Astra Skrevet 27. februar 2002 #1 Del Skrevet 27. februar 2002 Heisann, alle sammen. Jeg har kort hår (ca 7 cm), og har tenkt til å fortsette med det til bryllupet fordi jeg ikke klarer å spare... Har et spørsmål ang. brudepynting. Jeg skal trolig ha både tiara og slør, men lurer på hvor lang tid det tar å pynte håret (skal jo ikke settes opp) og feste fast slør og tiara? Frisøren jeg bruker sa at dette kunne ta like lang tid som å sette opp langt hår -men ærlig talt -det finnes ikke så mange variasjonsmuligheter med kort hår??? Ei venninne av meg brukte 4 timer på å sette opp og pynte håret med slør og blomster. Kan aldri i verden tro at jeg kan bruke like lang tid. Et annet spørsmål er kostnadene? Det er vel billigere å bare pynte enn å både sette opp hår og pynte? Bare lurer litt, jeg...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 27. februar 2002 #2 Del Skrevet 27. februar 2002 Så vidt jeg har hørt fra tidligere er det sløret som tar tid, og dette kan visst være litt av en utfordring. Jeg har selv kort hår, men da jeg snakket med frisøren i forrige uke synes hun selvsagt at jeg skulle spare litt. Selv hater jeg å spare, men jeg skal gjøre et forsøk. Jeg vil ikke ha så langt hår, men bare sånn at man kan gjøre litt mer ut av det. Jeg gruer meg alt til å spare, så det foundrer meg ikke om jeg gir opp! Jeg skal også ha tiara og kanskje også slør, men jeg aner ikke hvor lang tid dette vil ta. Forhåpentligvis ikke så altfor lang tid. Prisen er også usikker foreløpig. Uansett, jeg kan aldri tenke meg at det tar like lang tid for oss med kort hår som for de med lang hår, det høres jo noe snålt ut?!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 28. februar 2002 #3 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg fant en link som kanskje kan være av interesse for alle som lurer på hvordan man vil ha håret: Hårfrisyrer12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå