Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig pinlig, men et besøk i går resulterte i noen heftige sugemerker på begge sider av halsen og jeg skal begynne i ny jobb på sykehuset på mandag og aner ikke hvordan jeg skal komme meg ut av denne knipa.

Har skjønt det slik at klær blir utlevert, men har jeg mulighet til å ha en høyhalset tynn polo under? Eller skal ikke mine klær vises i det hele tatt under jobbklærne ?

Å sminke det bort fungerer bare sånn delvis, det vises fortsatt veldig godt hva som er under :S

Hva i all verden gjør jeg?

Hvis jeg masserer området vil det forsvinne fortere?

Jeg tar alle råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta på en buff!

• Liker 1
Skrevet

Man skal ikke tro alt man leser på nett, men jeg fant dette:

her er en oppskrift som funker fort som svinet, det har funket alle gangene jeg har prøvd det, og alle de jeg kjenner funker det på:

Dette trenger du:

1 ts sitron

1 ts eddik

1 ts mel

1 ts melk

1 ts sukker

bland alt sammen og la det stå i kjøleskapet 1 time. Så smøres det over sugemerket, sett den inn i kjøleskapet og vent noen timer før den påføres igjen.

http://debatt.sol.no/content/hvordan-fa-vekk-sugemerkene-fortere

Skrevet

Flytende plaster som du får kjøpt på apoteket kan fungere for å skjule merket.

Skrevet

Kjøp et litt stort, hvitt plaster av den typen man gjerne setter på store sår og sett det over sugemerket. Får du spørsmål, så kan du jo bare si at det er en kjempe kviser som gjør vondt dersom du kommer borti den. :)

Bedre å lyve enn å komme på jobb med et synlig sugemerke. Og ja, du får utlevert uniform, og den er ofte V-halset. Av hygieneårsaker, så skal man vel ikke bruke egne klær under uniformen.

Skrevet

Bedre å lyve enn å komme på jobb med et synlig sugemerke. Og ja, du får utlevert uniform, og den er ofte V-halset. Av hygieneårsaker, så skal man vel ikke bruke egne klær under uniformen.

Hvorfor skal man pynte på virkeligheten? Det er vel ikke en kriminell handling å gå rundt med sugemerke?

Skrevet

Hvorfor skal man pynte på virkeligheten? Det er vel ikke en kriminell handling å gå rundt med sugemerke?

Nei, det er ikke noen kriminell handling, men første dag på jobb så er det greit å gi et godt førsteintrykk. På et sykehus så er man som oftest borti pasienter iløpet av en dag, og det er ikke sikkert at Olga på 93 hadde reagert like positivt på et hefig sugemerke som Ola på 20. Selv om de fleste antar at et voksent mennesker er seksuelt aktiv, så trenger man ikke å utbasunere dette til alle og enhver. :)

• Liker 5
Gjest just words
Skrevet

Vet at det er litt i det seneste laget nett nå, men kanskje til en senere anledning.

Jeg bruker en salve som kjøpes på apoteket ved navn: Hirudoid som er perfekt til blåmerker og sugemerker.. Jeg har hatt et par slike et par dager før bryllup, konf. etc, da smører jeg den på 3-4 ganger for dagen og i løpet av 2-4 dager er sugemerket betraktelig redusert eller forsvunnet.

Skrevet

Nei, det er ikke noen kriminell handling, men første dag på jobb så er det greit å gi et godt førsteintrykk. På et sykehus så er man som oftest borti pasienter iløpet av en dag, og det er ikke sikkert at Olga på 93 hadde reagert like positivt på et hefig sugemerke som Ola på 20. Selv om de fleste antar at et voksent mennesker er seksuelt aktiv, så trenger man ikke å utbasunere dette til alle og enhver. :)

Så sugemerker er noe som kun oppstår i forbindelse med ett samleie?

Skrevet

Så sugemerker er noe som kun oppstår i forbindelse med ett samleie?

Det finnes mange måter å ha sex på. Et sugemerke oppstår sjelden fordi noen tilfeldigvis fikk lyst til å suge seg fast som en blodigle sånn helt ut av det blå... ;)

Skrevet

Tannkrem fungerte ikke (og jeg la den på kvelden før, morgenen etter og en gang til utpå dagen), ingredienser til å lage den smørja med mel og greier har jeg ikke tilgjengelig så det blir dekk kremen til venninna som blir siste løsning.. og den dekker så som så :S

Bare en mirakelnatt kan fikse dette til i morgen *ber*

Skrevet

Kanskje dekke halsen med sugemerker, så det ene ikke stikker seg sånn ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...