AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 Har lyst til å kose meg litt ekstra i dag, men frister ikke så veldig med vanlig sjokolade eller chips. Sjokoladepudding derimot, er noe jeg har lyst på Er dette et bedre alternativ, eller er det hips som haps? Tenker da på den klassiske Piano sjokoladepuddingen. Blir uten vanlijekrem, liker ikke det :gjeiper:
Despicable Me Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 (endret) Eldorados sjokoladepudding og vaniljesaus. Disse produktene ligger på rundt 50 - 60 kcal per 100 g Endret 11. februar 2012 av SpeltLompa
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #3 Skrevet 11. februar 2012 Hm, har de den i alle dagligvarebutikker eller? Kan ikke huske å ha sett den noe sted.
isbiten. Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 Min lenke Her er det mange desserter laget på sunnere måte. Tenker at om du tar utgangspunkt i vaniljepuddingen der, og heller har i kakao + evt sjokoladeproteinpulver, vil det kunne bli en ganske bra sjokoladepudding. Sjokolademoussen er også veldig god Evt støtter jeg forslaget om eldorados produkter
isbiten. Skrevet 11. februar 2012 #5 Skrevet 11. februar 2012 Hm, har de den i alle dagligvarebutikker eller? Kan ikke huske å ha sett den noe sted. Jeg har hittil bare funnet den på Meny og Eurospar.
Despicable Me Skrevet 11. februar 2012 #6 Skrevet 11. februar 2012 Hm, har de den i alle dagligvarebutikker eller? Kan ikke huske å ha sett den noe sted. Alle som selger Eldorado merket har disse, som bl.a: Bunnpris, Meny, Spar/Eurosapr, Joker og kiwi
Despicable Me Skrevet 11. februar 2012 #7 Skrevet 11. februar 2012 Evt. kan du også prøve Heistad sine sjokoladepuddinger og vaniljesauser.. Er ikke sikker på om alle har disse merkene, men Ica og Rimi selger disse i alle fall
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #8 Skrevet 11. februar 2012 Hipp som happ, ikke hips som haps... 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #9 Skrevet 11. februar 2012 Hipp som happ, ikke hips som haps... Hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #10 Skrevet 11. februar 2012 Hipp som happ, ikke hips som haps... Det er vel hipp som haps vel!!!!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #11 Skrevet 12. februar 2012 Det er hipp som happ, og sjokoladepdding er ganske kalorifattig i forhold til annet snop. Hva med å kjøpe enten en liter fra piano, eller halvliter fra Freia, og kjøpe en boks med kesam vanilje mager eller vanlig vanilje kesam (det er ikke så lett å få tak i vanilje kesam, som det er å få tak i den vanlige).
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #12 Skrevet 12. februar 2012 Det er hipp som happ, og sjokoladepdding er ganske kalorifattig i forhold til annet snop. Hva med å kjøpe enten en liter fra piano, eller halvliter fra Freia, og kjøpe en boks med kesam vanilje mager eller vanlig vanilje kesam (det er ikke så lett å få tak i vanilje kesam, som det er å få tak i den vanlige).
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #13 Skrevet 12. februar 2012 Det er hipp som happ, og sjokoladepdding er ganske kalorifattig i forhold til annet snop. Hva med å kjøpe enten en liter fra piano, eller halvliter fra Freia, og kjøpe en boks med kesam vanilje mager eller vanlig vanilje kesam (det er ikke så lett å få tak i vanilje kesam, som det er å få tak i den vanlige).
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #14 Skrevet 13. februar 2012 Et godt tips jeg pleier; Bløt opp 5 plater gelatin, mens du varmer opp 5 dl melk, ta i litt kakaopulver for farge, når du har fått ferdig 'kakaoen' (varmes opp noen minutter), tømmer du vannet vekk fra gelatinplatene og heller de oppi, rør rundt en stund til gelatinen har løst seg opp i kakaoen. Hell i bolle, skål, etc og sett kjølig noen timer! Voila, sunn sjokoladepudding (som forøvrig smaker HIMMELSK med Eldorado vaniljesausen!, da blir den seriøst like god som ekte sjokoladepudding! - skremmende godt! og jeg er ganske kresen på 'juksesjoko' :gjeiper: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå