Skrevet 11. februar 2012 Etter deres svar og noen PM har jeg bestemt meg for lugg da! Takk Kult. Synes denne luggen er kul, men sikkert litt upraktisk.
Gjest Bobler Skrevet 11. februar 2012 #8 Skrevet 11. februar 2012 Kult. Synes denne luggen er kul, men sikkert litt upraktisk. Er vel noe lignende jeg har hatt tidligere. Ihvertfall mtp på lengden. Kler ikke å ha den kort opp, det er helt sikkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå