AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 Flere enn meg som føler de må røre i en "halv evighet" før dråpene og kremen blander seg sammen til rett konsistens? synes heller ikke jeg får så veldig mye farge etter å ha ventet 15 min (står 5-15 min i bruksanvisningen". sluttet å farge hos hudpleier fordi det da satt mye farge igjen på huden min og det tok lang tid før det forsvant. synes ikke det var så veldig pent.... er det andre typer enn depend som kanskje gir ett bedre resultat?
Almarea Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 (endret) Jeg lar fargen være på i 20-30 minutter, og jeg kommer aldri til å farge verken vipper eller bryn i salong igjen. Får mye jevnere farge hjemme, og mye billigere selvsagt. Bruker du blandingsforholdene som står på pakken? Endret 12. februar 2012 av Almarea
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 Jeg lar fargen være på i 20-30 minutter, og jeg kommer aldri til å farge verken vipper eller bryn i salong igjen. Får mye jevnere farge hjemme, og mye billigere selvsagt. Bruker du blandingsforholdene som står på pakken? hvilket merke bruker du? bare fulgt veiledningen men kanskje jeg skal prøve å ha fargen på lengre neste gang. hos hudpleier mener jeg det var ca 10 min jeg pleide å ha fargen på. følger blandingsforholdene ja.
Gjest Raptuza Skrevet 12. februar 2012 #4 Skrevet 12. februar 2012 Brukar sjølv den lysaste brynfargen til Depend, eg pleiar berre å blanda 2 cm fargekrem + 5 dråpar av vannperoxiden. Rørar godt i det med ein q-tips. Så brukar eg den til å pensla fargen på bryna ganske rikeleg...! Lar det virka ca ein halv time. Så tørkar eg først av bryna med ein tørr bomullsdott, deretter grundigare med ein fukta. Altså, dropp den vesle børsten i pakka om du ønskjer et synlegare resultat som varar lengre. Bør farga igjen ca månadleg.
Sykepl.student Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 prøv heller kolokrem fra midelfart. jeg bruker den som heter askebrun (er blond selv), og er kjempe fornøyd! tar ikke mer enn et par min før brynene er farget 1
rox Skrevet 12. februar 2012 #6 Skrevet 12. februar 2012 Jeg også bruker Kolokrem, og er superfornøyd! Den er drøy, enkel å blande, enkel å påføre, og etter 5 minutter er fargen perfekt. Er veldig lys og kald, og bruker også askebrun. Har aldri hatt problemer med avfarging til huden.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #7 Skrevet 12. februar 2012 tusen takk for alle svar og tips bruker vel opp den jeg har med tipsene jeg har fått her så lenge og om jeg da ikke blir fornøyd så prøver jeg kolokrem
MiamiNice Skrevet 13. februar 2012 #8 Skrevet 13. februar 2012 Jeg er brunette og bruker fagen brunsvart fra Depend. Er kjempefornøyd med den. Lar den sitte på endel lenger enn det som står på pakken, rundt 30 min kanskje..? Sist jeg var hos hudpleier og ordnet brynene ble jeg ikke særlig fornøyd, så kan likeså godt gjøre det selv.
Sykepl.student Skrevet 13. februar 2012 #9 Skrevet 13. februar 2012 Jeg er brunette og bruker fagen brunsvart fra Depend. Er kjempefornøyd med den. Lar den sitte på endel lenger enn det som står på pakken, rundt 30 min kanskje..? Sist jeg var hos hudpleier og ordnet brynene ble jeg ikke særlig fornøyd, så kan likeså godt gjøre det selv. 30 min? det er ganske lenge, det. jeg lar kolokrem sitte på i 5-10 min, og brynene tar farge med en gang. og fargen holder i ca 3 uker. 80 kr vs 200 i salong. jeg har aldri vært så fornøyd som nå:-)
Sovrana Skrevet 15. februar 2012 #10 Skrevet 15. februar 2012 I noen butikker har de en versjon av Depends øyenbrynsfarge som er hurtigvirkende. På pakken står det "Snabbfärgning". Du tar på en aktivator med q-tip, lar den sitte i to minutter. Så påfører du fargen med kost eller pensel og lar virke i 30 sekunder. Jeg synes denne gir mer farge enn den du skal sitte med i et kvarter. Farging av øyenbryn i salong har jeg sluttet med, da det ble veldig mislykket resultat (huden under øyenbrynene ble farget slik at det så ut som om jeg hadde to store barter over øyene, ikke pent!). Det eneste aberet er at jeg ikke synes fargen varer så lenge. Men siden denne tar så kort tid å påføre, går det greit å farge brynene ca. hver tredje uke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå