Gå til innhold

Mannen nektet for utroskap frem til positiv klamydiatest

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Kjære deg ts, jeg føler med deg og vet hvordan du har det. Jeg har nylig tatt min mann på fersken, der han har drevet på med ei annen bak min rygg i flere år. Han nektet plent først, men da jeg hadde for mange bevis måtte han innrømme alt til slutt.

Først av alt: be om å få mobiltlf hans (og jobbtlf om han har det) og så går du gjennom loggen hans der, både anrops- og meldingslogg. Ser du ukjente navn eller tlf.nr på disse listene, så søker du dem opp på gule sider eller noe for å få opp navn og adresse. Hvis loggen nylig er blitt slettet så er det helt sikkert noe han vil skjule for deg.

Så ber du ham om å logge seg på mail/facebook imens du sitter ved siden av og ser på. Deretter skal du få gå gjennom mottatte, sendte og slettede meldinger.

Dette fordi historien hans høres temmelig fjern ut. At mannen din på en måte unngår deg og holder tilbake informasjon, tyder bare på at han absolutt har mer å skjule. Jeg ville ikke blitt forundret om dette har skjedd både flere ganger og med en kvinne han vil skjerme.

God klem til deg TS, håper du finner ut av dette!

Yes! Angrer han sitt påståtte engangstilfelle vil han gjøre dette for å overbevise deg TS. Er han en angrende mann, så gjør han dette for deg! Håper du finner ut om dette var et engangstilfelle, så du kan ta stilling til om du har tillit nok til han til å fortsette forholdet. Du vil ALDRI kunne få denne tilliten til han før du har bevis nok for at dette var et engangstilfelle. Tro meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men kast nå mannen ut. Én ting er at han har vært utro, en annen er at du blir holdt for narr. Er han overhodet ikke redd for at det skal bli slutt mellom dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kastet han ut. Sett hardt mot hardt. Herrefred, han gnir seg vel i skjegget og koser seg kostelig over at du biter på den latterlige historien hans. Du er da mer verd enn en slik søppelmann.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har gått vekk fra å si atv "vi skal klare dette" til "kan du tilgi meg" , "hva skal jeg gjøre for at du kan stole på meg igjen"

alt sånt svada.

Han får et klart nei og tror ikke det er noe han kan gjøre for at jeg skal kunne stole på han.

Hvordan kan jeg kunne stole på han igjen overhode?

Dette gjør bare vondt, jeg er sliten, og jeg vil rett og slett ikke bruke livet mitt på å lure på om mannen min er utro.

Han spør om jeg ikke er glad i han - joda, det er ikke der det ligger nå. Hvor glad var han i meg da han feide over henne?

Hvor var jeg da?

Har bedt han ta av giferingen.

Min ring er av.

Han er nær ved å gråte hele tiden og vil klappe og kose på meg og sier det bare er meg han vil ha.

At han aldri vil gjøre det igjen fordi konsekvensene er for store. Og at jeg MÅ tro på det.

ord, ord, ord...

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Du er tøff og modig som følger dine følelser, magefølelsen og ikke lar deg lure av hans tomme ord.

Hele historien hans høres usannsynlig ut.

Det virker som han er så sterkt overbevist om at dette aldri ville få konsekvenser for han, fordi han hadde aldri tenkt å fortelle deg dette, at han nå fremdeles går rundt og tror det ikke kan få konsekvenser. Vis han at han tar feil!

Du er modig. Jeg heier på deg.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har opplevd noe tilsvarende med min mann, men istedenfor å være angrende, så har han vendt meg ryggen og lever nå et svært lykkelig liv på egenhånd..trener..nye klær..er super sosial, på farten hele tiden og skal virkelig nyte livet!!

Her sitter jeg knust over en drittsekk som ikke bryr seg om alt det vi hadde som var bra! Virker som om han har kommet i panikk alderen...kvalmt!Q!

Han er konfliktsky og har ikke villet snakke om utroskapen og det som skjedde!! Faen ta mannfolk!!!!!!!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hadde jeg aldri tolerert.

HAN vil ikke at dere skal gå fra hverandre fordi HAN mener at dere har det bra? Du har det jo ikke noe bra når du blir kvalm av synet og berøringen til fyren.

Skal ungene ha det bra, må foreldrene også ha det bra.

Du må finne ut av hva du selv vil og hva som er best for deg.

Jeg hadde spent han på huet og rævva ut døra.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS!

Den historien han har servert deg høres høyst usannsynlig ut. Jeg tipper han har en elskerinne som han prøver å "beskytte". Godt mulig at han har hatt/kan ha flere, for det virker ikke som om han har stor respekt for deg. Reaksjonen hans etter at han har blitt tatt viser bare at han angrer KUN fordi han BLE TATT.

Jeg tror at om du tilgir han nå, så vil det i han sitt hode si at du kan tilgi igjen.

All medfølelse til deg. Du fortjener, og kan lett få, noen langt bedre!

:klemmer:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres sterk og det er bra :klemmer:

Utroskap er noe dritt!

