Gå til innhold

Hjelp meg med slankekur!?

Gjest ~Milla~

Anbefalte innlegg

Gjest bamsemums

Hei noen der ute.....

Så har slankekuren begynt da, men det er noen ting jeg lurer litt på, som jeg håper noen kan svare på her inne!?!?

Til frokost spiser jeg : 1 eller 2 knekkebrød med magert pålegg eller 1 yoplait yogurt med en banan eller gulerot.

Lunsj:1 gulerot ellerto

Middag:salat med svært lite lett dressing eller bare en liten bit av eks kylling.

Kveldsmat:Noe frukt eller grønt og 1 knekkebrød

Er dette sunn mat, kan man gå ned i vekt ved å spise slik?????????????

Og bare drikke MASSE vann. Ikke brus, ikke snop,chips eller søte ting.....

Skal atpåtil begynne å trene spinning, kjøpt egen spinning sykkel.

Så dette er noe jeg virkelig vil gå inn for.

Barelurte litt på hva annet en kan spise til middag som er fedtfritt og man samtidig går nedover på vekten av????????????

HJELP noen der ute.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det der må da være alt for lite å leve på i lengden? Jeg har ikke så veldig peil på knallslanking, men å redusere matinntaket for mye lønner seg ikke! Kroppen får ikke energi = ikke forbrenne energi...

Spis ofte og sunt. Hver 4. time har jeg hatt slankende virkning med å spise. Og da la jeg ikke om kostholdet i det hele tatt - uten å spise oftere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spiser altfor lite!

Doble eller triple matmengden - fordel det på fire-fem måltider om dagen, men ikke mer enn tre-fire timer mellom hver gang.

Gå en tur på en halvtime - time hver dag. I tillegg ta en treningsøkt eller tre i uken.

Det kalles ikke å slanke seg, men å legge om livsstilen og kostholdet - som er det eneste som hjelper i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja ,nå kommer jeg hjem fra handletur innspirer av Fedon Lindberg. Vi skal jo ikke sulte oss i hjel. Jeg har kjøpt RUG knekkebrød.

Makrell i tomat. fiskepudding. reker i lake, frossen laks til middag.rømme, broccoli.blomkål.leverpostei,tørkede aprikoser, peanøtter, MØRK sjokolade vis jeg blir snopesjuk.alt dette er mat med lav GI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre her - det er alt for lite mat! Kommer kroppen i sparebluss-modus oppnår du bare og legge på deg igjen enda mer når du begynner å spise normalt igjen!

Magert kjøtt og fisk er ikke farlig når du slanker deg - tvert imot. Det inneholder proteiner som kroppen faktisk bruker en del kalorier på å forbrenne i seg selv. Leste i går at kroppen bruker 25 kal på å forbrenne 100 kal proteiner, mot 1 kal på å forbrenne 100 kal fett. Dessuten er det viktige byggesteiner i musklene og kjempeviktig hvis du trener for å bli fastere i fisken.

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å gå inn på slankenett.no . Der finner du masse oppskrifter og tips, der er et forum slik som her på KG, om slanking, og du kan dessuten få din egen slankedagbok der. Der er det mange andre som støtter deg, og du kan støtte dem.

Var der en tur i dag nemlig, og det virket som en bra side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...