Grooo Skrevet 7. januar 2004 #1 Skrevet 7. januar 2004 Bare lurte på hva dere fikk til jul jeg... Jeg fikk: Bøker: "Prime Time" av Liza Marklund "Digital fotografering" av Peter Bargh "Bare så du vet det : en samling av ting du kanskje gjerne vil vite" av Jon Almaas + en del julehefter Filmer: LOTR Two Towers Extended version Musikk: Ikke noe, og er fornøyd med det!
Ingeborg Skrevet 7. januar 2004 #2 Skrevet 7. januar 2004 Fikk én eneste bok, ikke en eneste film eller CD. Mye mindre enn "vanlig", men jeg ble kjempeglad for boka: "11 minutter" av Paulo Coelho. Anbefales!
Gjest Dalwhinnie Skrevet 7. januar 2004 #3 Skrevet 7. januar 2004 Bøker var faktisk det jeg fikk mest av i jula og som bokorm var jeg strålende fornøyd med det. Jeg fikk Kolbjørn Falkeids samlede dikt av kjæresten (hadde ønsket meg den), LSCs maskeblomstfamilien av "svigers" og ei kokebok om fisk fra tantungen.
Gjest Brunhilde Skrevet 7. januar 2004 #4 Skrevet 7. januar 2004 Jeg fikk "Pyramiden" av Henning Mankell.
Gjest Seleena Skrevet 7. januar 2004 #5 Skrevet 7. januar 2004 En rød bok med en død hund utpå som heter "Den merkelige hendelsen med hunden den natten". Skrevet av engelske Mark Haddon. Handler om en 15 år gammel autist som gjør mye rart. Den er litt trist og litt morsom på samme tid. Historien er hentet fra London område. Anbefales til mennesker som er nyskjerrig på forskjellige mennesketyper! Cd: Red Hot Chilli Peppers , den siste. den var foresten ganske dårlig... Savnet mangen sanger.
Rufus Skrevet 7. januar 2004 #6 Skrevet 7. januar 2004 Jeg "tar meg av" bøker og min kjære filmer/musikk/playstation ol hjemme hos oss... Så jeg fikk Ringnes Herre og Hobitten (iflg "svigers" mååååå jeg bare lese disse...jaja...) Min kjære fikk What we did last summer - Robbie Williams DVD, Indiana Jones DVD box og et par spill til Playstation... I grunnen veldig fornøyd e :D
Marble Skrevet 7. januar 2004 #7 Skrevet 7. januar 2004 Mat & Vin - kulinarisk institutt Chocolate cakes Roal Dahl's barnebok samling (for voksne, mao meg :D ) History of Movies Michael Jackson's nye Kylie - Body language Koselige greier.. skulle gjerne faatt mer boeker, men saa ble det ikke slik
Gjest lmari Skrevet 7. januar 2004 #8 Skrevet 7. januar 2004 Cd-er: Best of REM Den nye med the Neptunes ( har bytta den) Frederick Lerner, et nytt fransk stjerneskudd (fra min pappa som er "utvekslingsstudent" i Frankrike i ett år) En brent cd fra en venninne som går på Musikkhøgskolen Filmer: Harry Potter og Mysteriekammeret Harry Potter og de Vises Stein Bowling for Columbine Bøker: Et hemmelig sted - Elisabeth George Festguiden Marekors - Jo Nesbø
Anki1971 Skrevet 7. januar 2004 #9 Skrevet 7. januar 2004 Jeg fikk en bok om Robbie Williams til jul, nei, to faktisk, eller den ene var egentlig gave fra i fjor Twin peaks Season 1 (gleder meg vilt til season 2 kommer ut!) DVD: Zandalee DVD: On the edge DVD: Love potion # 9 DVD: Ingen kan elske som vi Til bursdagen: DVD: For love of the game DVD: What we did last summer med Robbie Williams :D
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #10 Skrevet 7. januar 2004 Fikk en kokebok "til et travelt studentpar fra svigers": Wenches raske retter. En cd: den nyeste til Bo Kaspers Orkester DVD: Løvenes Konge, K-Pax, Phone Booth, Broen over Kwai, Black Hawk Dawn, Fame og A shoot in the Dark med Peter Sellers. :D
Arwen Skrevet 7. januar 2004 #11 Skrevet 7. januar 2004 Bøker: Den nyeste til Anne Holt, Charlie og sjokoladefabrikken og en bok om dekking av bord. CD: No doubt - Singles Collection Ikke så mye i den sjangeren i år nei.
starie Skrevet 7. januar 2004 #12 Skrevet 7. januar 2004 Jeg fikk ikke musikk eller filmer og kun en bok, nemlig "Macht un Rebel" av Abo Rasul.
pusla Skrevet 7. januar 2004 #13 Skrevet 7. januar 2004 Ingen bøker til meg under treet i år, så da må jeg kjøpe meg siste boka til Åsne Seierstad selv. Fikk samlecd'en til Red Hot Chillipeppers, og to dvd'er: "Trond Viggo og samfunnet" og Coldplay Live.
Gjest Étoile Skrevet 8. januar 2004 #14 Skrevet 8. januar 2004 Litt av hvert i år: Cd: Best of REM Dvd: Sex og singelliv sesong 1 Gamle mænd i nye biler Bøker: Shopaholic gets hitched - Sophie Kinsella Stupid white men - Michael Moore Appelsinpiken - Jostein Gaarder
Loolaa Skrevet 8. januar 2004 #15 Skrevet 8. januar 2004 Fikk ikke bøker i år for første gang på mange år! CD: Silje Nergaard: Nightwatch DVD: Robbie the Reindeer (Reinsdyret Robbie - Det store reinsdyrstevnet). PC-Spill: The Longest Journey
Charmina Skrevet 8. januar 2004 #16 Skrevet 8. januar 2004 Fikk 2 bøker : Hunder "den perfekte gave til alle hundeelskere" Litors forlag Og Jeg fatter ikke hvordan hun får det til ........kjempemorsom bok -charmina
Ruby Skrevet 8. januar 2004 #17 Skrevet 8. januar 2004 Jeg fikk en cd, og det var den siste til Jan Werner....
Gjest Embla s Skrevet 9. januar 2004 #18 Skrevet 9. januar 2004 Fikk merkelig nok hverken cd eller bok til jul :o Fikk en DVD film: "Witnail and I" - den er kjempekul, har sett den før og ble veldig glad. Tror den er vanskelig å få tak i, og det lå omtanke bak :D
Tusseline Skrevet 9. januar 2004 #19 Skrevet 9. januar 2004 CD'er: Opeth- Damnation, Briskeby (byttet) DVD: Valen TV
Cawarra Skrevet 10. januar 2004 #20 Skrevet 10. januar 2004 Jeg fikk faktisk ingen cd'er, dvd'er eller bøker! :x Men jeg fikk mye annet fint da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå