Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle kjøpt meg en ny over og underlakk som faktisk gjør at neglelakken sitter bedre. Kunne også trengt en pleiende lakk eller liknende, for neglene mine blir så svake og skiver seg lett når jeg bruker neglelakkfjerner

Tips til gode over/underlakker og neglepleie? :biggrin:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Seche vite har en top coat som har fått mye skryt : )

Skrevet

Opi sin kombilakk. Tørker fort, er drøy og lett å påføre. Og du har underlakk og topplakk i ett.

Skrevet

Jeg kjøpte en nail repair fra Micro cell på apoteket her om dagen, har bare brukt den et par ganger og neglene er mye sterkere allerede!

Skrevet

Seche Vite sin top coat. No doubt!

Mine favoritter base coat er fra Orly.

Skrevet

Opi sin kombilakk. Tørker fort, er drøy og lett å påføre. Og du har underlakk og topplakk i ett.

Jeg bestilte faktisk den i går før jeg så posten din! :fnise:

Skrevet

OPI sine overlakker er dessverre ikke så gode, Seche Vite er definitivt den overlakken jeg liker best. Trind har noen gode underlakker.

Skrevet

Jeg anbefaler ikke kombolakker, erfaringen min er at disse ikke er like gode som rene base og top coater (og ja, jeg har prøvd mange innenfor både dyre og billige merker), men at kombolakkene mye lettere chipper av i flak. Vil på det sterkeste anbefale en ren base og en ren top coat. Ja, det blir litt dyrere, men de varer dobbelt så lenge og er etter min mening absolutt verdt det.

Av base har Essie en som er veldig god, nemlig "all in one base", samt seche vita sine "Recondition" (styrkende og holder bedre på lakken) og "base" som er fin til de som ikke trenger styrkende bare, bare en som sitter godt.

Av top coat sverger jeg til Seche vita sin dry fast top coat, men vet at mange også er fornøyd med Essie sin "No chips ahead" som skal hindre at neglalakken chipper av i flak.

Skrevet

Jeg som anbefalte OPI sin kombilakk over.

Jeg skal ikke motsi at det finnes bedre lakker. Men for meg er i alle fall denne optimal. Jeg lakker neglene hver søndag - opi kombilakk under, opi med farge, opi med kombilakk over, og opi quick dry på toppen. Selv med tre lag kan jeg da bruke hendene nærmest normalt 20 minutter etter lakking.

Da har jeg fine negler helt til neste søndag, aldri noe behov for flikking og fiksing gjennom uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...