Livets datter Skrevet 7. januar 2004 #1 Skrevet 7. januar 2004 ...og du hadde mulighet til å redde ut EN ting/enhet, hva ville du reddet?
Gjest GreenSky Skrevet 7. januar 2004 #2 Skrevet 7. januar 2004 Kosebamsen min, som jeg har hatt i senga hver natt siden jeg var 3 år!!!
Suzy Skrevet 7. januar 2004 #3 Skrevet 7. januar 2004 Kattene... (teller det selv om de er to..?) Forutsatt at de kom seg ut sjøl så hadde jeg nok prøvd å få ut datterens sølv-dåpsbeger. Det er arvet fra farmor til sønnedatter i tre generasjoner og er altså fra 1875... Helt nydelig!
Joplaya Skrevet 7. januar 2004 #4 Skrevet 7. januar 2004 Hvis det var vinter eller natt: en jakke. Ellers: alle mine fotoalbum hvor der er bilder som ville blitt vanskelig å få tilbake.
Maxine Grey Skrevet 7. januar 2004 #5 Skrevet 7. januar 2004 Fotoalbum av barna ...og gubben ...og bibelen etter tippoldefar ...og diamantene ...og ... puh..vanskelig dette..
Livets datter Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2004 Ellers: alle mine fotoalbum Jeg også, når jeg tenker meg om! Men aller helst fuglen min.
LilleBille Skrevet 7. januar 2004 #7 Skrevet 7. januar 2004 Esken med negativer (hvis jeg ikke hadde lagt den tilbake i bankboksen) Ellers "julebroderiene" som barna mine sydde i barnehagen (Er rullet i en rull - så det må telles som en)
Soul Skrevet 7. januar 2004 #8 Skrevet 7. januar 2004 Så fælt! Det er marerittet mitt, hadde ikke klart å velge... men først og fremst kattene ja! Og fotoalbum så klart.
Barbie Skrevet 7. januar 2004 #9 Skrevet 7. januar 2004 Dette opplevde jeg faktisk når jeg bodde i Stavanger for mange år siden. Der eneste jeg tok med meg var tobakken! Jeg trodde bare det var en liten brann, og at alt kunne reddes, men slik gikk det ikke. Jeg mistet alt. -Ja, bortsett fra tobakken da..... :-?
Orthia Skrevet 7. januar 2004 #11 Skrevet 7. januar 2004 Definitivt fotoalbum.. Heldigvis er dagens og framtidens fotografier lagret på eksterne servere!
Lilletrollet Skrevet 7. januar 2004 #13 Skrevet 7. januar 2004 For et trist tema dette var da......Men hadde jeg måttet velge så måtte det nok bli albumene mine. Lilletrollet
Gjest lmari Skrevet 7. januar 2004 #15 Skrevet 7. januar 2004 ... og DER får ikke jeg sove i natt, ihvert fall. Tanken på hva jeg ville tatt med meg har gitt meg mange søvnløse netter.... Tror jeg ville prioritert to ting: 1. Fotoalbum og negativer 2. Esken med brev fra samboeren min
Ugla Skrevet 8. januar 2004 #16 Skrevet 8. januar 2004 Uff... så alvårlig et tema... Har tenkt på det gjennom årene, og kommet til at det måtte (burde) bli -bilder/album/negativer. Men er nok redd jeg ikke hadde klart å tenke klart... En venninne fortalte at de hadde båret ut TV, mikrobølgeovn, og brødristeren hadde de KASTET ut av vinduet (så den gikk jo i knas...). Som hun sa etterpå: man klarer ikke å TENKE! Alt de hadde fått ut var enkelt å erstatte! Men alt det andre... HÅPER VIRKELIG jeg slipper å oppleve et sånt mareritt...
jordbær Skrevet 8. januar 2004 #17 Skrevet 8. januar 2004 HELDIGVIS har vi ikke mye uerstattelig hjemme. Dyrene mine er jo en selvfølge... Men dette var jo en ting/gjenstand.. Så da må jeg si laptopen min. :o Der har jeg masse bilder og minner fra de siste årene.
Skusla Skrevet 8. januar 2004 #18 Skrevet 8. januar 2004 FORUTSATT at kattene var ute, og sambo også ute og luftet hunden, hadde jg tatt med Harddisken vår- med alle bilder og mye info. Så hadde jeg slengt på meg så mye av favorittklærne jeg kunne, og tømt smykker nedi lommene På vei ut hadde jeg røska med meg eska med alle veskene mine og den store engelen jeg har på stua. Uvurdelig hadde gått tapt...
Livets datter Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #19 Skrevet 8. januar 2004 attest/vitnemaal... Dette oppbevarer jeg i bankboks!
Sofia Skrevet 8. januar 2004 #20 Skrevet 8. januar 2004 Jeg forutsetter at ungene er ute. Jeg ville ha tatt meg med bokhylla mi. Der har jeg alle fotoalbum + alle CD'ene mine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå