Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg lurte på om noen vet om det går an å farge håret hos frisøren, ikke bleke det men farge det. jeg har ikke lyst til å bleke det for da blir det jo nesten hvitt så går det an å farge det blondt ?

takk for alle svar :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Om det blir nesten hvitt når du bleker det kommer an på utgangspunktet, og hvor lenge blekingen sitter i håret ditt.

Endret av Snøvott
Skrevet

Det kan bare farges et par toner lysere, så da må du ha blondt hår i utgangspunktet.

Skrevet

Det kan bare farges et par toner lysere, så da må du ha blondt hår i utgangspunktet.

jeg har lyse brunt hår, går det da?

Skrevet

jeg har lyse brunt hår, går det da?

Du får det som sagt bare et par toner lysere med hårfarge, så det vil nok bare bli enda litt lysere brunt :)

Skrevet

Du får det som sagt bare et par toner lysere med hårfarge, så det vil nok bare bli enda litt lysere brunt :)

har denne hårfargen--> http://bildr.no/view/1101976

Skrevet

har denne hårfargen--> http://bildr.no/view/1101976

På det bildet syns jeg håret ditt allerede ser mellomblondt ut. Et par toner lysere vil nok gjøre deg blond ja :)

Pass på å velge en kald blondfarge i stedet for en varm hvis du ikke vil ende opp med gulaktig hår.

Nummeret som står på hårfargeboksen skal da ende i 0 eller 1 (naturlig eller kald tone) og ikke i 3 (gyllen)

Skrevet

På det bildet syns jeg håret ditt allerede ser mellomblondt ut. Et par toner lysere vil nok gjøre deg blond ja :)

Pass på å velge en kald blondfarge i stedet for en varm hvis du ikke vil ende opp med gulaktig hår.

Nummeret som står på hårfargeboksen skal da ende i 0 eller 1 (naturlig eller kald tone) og ikke i 3 (gyllen)

hva skal jeg si til frisøren som skal gjøre dette på meg da?

Skrevet

hva skal jeg si til frisøren som skal gjøre dette på meg da?

Trodde du skulle gjøre det selv jeg, men det er mye bedre å gjøre det hos frisøren. Smart :) Da kan frisøren selv se på hudfargen din og finne ut om du vil kle en kald eller en gyllen fargetone best :)

Si bare at du vil ha det lysest mulig uten å bleke det. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...