Gjest Silicona Skrevet 7. januar 2004 #1 Skrevet 7. januar 2004 heia!!! Jeg lurte paa om det er noen som har erfaring med slankepreparater som Xenical eller lignede. ( faas av leger) Jeg trenger aa gaa ned ca. 10 kg og tenkte derfor aa proove dette... men er litt usikker p.g.a bivirkninger og hvordan det blir naar man slutter med pillnene. Vet at sunn mat og mosjon er det viktigste... men kanskje en bra start og proove pillene... takk
Siam Skrevet 7. januar 2004 #2 Skrevet 7. januar 2004 Jeg skal begynne med Reductil neste uke, så jeg har ikke noe svar til deg enda. I tillegg skal jeg begynne på Grethe Roede, så jeg håper på litt fortgang i sakene! :D Jeg har også planer om å gå ned 10-15 kilo.
Quinden Skrevet 7. januar 2004 #3 Skrevet 7. januar 2004 Ja, har prøvd det i 8 mndr. og da var nok nok... Ingen nedgang, bortsett fra at jeg spiste så sunn kost jeg klarte for ellers så fikk jeg diare som var helt ukontrollbart. Skikkelig ekkelt! Har enda ikke hørt om noen som har gått ned på tablettene alene, en må legge om kostholdet uansett og da ser jeg ikke vitsen med tablettene, men bevares... kanskje det er tingen for deg, så jeg ønsker deg virkelig lykke til. Det er sikkert noen som har god erfaring med produktet.
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2004 #4 Skrevet 9. januar 2004 Jeg fikk også SKIKKELIG diaré av Xenical. Helt ute av stand til å kontrollere utblåsningen når den kom, så jeg gjorde i buksa... Gikk ikke ned, men prøvde bare i 3 uker.
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2004 #5 Skrevet 9. januar 2004 Disse pillene er beregnet for ekstremt overvektige. !0 kilo burde du klare på annen måte. De er kjempedyre og virker lite på de fleste. Jeg kuttet ut poteter,brød og annen stivelse. Får fortsatt i meg fett. har gått ned 15 kilo på et år uten å anstrenge meg. Spiser Ingers grovbrød. paserer 3-4 g i uken en halvtimes tid.
murmeldyret Skrevet 10. januar 2004 #6 Skrevet 10. januar 2004 Jeg vet av noen få som har prøvd Xenical, og de vil ihvertfall ikke anbefale det videre. Ingen av dem gikk spesielt ned i vekt, max 2 kg på ei av dem på 2-3 mnd (husker ikke helt). De andre gikk ikke ned. Den ene sa at hver gang hun fes, så kom det litt i trusa. Og løs/rumlete mage er visst et STORT problem. Ei sa at hun nesten ikke turte forlate hjemmet, og ihvertfall ikke trene. Da kunne det går riktig ille Tror heller ikke du får Xenical for bare 10 kg.
Thinuviel Skrevet 10. januar 2004 #7 Skrevet 10. januar 2004 Jeg har ikke brukt xenical selv, men kjenner en som har det. Må bare legge meg på det de andre sier over her, det var dårlig med vektreduksjon, og mye magetrøbbel. Og du får nok ikke resept på xenical hvis du bare skal ned 10 kg. Etter hva jeg har forstått, så gis det bare til personer som er meget overvektige.
Siam Skrevet 14. januar 2004 #8 Skrevet 14. januar 2004 Nå har jeg brukt Reductil i 5 dager, så jeg vet ikke om det kanskje er litt tidlig å uttale seg, men så langt er jeg veldig fornøyd. Merker at jeg er mye mindre sulten, så jeg slipper å gå å være sulten og tenke på mat hele tiden ( selv om det er første uken på Grethe Roede også...) Har ikke hatt noe problemer med magen. Det gjenstår å se om jeg går noe ned da... Og det er ikke så lett å vite om det er Grethe Roede eller pillene som virker, eller hva som virker mest. Ny oppdatering følger senere.
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 heia!!! Jeg lurte paa om det er noen som har erfaring med slankepreparater som Xenical eller lignede. ( faas av leger) Jeg trenger aa gaa ned ca. 10 kg og tenkte derfor aa proove dette... men er litt usikker p.g.a bivirkninger og hvordan det blir naar man slutter med pillnene. Vet at sunn mat og mosjon er det viktigste... men kanskje en bra start og proove pillene... takk
pollya Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 Xenical hjelper bare hvis du spiser mat med fett i. 30% av fettet skilles ut p.g.a. medisinen. Så de som ikke går ned i vekt av Xenical, spiser sikkert ikke mye fett men mye karbohydrater. Og da har Xenical ingen virkning. Reductil øker forbrenningen, så den virker på en helt annen måte. 1
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 Ja, har prøvd det i 8 mndr. og da var nok nok... Ingen nedgang, bortsett fra at jeg spiste så sunn kost jeg klarte for ellers så fikk jeg diare som var helt ukontrollbart. Skikkelig ekkelt! Har enda ikke hørt om noen som har gått ned på tablettene alene, en må legge om kostholdet uansett og da ser jeg ikke vitsen med tablettene, men bevares... kanskje det er tingen for deg, så jeg ønsker deg virkelig lykke til. Det er sikkert noen som har god erfaring med produktet. Husk at de første ukene "renser " disse tabl mye av alt fettet du har i mage og rundt i kroppen. masse avfallsstoffer som skal ut. At det kommer mye løs avføring er normalt.... Hvertfall i førsten. Derfor de kaller pillen for " ikke slipp en promp pilla". Det som kommer ut er fett... Og det kan være umulig å holde igjen.... Alternativ er å bruke et bind....