Usikker på om han ikke vil gi deg navnet fordi han skjuler henne, eller om han da er redd for jobben.... uansett like ille.

Om han nå la kortene på bordet og gav deg navnet hennes, hva hadde du gjort? Hadde du oppsøkt henne? Hadde du kunnet tilgi ham om det viste seg at historien var sann tror du? :vetikke:

Håper du finner en god vei igjennom dette ihertfall :klemmer:

Må si jeg er fryktelig glad for at jeg har en mann som er så ærlig at han ikke klarer å komme med en hvit løgn en gang.....jeg vet mange før har sagt det, men jeg vet at han aldri kunne vert utro. Han hadde avsluttet ting med meg før han hadde gjort noe som helst med noen andre på samme måte som jeg hadde gjort det. Vi har så uendelig mye respekt for hverandre, selv etter 8 år sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ta celleprøve hos lege. Venninnen min fortalte meg noen dager før at mannen hennes hadde vært utro.

Dagen før jeg skal til lege slår det meg at hvorfor skal jeg være så heldig at mannen min er trofast etter 15 år sammen...og spør sånn lett at tanken har streifet meg om jeg bør ta kjønnsykdomstest når jeg først skal dit. (ja han vet at mannen til venninnen min har vært utro og at det var det jeg hadde i tankene da..)

Han ler og sier at det trenger jeg ikke tenke på engang.

..

:troest: så grusomt!!

Det at han ikke hadde noen planer om å fortelle deg det, og kun var ærlig når alle andre utveier var borte hadde for min del alene vært grunn god nok til å ikke engang tenke på å tilgi. At han på toppen av det hele ikke brukte kondom, og sånn sett rett og slett ga faen i om du fikk klamydia, hiv eller whatever av utroskapet hans er så drøøyt, og noe som vitner om alt annet enn kjærlighet til en person.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med hundre tanker og spørsmål.

Hva jeg hadde gjort hvis jeg fikk navnet hennes - jeg hadde først gitt det til legen min, så han kunne fått gitt henne beskjed.

Helst ville jeg ringe og spurt henne om dette er sant. Men hvor stor er sjangsen for at hun bekrefter det - om det er sant.

Så er jeg slik laget at hadde jeg lovet å ikke bruke det til annet enn for å vite, så hadde det vært vanskelig for meg å gjøre noe. Seløv om han har tråkket over alle grenser.

Samtidig vet jeg ikke om det er bedre for meg å snakke med henne eller ikke..Jeg har kun hengt meg opp i at han ikke vil si hvem det er.

Han sier han vil gjøre alt for at jeg skal bli trygg på han og stole på han igjen. Men jeg tror søren meg ikke det går, når han har så lett for å ligge med en annen og så lett for å lyve om det.

Jeg så at gifteringen hans lå ved siden av tannbørsten idag morges. Det gjorde faktisk veldig vondt i hjertet mitt det også.. vondt at han er utro, og vondt at han tar av ringen.. selv når det er jeg som har bedt om det.

Han skjønner jeg sitter med mange spørsmål og vi skulle snakke mer i kveld sa han. Vet ikke om det hjelsper med all denne snakkingen jeg, blir ikke klokere i det hele tatt. Bare vondt alt sammen.

At noen virkelig kan gjøre et annet menneske som de sier de er glade i så vondt?

Klarer rett og slett ikke si noe godt til han. Når vi la oss sa han at han var glad i meg og jeg svarer med "det driter jeg en lang marsj i din ******"

og så får jeg dårlig samvittighet for å være snakke slik, for det er ikke meg..

Dere er snille som kommer med masse råd, trøst, klemmer og synspunkter. Jeg trenger det.

Tenk at den snille, gode mannen min egentlig er en stor drittsekk....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter med hundre tanker og spørsmål.

Hva jeg hadde gjort hvis jeg fikk navnet hennes - jeg hadde først gitt det til legen min, så han kunne fått gitt henne beskjed.

Helst ville jeg ringe og spurt henne om dette er sant. Men hvor stor er sjangsen for at hun bekrefter det - om det er sant.

Så er jeg slik laget at hadde jeg lovet å ikke bruke det til annet enn for å vite, så hadde det vært vanskelig for meg å gjøre noe. Seløv om han har tråkket over alle grenser.

Samtidig vet jeg ikke om det er bedre for meg å snakke med henne eller ikke..Jeg har kun hengt meg opp i at han ikke vil si hvem det er.

Han sier han vil gjøre alt for at jeg skal bli trygg på han og stole på han igjen. Men jeg tror søren meg ikke det går, når han har så lett for å ligge med en annen og så lett for å lyve om det.

Jeg så at gifteringen hans lå ved siden av tannbørsten idag morges. Det gjorde faktisk veldig vondt i hjertet mitt det også.. vondt at han er utro, og vondt at han tar av ringen.. selv når det er jeg som har bedt om det.

Han skjønner jeg sitter med mange spørsmål og vi skulle snakke mer i kveld sa han. Vet ikke om det hjelsper med all denne snakkingen jeg, blir ikke klokere i det hele tatt. Bare vondt alt sammen.

