Gå til innhold

Menn som bruker frisørsalongkvalitets-balsam på kjønnshårene

Harmonics

16 stemmer

1. 1. Turn-on eller turn-off?

• On, gode greier
      7
    • Off, gjør at hodet mitt tenker frisør og hår og mister helt konsentrasjonen
      9

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på dette fordi altså tanken slo meg.

Balsamen er da "Bed Head (TIGI), Styleshoots Hi-def Curls shampoo (with a curl boosting shot)".

The puns write themselves, don't they.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke si at jeg har opplevd at mannfolka har brukt balsam på kjønnshårene, men flere av mine ekser, samt mannen min bruker balsam på skjegget. :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Er det vanlig da? :klo:

Er jo greit at det lukter godt der nede :gjeiper:

en ganske unødvendig.

Ikke spesielt turn-on, men ikke helt turn-off heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vitner om at du er litt i overkant opptatt av kjønnsorganet ditt. Skulle tro du akkurat hadde fått hår der nede.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shampoo og balsam produkter er ikke egnet for å brukes ved intime områder. Hva er galt med å bruke intimsåpe?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg bare lurer på dette fordi altså tanken slo meg.

Balsamen er da "Bed Head (TIGI), Styleshoots Hi-def Curls shampoo (with a curl boosting shot)".

The puns write themselves, don't they.

Her skal man høre mye rart. Balsam i kjønnshåret? Det har jeg aldri tenkt over. Jeg skal ha en fullstendig "renselse" snart (må bare drikke opp kaffen min), med hårvask både oppe og nede. Jammen skal jeg ta balsam i håret på venusberget også. Det skal bli spennende å se og føle resultatet :fnise: . Enda mer spennende om en partner legger merke til det ;) .

PS. Ingen av mine menn har brukt balsam nedentil, det jeg vet.

Endret av Belladonna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du heller burde bruke Herbal Essences. (husk hvordan den funker i følge reklamen!) :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud og takkskarrufaenmegha, nå ble nesten alle balsamtyper og -merkenavn ufrivillig morsomme. "For extra volume", "Luscious long", "Anti snap", "Straightening", "extra shine", "Your Highness Elevating balsam"...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud og takkskarrufaenmegha

Jo værrsågoddu, litt snodig er det jo, av og til bare stopper jeg opp og tenker "hva er det egentlig jeg holder på med? Akkuratt nå? Sånn EGENTLIG?".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud og takkskarrufaenmegha, nå ble nesten alle balsamtyper og -merkenavn ufrivillig morsomme. "For extra volume", "Luscious long", "Anti snap", "Straightening", "extra shine", "Your Highness Elevating balsam"...

Legg nå gjerne til at de som får håret vasket med god shampo/balsam gjerne kaster på hodet og håret flere ganger også, for å nyte den myke glansen.

Også oversett det til mannlige kjønnsorganer. Hjerna mi spora rimelig kjapt inn på meatspin (ikke google det. NSFW) og nå har jeg ikke maskara igjen etter å ha flirt.

Men for å svare seriøst: Uansett hår eller ikke, frisert eller ikke. Lukt: Det skal ikke lukte vondt og det skal være reint. Men om det lukter blomster, honning eller Chanel no. 5 så tror jeg faktisk det blir lattermildt turn-off. :) Hvor myke hårene er, betyr like lite for meg som at mannen har glatte legger. Jeg vet at han er en mann, jeg liker at han er en mann. Og sjokkerende nok tenner jeg på menn. Og jeg forventer sånn halveis at det er litt hår der. Og ikke at de hårene som er der, er myke som kattungepels.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes! :haar:

Og så jeg som akkurat har bestilt den på blivakker.no.

Nå fikk jeg tanker jeg helst ikke vil ha om den balsamen...

Bare så det er sagt, hos meg skal den kun brukes på hodet!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legg nå gjerne til at de som får håret vasket med god shampo/balsam gjerne kaster på hodet og håret flere ganger også, for å nyte den myke glansen.

Også oversett det til mannlige kjønnsorganer. Hjerna mi spora rimelig kjapt inn på meatspin (ikke google det. NSFW) og nå har jeg ikke maskara igjen etter å ha flirt.

Bra.

Vel, jeg føler det er friskt og fint og sånn. Og shampoo'en er jo for krøllet hår, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dere jenter balsam på kjønnshårene?? :)

Ingen her inne har kjønnshår, de fjerner det å føle seg renere. Så det mår du nok spørre om et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...