Gå til innhold

kvinne ER kvinne verst ?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du er ikke et dårlig menneske- i mine øyne er du et ærlig et- for du tør å inndrømme det :D - i motsetning til mange andre

Takk Alex.. jeg tror de fleste av oss er sånn jeg - om enn ikke i noen stor skala. Vi vil jo gjerne være fine og trygge... men er det ikke alltid likevel :lol:

Skrevet

Kom igjen da Pussy... har du ikke - inni deg selv - vært litt glad for bilringen på ryggen til ei flott dame bare fordi du har hatt en slik bliring på din egen rygg...?

Har du aldri sammenlignet deg med andre og vært lettet når du ikke kom dårligst ut...? Aldri??

Da er visst jeg er dårlig menneske.. :(

Suz, suz du er da ikke noe dårlig menneske.... :wink:

Klart jeg legger merke til andres "skavanker", men jeg klarer ikke å glede meg over det, slik du beskriver det ovenfor. Vet ikke om det er sammenligning jeg driver med. Ser jeg en flott dame, så tenker jeg jøss så flott, kunne tenke meg de lange bena :D Ser jeg en mindre pen dame, tenker jeg ikke, yes godt for meg at jeg er flottere.

Det ytre er veldig viktig for kvinner, meg inkludert, men jeg forsøker så godt jeg kan å ikke forhåndsdømme.

Skrevet

Jeg lyver hvis jeg sier jeg ikke sammenlikner meg med andre. Klert jeg ser på om jeg har like bra klessmak, om andre hjem er mer rotete enn mitt, om andre jenter også har bilring...

Men jeg tror ikke jeg ler av de som gjør det dårligere, eller er tykkere, osv...

Men jeg liker å bekrefte ovenfor meg selv at jeg kan være bra.

Gjest sexysadie
Skrevet

Det verste med kvinner er hvordan de tendenserer og referere ifra private samtaler til andre kjerringer.

Skrevet
Kom igjen da Pussy... har du ikke - inni deg selv - vært litt glad for bilringen på ryggen til ei flott dame bare fordi du har hatt en slik bliring på din egen rygg...?  

Har du aldri sammenlignet deg med andre og vært lettet når du ikke kom dårligst ut...? Aldri??

Glemte å svare den kommentaren :oops: Joda jeg er ikke noe wonder woman. Snakker generelt og ofte er jeg selv inkludert. Men når jeg var yngre dvs slutten av tenårene og begynnelsen av 20 årene, sammenlignet jeg meg mer med andre. Men jeg føler jeg er en "late bloomer", og derfor fått et litt annet syn på ting og tang.

Skrevet

Glemte å svare den kommentaren :oops: Joda jeg er ikke noe wonder woman. Snakker generelt og ofte er jeg selv inkludert. Men når jeg var yngre dvs slutten av tenårene og begynnelsen av 20 årene, sammenlignet jeg meg mer med andre. Men jeg føler jeg er en "late bloomer", og derfor fått et litt annet syn på ting og tang.

Jeg ler ikke åpenlyst av andre jeg heller, men jeg sammenligner - ofte - og trekker et lettelsens sukk om jeg ikke kommer verst ut i en større forsamling... må bare innrømme det...

Og det er mer lettelse enn virkelig lykke over andres ulykke - mer en sånn"ja, ja det er da ikke bare meg..." :roll:

Det er ikke lett å være jente heller *sukker* :ler:

Skrevet
Men jeg tror ikke jeg ler av de som gjør det dårligere, eller er tykkere, osv...

Men jeg liker å bekrefte ovenfor meg selv at jeg kan være bra.

:enig_animasjon: Alle vil jo ta seg best ut.

Ærlighet varer lengst, men heldigvis er vi mennesker forskjellige :)

Skrevet
Jeg ler ikke åpenlyst av andre jeg heller, men jeg sammenligner - ofte - og trekker et lettelsens sukk om jeg ikke kommer verst ut i en større forsamling... må bare innrømme det...

Og det er mer lettelse enn virkelig lykke over andres ulykke - mer en sånn"ja, ja det er da ikke bare meg..."  :roll:  

Det er ikke lett å være jente heller *sukker*  :ler:

He, he jeg må nå le av deg da Suz :ler: Jeg hadde heller ikke trodd at du åpenlyst ler av andre.

Det er hardt å være god Suz :D

Skrevet

He, he jeg må nå le av deg da Suz :ler: Jeg hadde heller ikke trodd at du åpenlyst ler av andre.

Det er hardt å være god Suz :D

Fikk plutselig et bilde i hodet av meg sjøl... stånede på gatra og peke på ei dame mens jeg hyl-ler.. Uff *fniser litt*

Det ER hardt å være god :hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...