At noen virkelig kan gjøre et annet menneske som de sier de er glade i så vondt?

Klarer rett og slett ikke si noe godt til han. Når vi la oss sa han at han var glad i meg og jeg svarer med "det driter jeg en lang marsj i din ******"

og så får jeg dårlig samvittighet for å være snakke slik, for det er ikke meg..

Dere er snille som kommer med masse råd, trøst, klemmer og synspunkter. Jeg trenger det.

Tenk at den snille, gode mannen min egentlig er en stor drittsekk....

Du går rundt og rundt i ring her ser jeg. Og du kommer til å fortsette å gjøre det til du får de svarene du vil ha. Ikke de svarene som er sant...

Uansett hvor mye du grubler og hvor mye du går i ring omkring det virkelige svaret; mannen din har bedratt deg, antakelig lenge og med flere (!) Han har gitt deg en kjønnssykdom, og ikke er villig til å legge seg flat og komme med alle svar. Ikke engang ville fortalt deg det om du ikke hadde oppdaget det selv.

Det er DETTE du bør bestemme deg for en løsning på. Hvem kvinnfolket/kvinnfolkene er har ingen betydning.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hvor vondt dette er, jeg har opplevd utroskap selv. I mitt tilfelle fortalte han det uoppfordret uten at jeg hadde et snev av mistanke. Det at mannen din ikke hadde til hensikt å fortelle dette, men ble nødt fordi han ble tatt på fersken, gir et annet utgangspunkt, fordi du selvfølgelig ikke kan skjønne hvordan du skal få tillit til mannen igjen. Det at du slenger ut av deg kommentarer med sarkasme og dritt er helt vanlig, og kanskje nødvendig også.

Men vent med å ta seriøse avgjørelser til du har fått rast fra deg.

Endret av Havbris
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som kanskje gjør dette veldig vanskelig er jo at han holder tilbake informasjon. Om han skal lykkes med å bli trodd så må han være dønn ærlig og gi deg all den informasjon som du ønsker. At han nekter å oppgi navnet hennes blir jo vanskelig for deg. Ikke fordi det er så forbannet viktig å vite hvem hun er - men fordi det sikkert oppleves som at han er lojal overfor henne. Slikt er det ikke plass til nå, vil jeg tro. Han bør blottstille seg 100 %.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper han legger alle kortene på bordet, synes det er det "minste han kan gjøre" etter å ha gått bak ryggen din på denne måten.

Det skal godt gjøres å gjenvinne tillitt og respekt etter dette,tror jeg. Synes det er fryktelig råttent av han å ha vært utro mot deg, og om mulig enda verre at han ikke legger alle kortene på bordet og forteller deg sannheten. Såpass skylder han deg.

Tror det kan være lettere å gå videre med livet ditt hvis du får svar på alle spørsmålene du har,og får vite sannheten om hva svinet har drevet med. Da kan du iallefall gå videre uten så mange ubesvarte spørsmål...

Lykke til, TS. Leit at du er i en slik situasjon :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hovedfokus er at han har vært utro, og kanskje flere ganger , og hvem vet, med flere.

Og det er som en skrev at følelsen er at han er lojal mot henne..og det henger ikke på grep.

Jeg går nok i ring ja, kverner om det samme. Mannen sier også at jeg spør og spør til jeg får de svarene jeg vil ha. Og ikke vil høre det han sier. Han står ved at det er sant. Men hvordan kan man vite om det er sannheten som kommer frem?

Er jo til å bli helt vill i hodet av dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste måten å vite at sannheten kommer frem er at han åpner seg HELT og legger absolutt alle kortene på bordet.... Veldig merkelig at han liksom prøver å skjerme kviga det er snakk om her...

Han sier han er redd for å miste jobben, spør du meg så bør det være verre at han nå risikerer å miste deg.. lettere å skaffe seg ny jobb,enn "sitt livs kjærlighet".

Legger han ikke alle kortene på bordet så er det umulig å vite hva han har gjort, og hvem han har gjort det med... For en drittsekk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hovedfokus er at han har vært utro, og kanskje flere ganger , og hvem vet, med flere.

Og det er som en skrev at følelsen er at han er lojal mot henne..og det henger ikke på grep.

Jeg går nok i ring ja, kverner om det samme. Mannen sier også at jeg spør og spør til jeg får de svarene jeg vil ha. Og ikke vil høre det han sier. Han står ved at det er sant. Men hvordan kan man vite om det er sannheten som kommer frem?

Er jo til å bli helt vill i hodet av dette her.

Han må jo bare finne seg i utspørringer om og om igjen. Men så lenge han ikke spiller på lag med deg - men er lojal mot henne - så tror jeg ikke utspørringene vil avta. Skal han få gehør for det han sier så må alle kort på bordet. Underlig at det skal være så vanskelig å skjønne dette når han nå er avslørt. Om han ønsker å gjenvinne din tillit så er det kun ærlighet og åpenhet som gjelder.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...