AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 Jeg skulle gjerne hatt noen tøfler, men de jeg finner, koster litt vel mye. Har ikke lyst til å betale 500 for tøfler liksom. Har funnet noen andre til greie priser, men de ser jo ikke gode ut. Var et par på jysk da, de så greie ut. Men det kan vel ikke være så vrient å få tak i tøfler? Har de noen ålreite på Europris? En eller annen skobutikk? Noen som vet om tøfler som ikke koster flere hundre kroner?
Moscato Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 Strikk sjølv, dei blir herlege i tjukt tova garn:-)
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #3 Skrevet 11. februar 2012 Det hadde virkelig vært noe, men jeg kan ikke strikke et skjerf en gang..
Quirky Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 Jeg har også forsøkt å finne fine tøfler uten resultat, Topshop pleide å ha litt, men de sender jo ikke til Norge lenger. Men de har en del på Etsy.com, kanskje på Epla.no også, hvis du liker sånne strikkede/tovede greier.
Gjest Badabing Skrevet 13. februar 2012 #5 Skrevet 13. februar 2012 Kjøpte tøfler på Indiska sist jeg trengte. Tror de kostet 200.
LeaMichele Skrevet 13. februar 2012 #6 Skrevet 13. februar 2012 jeg har bestilt fra ebay nå. skikkelig fine til under hundrelappen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå