mocci Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 Jeg har sett at noen bloggere som bruker Blogspot/Blogger kan svare direkte på hver enkelt tilbakemelding, hvordan gjør man dette? Hvor finner man disse innstillingene?
HedvigR Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 Det burde stå "svar" rett under kommentaren, ved siden av der det står "slett"? Da kommer ditt svar under, og litt til siden av kommentaren I stedet for å bruke tekstboksen som allerede er der, for da blir det ikke et svar til en spesifikk kommentar.
Gjest Cupcakes Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 lurte på dette selv en god stund,så etter å ha surret litt rundt på innstillinger fant jeg det ut. jeg endret innstillingene på kommentarfeltet til å være innebygd, og da kom det opp svar alternativ ved siden av søppelbøtta på hvert innlegg
mocci Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2012 lurte på dette selv en god stund,så etter å ha surret litt rundt på innstillinger fant jeg det ut. jeg endret innstillingene på kommentarfeltet til å være innebygd, og da kom det opp svar alternativ ved siden av søppelbøtta på hvert innlegg Åh, tusen takk! Du er en knupp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå