syltetøy221 Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 For to måneder siden var jeg på et arangement. Der var det en gutt, som jeg fattet virkelig interesse for. Han såg utrolig søt og grei ut, og vi vekslet noen blikk, men siden jeg var der med en annen snakket jeg aldri til han. Jeg har på en måte aldri sluttet å tenke på han, fordi han virket utrolig som min type gutt. Vi har noen få felles venner, og jeg har "overhørt" at han er en utrolig grei gutt og at vi har mange felles interesser. Jeg kunne virkelig tenkt meg å bli bedre kjent med han, men jeg aner ikke hvordan. De felles vennene våre er ikke så gode venner av meg, så jeg kan liksom ikke bare henge meg på med de heller. Jeg er 20, og jeg tror han er et par tre - fire år eldre enn meg. Jeg kan ikke akkurat bare legge han til på facebook og si at han var kjekk heller. What to do? Glemme hele greia?
Gjest -J- Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 Jeg kan ikke akkurat bare legge han til på facebook og si at han var kjekk heller. Det er nettop det du kan, skjønner du. Og om du ikke sier han er "kjekk", kan du i det minste legge han til og ta det derifra. Hva har du å tape? 2
syltetøy221 Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2012 Blir det ikke for dumt å legge han til på Facebook "uten grunn" ?
Mr.Omg Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 Du har jo en grunn til å legge han til på Facebook! Grunn: du vil bli kjent med han
Gjest -J- Skrevet 11. februar 2012 #5 Skrevet 11. februar 2012 Blir det ikke for dumt å legge han til på Facebook "uten grunn" ? Selvsagt ikke, kjære deg. Dessuten har du jo en grunn? Do it og si hei og takk for sist i chatten når du ser han er online. Rapporter tilbake.
syltetøy221 Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2012 Om han ikke husker meg da ? Frk negativ.
Caramela Skrevet 12. februar 2012 #7 Skrevet 12. februar 2012 Så spør han sikkert hvem du er Og så tar du det bare derfra. Jeg husker deg fra da og da, og har lyst til å bli kjent med deg Do it! Heiaheia! :D 1
Gjest -J- Skrevet 12. februar 2012 #8 Skrevet 12. februar 2012 Så spør han sikkert hvem du er Og så tar du det bare derfra. Jeg husker deg fra da og da, og har lyst til å bli kjent med deg Do it! Heiaheia! :D + 10 000. 1
syltetøy221 Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2012 Wææææ. Oki jeg får ta en sjangs. Man lever bare en gang, eller hva ? 3
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 12. februar 2012 #10 Skrevet 12. februar 2012 Wææææ. Oki jeg får ta en sjangs. Man lever bare en gang, eller hva ? Do it! Du har jo ingenting å tape
Gjest BamseB Skrevet 12. februar 2012 #11 Skrevet 12. februar 2012 Wææææ. Oki jeg får ta en sjangs. Man lever bare en gang, eller hva ? Neida, jeg tror på reinkarnasjon, men dette livet lever du bare en gang, gjør det beste ut av det! 1
Caramela Skrevet 12. februar 2012 #12 Skrevet 12. februar 2012 Ja, gjør det Syltetøy! Og hold oss oppdatert :)
Nicolina Skrevet 13. februar 2012 #13 Skrevet 13. februar 2012 Ja, legg han til på facebook! Jeg har gjort akkurat det samme etter lignende forhåndsløp
Pixtive Skrevet 13. februar 2012 #14 Skrevet 13. februar 2012 Uenig med de som sier at du skal legge han til, er ikke alle som legger til hvem som helst (meg inkludert). Anbefaler heller å ta kontakt med han via melding på facebook men så heller holde "legge til venn" på hold til dere får en god kontakt. Lykke til! 1
syltetøy221 Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #15 Skrevet 15. februar 2012 Jeg la han til på mandag, og han har ikke godtatt. Det begynner å bli kleint om han syns jeg var stygg eller noe. Spiller han kostbar? Det er kanskje ikke vanlig blant gutter... Jeg får give a shit, stole på stoltheten og gå videre jeg da.
Gjest Bandit Skrevet 15. februar 2012 #16 Skrevet 15. februar 2012 Jeg la han til på mandag, og han har ikke godtatt. Det begynner å bli kleint om han syns jeg var stygg eller noe. Spiller han kostbar? Det er kanskje ikke vanlig blant gutter... Jeg får give a shit, stole på stoltheten og gå videre jeg da. Bare la du ham til uten å skrive noe til ham?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #18 Skrevet 15. februar 2012 Har han mange venner? Noen bruker sykt lang tid på å rydde opp i venneforespørsler o.l. Jeg ville ikke gitt opp før det hadde gått en ukes tid i hvert fall.
Gjest Bandit Skrevet 15. februar 2012 #19 Skrevet 15. februar 2012 Dessverre, ja. Jeg er dessverre enig med Pixtive her. Du burde sendt en melding først. Men gjort er gjort, nå er det bare å håpe han kjenner deg igjen på bildet, og til slutt godtar.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #20 Skrevet 16. februar 2012 Oh bummer, du skulle absolutt ha skrevet noe da. Flere jeg kjenner ville *aldri* om de kjente deg igjen eller ei added deg når de ikke kjente deg. Sende melding først er alltid mye mye bedre. I verstefall får du brannslukke med å sende han en melding nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå