Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #1 Del Skrevet 7. januar 2004 Har nettopp blitt anbefalt av min lege å begynne å spise soyaprodukter i stedet for kjøtt. Har mye matvareallergi, så nå skal jeg prøve dette en stund fremover. Men nå har jeg inntatt disse produktene i 2-3 uker, og sliter mye med løs mage og luft. Er det noen som vet om man kan ta noe, slik at man kan slippe disse ubehagelige plagene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adessón Skrevet 11. januar 2004 #2 Del Skrevet 11. januar 2004 Det tar en stund før kroppen venner seg til nye matvaner. Kroppen er vant til den typen mat du har spist tidligere, og trenger en tid for å omstille seg. Jeg spiser mye soyaprodukter selv og har ingen problemer. Mitt råd er at du lar det bero en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2004 #3 Del Skrevet 12. januar 2004 Takker så mye for svar! Har fortsatt å innta det siden jeg la inn meldingen og jeg merker at det nå begynner å gå bedre. Med unntak av luft i magen og noe dårlig lukt ved luft utslipp. Men det får jeg kanskje bare leve med. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2004 #4 Del Skrevet 13. januar 2004 Har heller aldri merket noe av det, men det forekommer sikkert. Magen trenger tid for å komme i balanse. Akkurat som en som spiser mye soyaprodukter plutselig skal begynne å spise skjøtt. (Hvis de er vegetarianere, da...) Håper det går bedre etterhvert. Et sunt alternativ til mye annet rart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå