Gå til innhold

Valg av støvsuger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi må ha ny støvsuger, problemet er at alle de som utfører tester baserer testene på parkett og tregulv. Ofte er de som kommer høyt oppe dårlige på tepper.

Vi har bare tepper inne, bortsett fra på bad og kjøkken så er avhenging av å ha en støvsuger som er best på tepper.

Vi har også hund og katt så den skal bli brukt minst 3-4 ganger i uka og må fjerne hår bra!

Noen som kan anbefale en? Max pris 2000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

med tanke på at dere skal støvsuge så ofte og på tepper og hår ville jeg nok investert litt mer penger i det.. men skjønner at ikke alle har råd til det.. Så da vil jeg anbefale dere å ihvertfall gå opp 500 kr i max pris og kjøpe denne miele støvsugeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en poseløs støvsuger fra Biltema, tror den kostet 600. Funket bra på hundhår og katthårene til mine:) kjøpte poseløs for jeg ble så lei av å bytte pose hele tiden, da mine hunder røyter endel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med tanke på at dere skal støvsuge så ofte og på tepper og hår ville jeg nok investert litt mer penger i det.. men skjønner at ikke alle har råd til det.. Så da vil jeg anbefale dere å ihvertfall gå opp 500 kr i max pris og kjøpe denne miele støvsugeren...

Akkurat den støvsugeren der er kjempegod :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den miele støvsugeren får lav score på tepper, det er det TS skal bruke den til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den miele støvsugeren får lav score på tepper, det er det TS skal bruke den til.

Synes den fungerer like bra på teppet som på parkett,men jeg har ikke store sammeligningsgrunnlaget i forhold til andre støvsugere i samme prisklasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...