Gå til innhold

Onanering, øker eller minsker sexlysten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man onanerer ofte (gutter og jenter): Øker eller minsker lysten på sex med partneren?

"Bruker man seg opp" slik at man føler seg nok tilfredstillt, eller blir man bare mer kåt jo mer man onanerer og har orgasme? Bør man "spare" seg til parneren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såsand du ikke snakker om umiddelbart etter (samme kveld), så mener jeg at det på dette området ikke er snakk om å "bruke opp", men snarere om å holde "høy beredskap".

Kun positivt, mao. 12

Skrevet

det er ihvertfall ikke jeg enig i.

Skrevet

Så hvis man har lyst på sex med kjæresten, bør man ikke onanere samme dag, altså?

Men ellers er det helt greitt, om man onanerer aldri så mye?

Jeg bare lurer...

Skrevet

å hjelp, innlegget mitt ble plassert så det fikk akkurat motsatt mening av det jeg egentlig ville si.

for gutter: hvis det f.eks. oppleves som et problem at orgasmen kommer for fort, er det absolutt å anbefale at man onanerer litt i forkant av sex.

for jenter: vel, min erfaring er at jo mer onanering, jo kåtere ellers også, og jo større utbytte av sex.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det ble visst mange rare innlegg over, moderator kan sikkert slette de...

On 2002-05-22 12:50, ivanka wrote:

for gutter: hvis det f.eks. oppleves som et problem at orgasmen kommer for fort, er det absolutt å anbefale at man onanerer litt i forkant av sex.

Skrevet

hvordan det funker for gutter å onanere før de har sex selv om de ikke syns de kommer for fort, bør egentlig en gutt svare på. jeg er samboer med den seksuelle duracellkaninen, og i hans tilfelle kan han antageligvis onanere 24 timer i døgnet uten at det gjør noen forskjell annet enn å gi ham tennisalbue. vet rett og slett ikke hvordan det er for andre gutter.

når det gjelder onanering og jenter, har jeg bare en ting å si: jo mer jo bedre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis jeg onanerer en dag er det vanskelig å ikke onanere de 2 -3 neste dagene, men etter det så går må-onanere perioden over. Hvis jeg holder meg en uke eller noe sånt, og er skikkelig kåt, mener jeg at det er mye mer sæd enn vanelig, og orgasmen er 10 ganger bedre.

gutt

Gjest Anonymous
Skrevet

Øker eller minsker lysten din på samleie i perioder når du onanerer mye?

Skrevet

Kan ikkje svare for andre, men for meg har ikkje onaneringshyppigheita påverknad på sexlysta. Det er nok omvendt: i perioder med stor sexlyst onanerer eg ofte.

For gutar trur eg det er slik at enkelte må onanere kvar dag for å unngå å hoppe på dama til stadigheit og slite ho ut!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er jente og er av den oppfatning at jeg ikke bør onanere for ofte, og da får jeg lettere orgasme sammen med partneren min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...