Trillrund Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 Har prøvd Xenical og samme hva jeg spiste, så slet jeg med utskilling av fett. Torde ikke gå lengre unna et toalett enn 10-15 meter... Har gode erfaringer med Reductil, men hadde ikke råd til å fortsette på dem... :-(
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2008 #13 Skrevet 5. februar 2008 Jeg skal begynne med Reductil neste uke, så jeg har ikke noe svar til deg enda. I tillegg skal jeg begynne på Grethe Roede, så jeg håper på litt fortgang i sakene! :D Jeg har også planer om å gå ned 10-15 kilo. Bortkastede penger.......det mener vel legene også...om du får diare, så har du spist feil mat
Gjest eva78 Skrevet 7. mai 2008 #14 Skrevet 7. mai 2008 jeg har nå gått på xenical i ca 3 måneder,og jeg har hittil gått ned 6 kg synes det er en helt ok nedgang,fordi det er ikke bra å gå ned for fort...magen har også stabilisert seg ganske så bra.har aldri hatt store problemer med løsmage jeg da,bare det at det var jo "bløtt" det som kom i starten...men aldri vært slik at jeg ikke hadde kontroll på det der bak...det sier seg selv også,at om man spiser mat som er skikkelig fettholdig,så kommer det da ut igjen også,siden ca30 prosent av fettet ikke blir tatt opp i kroppen...er viktig å forandre kostholdet når man bruker disse tablettene,for ellers kommer de ikke til å virke så mye...spiser man myye fett hele tiden,så rekker ikke kroppen å skille dette ut,og derfor vil man da ikke gå ned i vekt....man må ha tålmodighet og tenke at det blir bra etterhvert..så jeg er en av de få tydeligvis som vil anbefale disse tablettene om man bruker dem riktig husk at det tar tid før kroppen venner seg til den maten du "forandrer" til,og du merker ikke forskjell over natta....det tar tid,men er verdt å vente....synes jeg vertfall...
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2008 #15 Skrevet 10. mai 2008 Har gode erfaringer med Reductil, men hadde ikke råd til å fortsette på dem... :-( Du vet at disse har gått en del ned i pris i forhold til i begynnelsen? 400 kr for 28 dagers forbruk. Vil nesten tippe at du sparer en del matpenger også ved å bruke dem, siden du sannsynligvis spiser mindre.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2008 #16 Skrevet 15. mai 2008 Har gått på Xenical i en mnd, gått ned 2,5 kg. Værst i starten, etterhvert stabiliserer magen seg. Jeg skal ned 10 kg før mageplastikk så da håper jeg at tre mnd til så er det gjort.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #17 Skrevet 28. mai 2008 Har gått på Xenical i en mnd, gått ned 2,5 kg. Værst i starten, etterhvert stabiliserer magen seg. Jeg skal ned 10 kg før mageplastikk så da håper jeg at tre mnd til så er det gjort. Jeg har også begynt på xenical. Her brukt de i nesten en mnd nå. Og har gått ned 1,6 kg. Jeg skal og gå på de før mage oprasjon. Skal ned 7,4 kg til. Har ingen problem med tablettene. Men har nå begynt å spise rett mat, og trimme litt. Føler at jeg er på rett vei. Hvordan går det med deg nå?
Gjest Beritz Skrevet 14. juni 2008 #18 Skrevet 14. juni 2008 Nå har jeg brukt Xenical i ca 1 uke og gått ned 4 kg Synes det er gått veldig greit. er ikke på en spesiell diett, men spiser mindre og finner fort ut hva som ikke er helt bra:) Er begynt å ta en liten tur rundt i nabolaget hver dag, merker allerede bedring. Så nå er det bare å vente å se hva som skjer.....
La Luna Skrevet 15. juni 2008 #19 Skrevet 15. juni 2008 Du vet at disse har gått en del ned i pris i forhold til i begynnelsen? 400 kr for 28 dagers forbruk. Vil nesten tippe at du sparer en del matpenger også ved å bruke dem, siden du sannsynligvis spiser mindre. Akkurat det tenkte jeg og. Hvis de fungerer ordentlig på en, så spiser man jo mye mindre, og da er det ikke noe stort problem å bruke 390 kr i måneden på dem.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #20 Skrevet 15. juni 2008 Jeg fikk Xenical av legen min i 2006. Det som skjer er at det fjerner overflødig fett fra den maten du spiser. Ergo, spiser du fet mat får du diare. Jeg spiste allerede ganske magert, og merket ingenting til dem. Det eneste var en søndag vi hadde spist middag hos svigers, da måtte jeg fort på do etterpå. Det som skjedde i de 3 ukene jeg gikk på dem, var at jeg ble skikkelig deprimert. Jeg var laaangt nede, orket ikke gjøre husarbeid og alt som angikk datteren min var et ork. ALDRI MER.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå