Egenskap Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 Hei. Jeg er singel. Ønsker å høre om dere vet kontakt annonser steder der man kan skrive om seg selv, med en sjanse for å få brev i postkassen hjemme hvor jeg bor. Iallfall takk for respons og henvisning der det gir en sjanse for å oppnå kontakt.
Egenskap Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2012 Ukeblader f.eks hei, hvilke ukeblader konkret? jeg søker kontakt annonse sider der jeg kan forvente å få brev i posten, og dialog kan utvikles gjennom det.
Egenskap Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2012 Nettdatingsider? hei, det er en form for sted der du faktisk ikke oppnår kontakt med noen som helst, jeg har med tro på den gamle metoden, der ønske mitt er å få svar gjennom postkassen min
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #6 Skrevet 11. februar 2012 Det beror nok på aldersgruppe. Ukeblader og kontaktannonser der, er nok i hovedsak lest av voksne kvinner. Noen av et flertall godt voksne. Er du ute etter noen i alderen 20-30 så er neppe Hjemmet det beste stedet å søke etter en partner på, og er du ute etter ei på 60+ for turer på stranda så er neppe Lek og Cupido rette steder å søke på.
Egenskap Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2012 Det beror nok på aldersgruppe. Ukeblader og kontaktannonser der, er nok i hovedsak lest av voksne kvinner. Noen av et flertall godt voksne. Er du ute etter noen i alderen 20-30 så er neppe Hjemmet det beste stedet å søke etter en partner på, og er du ute etter ei på 60+ for turer på stranda så er neppe Lek og Cupido rette steder å søke på. takk for høflig svar. Jeg er nysjerrig å vite om det finnes noen steder i det hele tatt der man kan få satt inn en annonse for ønske om kontakt med ei kvinne. For meg er det naturlige fra 25 - 34
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #8 Skrevet 11. februar 2012 Jeg tror flere ukeblader har seksjoner for kontaktannonser, men desverre tror jeg ikke de bladene som er mest siktet inn på kvinner i den aldersgruppen har seksjoner for kontaktannonser. Men jeg er ingen stor bladleser, så kanskje du får skikkelig svar av noen andre. (Har ikke Aftenposten i papirutgaven fortsatt kontaktannonser?)
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #9 Skrevet 11. februar 2012 takk for høflig svar. Jeg er nysjerrig å vite om det finnes noen steder i det hele tatt der man kan få satt inn en annonse for ønske om kontakt med ei kvinne. For meg er det naturlige fra 25 - 34 Hva med avisen?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #10 Skrevet 11. februar 2012 hei, det er en form for sted der du faktisk ikke oppnår kontakt med noen som helst, jeg har med tro på den gamle metoden, der ønske mitt er å få svar gjennom postkassen min Ikke gi opp nettdating. Jeg prøvde det selv. Lastet opp et bilde der jeg ser rimelig bra ut, men det er langt i fra det beste bildet jeg kunne lagt opp, så jeg var litt overrasket over at det skulle fungere. Jeg skrev litt om meg selv. Ikke så veldig mye, og jeg var ærlig og skrøt ikke på meg noe som helst. Jeg fikk meldinger fra et par damer, og skal møte en av dem i neste uke. Det første som kontaktet meg gjorde det etter et par dager. Profilen min er ikke mye å skryte av, men det har da fungert nok til å gi meg en date. Jeg er en helt vanlig fyr, og får interesse på nettet.
Egenskap Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #11 Skrevet 11. februar 2012 Vet noen om linken til den som tilhører til turistforeningen. Der vet jeg det skal være, men finner ikke frem selv i korridorene der
Gjest SnowLeopard Skrevet 11. februar 2012 #12 Skrevet 11. februar 2012 https://www.turistforeningen.no/fjelltreffen
Egenskap Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #13 Skrevet 11. februar 2012 https://www.turistforeningen.no/fjelltreffen Takk, Den tror jeg er mitt i blinken for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå