AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 Har en utebenk jeg lurer på å ta inn i huset:-) Men er det noe godt å sitte på....? Burde vel kjøpt noen puter,pledd å ha på?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 Det innbyr ikke til å ha lange samtaler rundt spisebordet, nei. Vondt i rygg og bakende. Er jo hardt å sitte på selv om man har puter - så jeg synes det passer best til et kjøkkenbord. Spisesofa, derimot - de er gode å sitte på. Men dyre.....
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #3 Skrevet 11. februar 2012 Det innbyr ikke til å ha lange samtaler rundt spisebordet, nei. Vondt i rygg og bakende. Er jo hardt å sitte på selv om man har puter - så jeg synes det passer best til et kjøkkenbord. Spisesofa, derimot - de er gode å sitte på. Men dyre..... Spisesofa er dyre, men veldig enkle å lage. Bare google spisesofa :-)
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 ok...kanskje ikke så lurt likevel da:-) Greier ikke bestemme meg for spisestuestoler jeg.........altfor mye å velge i.
Angelheart2 Skrevet 13. februar 2012 #6 Skrevet 13. februar 2012 Jeg vil ikke anbefale benk i spisestuen. Vi har selv hatt det i flere år og jublet den dagen vi heiv den ut. Vår benk hadde mye puter og var på den måten ikke så ubehagelig å sitte i, men det er forferdelig upraktisk. Hver gang noen skal inn og ut må hele benken flyttes, dersom noen ønsker å sitte næremere eller lengre fra bordet må alle følge med..... Vår benk hadde mulighet for å åpne opp setet slik at man har oppbevaringsplass under. Hver gang vi skulle ned i denne måtte alle putene fjernes, ellers satt de seg fast mellom ryggen og setet....I det hele tatt noe ordentlig herk! Men dekorativ var den, da...... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå