AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 Jeg bruker vanligvis tråløst nettverk, og det står som vanlig at nettet er tilgjengelig, tilkoblet og veldig sterkt, MEN hvorfor i all verden får jeg da ikke koblet meg på?? Det kommer opp n sid hvor det står adressen er ugyldig og dette web området kan ikke vises i internet - diagnostiser tilkob.problemer, og jeg finner ingen feil...
Gjest Bobler Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 Slå av ruteren i 10 minutter og slå den på igjen. Pleier å funke her
Athene Skrevet 11. februar 2012 #3 Skrevet 11. februar 2012 Ta en restart på ruteren? Virker ikke det tar du en restart på pcen. Virker ikke det heller sjekker du om du kommer på nett på en annen PC/telefon. Da vet du om det er nettet eller enheten som er problemet. Er det nettverksproblem og restart ikke virker kan du ta en telefon til bredbåndsleverandøren slik at de kan kjøre feilsøking.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 Jeg bruker vanligvis tråløst nettverk, og det står som vanlig at nettet er tilgjengelig, tilkoblet og veldig sterkt, MEN hvorfor i all verden får jeg da ikke koblet meg på?? Det kommer opp n sid hvor det står adressen er ugyldig og dette web området kan ikke vises i internet - diagnostiser tilkob.problemer, og jeg finner ingen feil... prøv og ta ut kablene på Routeren,vent 30 sekunder og prøv igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå