Gå til innhold

Xenical

Anbefalte innlegg

Gjest tusta
Skrevet

heia! jeg vil anbefale Acomplia jeg har gått ned 9 kg på 5 uker!!joho.har prøvd xenical og reductil men det hje

alp ingenting! ca 800 i mnd men er verd det.lykke til!!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_marianne_*
Skrevet

hvor får dere kjøpt reductil??? trodde det var ulovlig fra 2007 i norge.

har brukt dem tidligere og hadde kjempe effekt og vil ha mer:)

Gjest Gjest_marianne_*
Skrevet

hvor kjøper du acomplia for kun 800 mnd?

Skrevet
hvor får dere kjøpt reductil??? trodde det var ulovlig fra 2007 i norge.

har brukt dem tidligere og hadde kjempe effekt og vil ha mer:)

Reductil får man på apoteket, selvfølgelig med resept fra legen.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har gått på Xenical i 6 uker og gått ned 2,5 kg. Er veldig fornøyd med det,liker ikke at det blir for fort nedgang.

De første 2 ukene så var det nok litt strevsomt for magen ja...men den ble straks bedre når den hadde fått en tid til og venne seg til tablettene.

Skal ned 9,5 kg til og tror det skal gå fint :)

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Hei: Jeg har tatt Xenical i 2 mnd og gått ned 4 kilo. Har ikke spist så veldig mye sunnere enn vanlig, men mer grønt og da ble også de ukontrollerte tarmlyder og fising mer og mer borte. Min mor gikk ned 9 kilo på 5 mnd. Vi har begge rundt 20 kilo som må av. Tror nok det hjelper bedre når man har mer. I tillegg merket jeg når jeg hadde en periode med opphold at det var lettere å gå på do. Funker nok ikke for alle, men Reductil o.l er det så mye bivirkninger med, og de fleste går veldig raskt opp i vekt igjen.

• 3 måneder senere...
Skrevet
Du vet at disse har gått en del ned i pris i forhold til i begynnelsen? 400 kr for 28 dagers forbruk. Vil nesten tippe at du sparer en del matpenger også ved å bruke dem, siden du sannsynligvis spiser mindre.

hvor får man kjøpt reductil?

• 7 måneder senere...
Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet
jeg har nå gått på xenical i ca 3 måneder,og jeg har hittil gått ned 6 kg :) synes det er en helt ok nedgang,fordi det er ikke bra å gå ned for fort...magen har også stabilisert seg ganske så bra.har aldri hatt store problemer med løsmage jeg da,bare det at det var jo "bløtt" det som kom i starten...men aldri vært slik at jeg ikke hadde kontroll på det der bak...det sier seg selv også,at om man spiser mat som er skikkelig fettholdig,så kommer det da ut igjen også,siden ca30 prosent av fettet ikke blir tatt opp i kroppen...er viktig å forandre kostholdet når man bruker disse tablettene,for ellers kommer de ikke til å virke så mye...spiser man myye fett hele tiden,så rekker ikke kroppen å skille dette ut,og derfor vil man da ikke gå ned i vekt....man må ha tålmodighet og tenke at det blir bra etterhvert..så jeg er en av de få tydeligvis som vil anbefale disse tablettene om man bruker dem riktig :) husk at det tar tid før kroppen venner seg til den maten du "forandrer" til,og du merker ikke forskjell over natta....det tar tid,men er verdt å vente....synes jeg vertfall...
Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med Xenical! Hadde gått ned 10 kilo på egenhånd før jeg begynte på disse, men klarte ikke komme meg videre og mistet motivasjonen. Vet jo at jeg får diare hvis jeg spiser feil, så det motiverer meg veldig til å spise riktig. Går SAKTE ned nå, men det er helt greit! Så lenge det går rette veien!

Prøvde Reductil men merket ingenting.

På disse sidene med erfaringer med Reductil/xenical er det mange som går ned masse, og fort. Det jeg imidlertid savner er å høre hvordan det går ETTER at man har holdt opp lenge. Klarer alle å holde denne fantastiske vektnedgangen?! Jeg kan ikke skjønne hvordan det går ann hvis man ikke har lagt om livsstilen. Er veldig glad jeg gjorde det før jeg startet på pillene, sånn at de bare blir et hjelpemiddel til å gå ned i vekt

• 5 måneder senere...
Gjest Xenical er genialt
Skrevet

Trener på helsestudio jeg. og går på Xenical. Har mistet 4,5 kg på en måned. Kuttet ut poteter, sauser til middag osv. Funker som bare det..

• 1 år senere...
Gjest Kristin
Skrevet

Jeg har gått på xenical no i 7 Mmd. Har no tatt av 19 kg:) magen blir i ulage vist man ikke passer på hva men spiser men til meg har det gått kjempefint. Er litt spendt hva som skjer når jeg slutter med de da... Tiden vil vise. Men du får ikke dette preparater for å tsvar 10kg... Må nok ha litt bedre grunn enn som så.. Lykke til:)

• 10 måneder senere...
Skrevet

Jeg har brukt xenical i ei uke no. Har gått ned 2 kilo. Spiser minst mulig fettholdig mat. Ser at fettet kommer ut med avføringen. Ingen diarè. Folk reagere tydeligvis forskjellig. Hvis man spis mat med mye fett i så kan jeg tenke meg at man får diarè. Drakk vin i helga, saus til middagen på søndag. Ingen reaksjon. Skal ned ca 20 kilo.

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Bella
Skrevet

Nå har jeg hatt xenical i 4 mnd, og allerede gått ned 12 kilo. Jeg fikk streng beskjed av legen at jeg måtte spise fettfattig mat EN UKE FØR jeg skulle begynne på disse. Absolutt ingen bivirkninger i det hele tatt. Spiste masse god mat, men holdt meg unna sauser med fløte, og alt av søtsaker. Trener ikke mer en 2 ganger i uka, men kiloene raste av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...