AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 Saken er at jeg har en venn som jeg ble kjent med via en nettside. Vi begynte å bli veldig godt kjent (så en skulle tro at det skulle skje noe mer). Nå i kveld har vedkommende fortalt på nett at er sammen med kjærsten. Skal jeg slette vedkommende fra facebook og mobilen? Eneste argumentet for å ikke gjøre det er at veldig er snill og godhjertet, men skal det noe grunnlag for å ha noe mer kontakt med vedkommende? Vedkommende kunne fortelle at det var meg og en til, men jeg fikk tydligvis svar på det i kveld at jeg var ikke spennede nok for vedkommende... JEG FØLER MEG LURT OG SIKKELIG FORBANNET NÅR FOLK OPPFØRER PÅ DEN MÅTEN... :snurt: PS!Hadde kjøpt bursdagsgave til vedkommende også, men jeg vet om jeg skal ta kaste den langt til f**n. JEG ER DRITSUR NÅ!!!!! Det var den lørdagskvelden....
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 Har han/hun gitt deg inntrykk av at dere har noe på gang da? Sa h*n at h*n hadde følelser for deg? Har dere flørtet? 1
Gjest Wei Wei Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 Hvor lenge har dere kjent hverandre? Du skriver at han er din venn. Hva om han fikk samme oppfatning -- at det ikke blir noe mer fra din side?
Pene sko... Skrevet 12. februar 2012 #4 Skrevet 12. februar 2012 Unnskyld at jeg spør så direkte, men hadde dere sex?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #6 Skrevet 12. februar 2012 TS HER: Svar på spørsmål: 1 Vi hadde kjent hverandre i et halvt år. 2. Jeg merket at følsene begynte å komme 3. Vi hadde flørta litt på sms 4. Jeg fikk samme oppfatting at vedkommende var en venn og at det kunne blitt noe mer. 5. Nei, vi kom ikke så langt det ble sex. 6. Vi skulle treffes om ikke så lenge i real life.
Gjest Is_te Skrevet 12. februar 2012 #7 Skrevet 12. februar 2012 TS HER: Svar på spørsmål: 1 Vi hadde kjent hverandre i et halvt år. 2. Jeg merket at følsene begynte å komme 3. Vi hadde flørta litt på sms 4. Jeg fikk samme oppfatting at vedkommende var en venn og at det kunne blitt noe mer. 5. Nei, vi kom ikke så langt det ble sex. 6. Vi skulle treffes om ikke så lenge i real life. Virker som du har lagt litt mer i dette enn hva h*n har gjort... Forstår at du blir skuffet når du hadde forventninger, men hvor gammel er du/dere?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #8 Skrevet 12. februar 2012 Du har jo ikke møtt han i virkeligheten engang. Og da må du regne med at han blir sammen med en annen. Ikke tror jeg dere er veldig voksne heller utfra slik du skriver. Gaven prøver du å bytte, eller legger ut på salg på finn.no
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #9 Skrevet 12. februar 2012 TS her: Finnes det noe returgaranti på slike folk?
Gjest Is_te Skrevet 12. februar 2012 #10 Skrevet 12. februar 2012 Tror det beste for deg er å slette vedkommende fra mobil og fb hvis dette har gått innpå deg. Dessuten, hvis dere er venner, burde du ikke være glad på hans vegne?
Gjest Wei Wei Skrevet 12. februar 2012 #11 Skrevet 12. februar 2012 TS HER: Svar på spørsmål: 1 Vi hadde kjent hverandre i et halvt år. 2. Jeg merket at følsene begynte å komme 3. Vi hadde flørta litt på sms 4. Jeg fikk samme oppfatting at vedkommende var en venn og at det kunne blitt noe mer. 5. Nei, vi kom ikke så langt det ble sex. 6. Vi skulle treffes om ikke så lenge i real life. Siden dere ladri møtte hverandre, så blir det for tidlig å si at det var noe mellom dere, untatt flørt kanskje. Det er ikke rart han traff en annen, selv om det er skuffende. Å ha nettkontakt i 6 mnd uten å treffes kan være en av grunnene til at han lettet etter andre.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #12 Skrevet 12. februar 2012 Tror det beste for deg er å slette vedkommende fra mobil og fb hvis dette har gått innpå deg. Dessuten, hvis dere er venner, burde du ikke være glad på hans vegne? Ja dette har gått forferlig inn på meg. Jeg har det rett og slett JÆVLIG..for denne personen hadde de verdiene som jeg var på jakt etter..... 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #13 Skrevet 13. februar 2012 Det finnes flere bra folk der ute.
Kamikatze Skrevet 13. februar 2012 #14 Skrevet 13. februar 2012 OMG! Han har brukt deg som dataspill! 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #16 Skrevet 13. februar 2012 Ja dette har gått forferlig inn på meg. Jeg har det rett og slett JÆVLIG..for denne personen hadde de verdiene som jeg var på jakt etter..... Føler med deg. Selv om dere aldri fysisk møttes, så betyr det ikke at man ikke har knyttet seg litt til hverandre på et eller annet plan etter så lang tid som 6 måneder...
-Jiinxs- Skrevet 13. februar 2012 #17 Skrevet 13. februar 2012 Ville kuttet all kontakt, og returnert gaven. Han kunne ha fortalt at han var i et forhold fra første stund, synes eg hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #18 Skrevet 13. februar 2012 Jeg kommer til å kutte all kontakt, retunere gaven igjen og tar pengene å går på polet og kjøpe meg en flaske vin. Og drikker den opp...så forbanna er jeg... En tanke som jeg sitter igjen med en tanke skal en bare gi opp å være på jakt etter den store kjærligheten? Skal en bare gi opp og si at jeg kommer til å bli EVIG SINGEL? De drømmene som en har om en lykkelig fremtid har bare vært bortkastet? Sukk. En får bare si at de er heldige de som får hele pakka...en annen en er bare dømt til å bli MISLYKKET... :kjefte: ta med også!!
Gjest Is_te Skrevet 13. februar 2012 #19 Skrevet 13. februar 2012 Jeg kommer til å kutte all kontakt, retunere gaven igjen og tar pengene å går på polet og kjøpe meg en flaske vin. Og drikker den opp...så forbanna er jeg... En tanke som jeg sitter igjen med en tanke skal en bare gi opp å være på jakt etter den store kjærligheten? Skal en bare gi opp og si at jeg kommer til å bli EVIG SINGEL? De drømmene som en har om en lykkelig fremtid har bare vært bortkastet? Sukk. En får bare si at de er heldige de som får hele pakka...en annen en er bare dømt til å bli MISLYKKET... :kjefte: ta med også!! For alt du vet... Hvis dere hadde møttes... Så er det ikke sikkert at du hadde likt han like godt som over dataskjermen. Man kan få store forventinger via nettet, og skuffelsen kan bli ganske stor om virkeligheten viser seg å være annerledes. Been there, done that. Amor treffer deg når du minst aner det Jeg var singel i seks år med mange datingsforsøk før det uventede traff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå