ivanka Skrevet 22. mai 2002 #1 Del Skrevet 22. mai 2002 kommer nettopp fra tannlegen, der jeg har sittet i 3 timer og fått rotfylt en jeksel. dette var min andre rotfylling, både i løpet av de 2 siste ukene, og totalt hittil. og det jeg lurer på er hvorfor enkelte fremstiller dette som rene torturen. ærlig talt. først fikk jeg latterkrampe, så sovnet jeg, og vondt gjorde det ikke på noe tidspunkt. dette var jammen farlig, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 23. mai 2002 #2 Del Skrevet 23. mai 2002 Mulig det ikke var særlig vondt men en eller annen form for reaksjon måtte du da få. Eller oppfører du deg sånn hele tiden??? He he........zzzzzzzzz.......he he.......zzzzzz.........hikst.........zzzzzzzzzzzz _________________ Thea 1212[ Dette Innlegg er endret av: Thea den 2002-05-23 19:54 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yatzy Skrevet 23. mai 2002 #3 Del Skrevet 23. mai 2002 Men du hadde full bedøvelse ikke sant? Jeg tror en del av skremsesmaterialet om rotfylling stammer fra før de hadde skikkelig bedøvelse. Da gjorde det helt sikkert så vondt at om du fikk krampe var det nok ikke latterkrampe akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småbarnsmor Skrevet 23. mai 2002 #4 Del Skrevet 23. mai 2002 Å rotfylle en tann er vondt og jævlig. Jeg får den dunkene "tannpinen" når bedøvelsen går over. Kanskje du synes det ikke er noe, men det er noen som synes det er vondt. Og bedre blir det ikke med tannlegeskrekk gitt. Og jeg har aldri sovet under noen behandlinger hos tannlegen heller. Gjør like vondt hver gang...*grøss*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 24. mai 2002 #5 Del Skrevet 24. mai 2002 Det er ikke vondt. Det som er vondt er bedøvelsen!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. mai 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 24. mai 2002 jeg er vel egentlig litt sånn hele tiden. jeg får gjerne latterkrampe når situasjonen er absurd ( som å sitte med en fil i hver av mine 4 rotkanaler, gummitelt i munnen, tannlegen spør hva jeg skal i sommerferien og alt jeg kan komme med til svar er noen gutturale grynt - sånt er rasende komisk i mine øyne). jeg er ganske lattermild generelt, heldigvis. når det gjelder å sovne: jeg kan sove hvor som helst før lunsj. ekstremt b-menneske, og skikkelig søvnig og sløv om morgenen. og hvis jeg må sitte stille og tilbakelent i 3 timer er jeg nærmest garantert å duppe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå