Gå til innhold

Mannen nektet for utroskap frem til positiv klamydiatest

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Mannen spurte idag om jeg ville at han ringte elskerinnen og sa tydelig ifra at han ikke ville ha kontakt, at hun ikke tok kontakt med han. Men det ville jeg ikke. Han kan jo bare ringe henne før, eller etter, og si det var et "spill for galleriet"..

Dumt av meg..? Vet ikke jeg..

Har han ikke avsluttet all kontakt med elskerinnen ennå!?!?!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han ikke avsluttet all kontakt med elskerinnen ennå!?!?!

Joda, han sier det. Han vil ikke ha noe mer med henne å gjøre.

Han er veldig tydelig og klar på at det er avsluttet.

Han sa han godt kunne ringe og si det til henne i klartekst hvis det ville hjelpe meg.

Da tenker jeg at hvis det ikke er avsluttet kan han avdvare henne mot den telefonen eller ringe etterpå å forklare den.

Sikkert dumt å tenke, men jeg gjorde det da..

Hvordan kan man vite 100% sikkert at det er avsluttet?

Endret av Maja:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tviler på han har kuttet kontakten, og om han har det så skal du se at så fort du slapper av - så gjennopptar han kontakten.

Og skulle du kaste han ut - da er hun garantert god nok ;)

Du er naiv som ikke innser dette Maja, og jeg må si at den respekten jeg hadde for deg og hvordan du håndterte situasjonen er blåst bort.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Joda, han sier det. Han vil ikke ha noe mer med henne å gjøre.

Han er veldig tydelig og klar på at det er avsluttet.

Han sa han godt kunne ringe og si det til henne i klartekst hvis det ville hjelpe meg.

Da tenker jeg at hvis det ikke er avsluttet kan han avdvare henne mot den telefonen eller ringe etterpå å forklare den.

Sikkert dumt å tenke, men jeg gjorde det da..

Hvordan kan man vite 100% sikkert at det er avsluttet?

Har vondt av deg,kona til elskeren min tror også at han har kuttet all kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen din virker som om han er av personen som ikke får dårlig samvittighet, men som heller blir lei seg fordi du har oppdaget det og reagerer på det.

Jeg tror ikke et sekund på at det ikke kommer til å skje igjen, alt han sier virker som sprøyt og som en automatisk reaksjon på dine spørsmål.

En dag Maja, så kommer hverdagen tilbake - med ungemas, jobb, stress og lite tid til hverandre - og uansett hva han sier nå, så må du tenkte på at han over lang tid hadde et forhold til en annen, et forhold du overhode ikke hadde hatt kjennskap til hadde det ikke vært for klamydia testen.

Du fikk vite fordi du ble syk, ellers hadde han garantert fortsatt hatt dette dobbeltlivet.

Det er forbi min forståelse at du vil ta tilbake en mann som helt klart verken prioritere sine barn eller sin kone, og ærlighet og trofasthet er noe han ikke har.

Hadde dere ikke hatt barn sammen, hadde du da prioritert ditt liv og din lykke?

Det tror nemlig jeg, og det er idioti og holde sammen fordi man har barn - du er også et menneske som fortjener å ha det bra, og du lever bare en gang.

Skal du kaste bort livet ditt på en som helst rømmer til elskerinnen sin med en gang alt blir slitsomt og vanskelig? Som ikke drar sin del av lasset ift. ansvar og tid med barn?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vondt av deg,kona til elskeren min tror også at han har kuttet all kontakt.

Det er sånt som får meg til å tvile.

Hvorfor sier han det til henne og fortsetter med deg?

Hvofor synes du det er greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor han sier det til henne vil jeg ikke komme inn på men han har sine grunner.

Jeg har ikke sagt at det er greit,for det er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen din virker som om han er av personen som ikke får dårlig samvittighet, men som heller blir lei seg fordi du har oppdaget det og reagerer på det.

Enig.

Jeg tror ikke et sekund på at det ikke kommer til å skje igjen, alt han sier virker som sprøyt og som en automatisk reaksjon på dine spørsmål.

Enig her også. Derfor sendte jeg den mailen og bad om ordentlige svar.

En dag Maja, så kommer hverdagen tilbake - med ungemas, jobb, stress og lite tid til hverandre - og uansett hva han sier nå, så må du tenkte på at han over lang tid hadde et forhold til en annen, et forhold du overhode ikke hadde hatt kjennskap til hadde det ikke vært for klamydia testen.

Du fikk vite fordi du ble syk, ellers hadde han garantert fortsatt hatt dette dobbeltlivet.

Riktig

Det er forbi min forståelse at du vil ta tilbake en mann som helt klart verken prioritere sine barn eller sin kone, og ærlighet og trofasthet er noe han ikke har.

Hadde dere ikke hatt barn sammen, hadde du da prioritert ditt liv og din lykke?

Det tror nemlig jeg, og det er idioti og holde sammen fordi man har barn - du er også et menneske som fortjener å ha det bra, og du lever bare en gang.

Da hadde jeg gått. Man kjemper kanskje en gang ekstra pga barna. Men da kan du spørre - kjempet han da han kunne velge?

Skal du kaste bort livet ditt på en som helst rømmer til elskerinnen sin med en gang alt blir slitsomt og vanskelig? Som ikke drar sin del av lasset ift. ansvar og tid med barn?

Han sier han ikke skal gjøre det. Men det er der jeg tviler så veldig.

Jeg vil ikke kaste bort livet mitt.

Jeg vil ha en mann som elsker meg og drar lasset sammen med meg.

Så der er svarene ja.

Jeg kan bare ikke skjønne hvorfor han var utro. For jeg trodde vi faktisk hadde det bra, helt til bomben smalt. Trodde bare han var sliten, utslitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor han sier det til henne vil jeg ikke komme inn på men han har sine grunner.

Jeg har ikke sagt at det er greit,for det er det ikke.

Hvordan får dere til å kommunisere og møtes når kona vet hva som har skjedd før? Hun må jo "lete etter" tegn?

Hvorfor går han ikke bare ifra kona?

(skjønner hvis du ikke kan svare på den.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan får dere til å kommunisere og møtes når kona vet hva som har skjedd før? Hun må jo "lete etter" tegn?

Hvorfor går han ikke bare ifra kona?

(skjønner hvis du ikke kan svare på den.)

Vi møtes i arbeidstiden.

Har utenom det kontakt via tlf.

Tror ikke hun leter etter tegn,er nok redd for å finne ut av det.

Hvorfor han ikke går fra henne vil jeg ikke komme innpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utrolig hvor mange som er utro i arbeidstiden.

Hvordan skal man finne ut av det når de gjør det på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff uff uff.. Grusomt at det er barn i bildet, men jeg må rett og slett si at du bør gjøre det slutt. Selv om du kan tilgi kan du ALDRI glemme. Derfor vil jeg si at heller ha det vondt en stund og kom over han. Heller det enn å ha "litt vondt" resten av livet. Tro meg- du glemmer det aldri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Å gå oppi ham hele tiden må være som å stadig pirke i et åpent sår. Du kommer bare til å fortsette å gnage på alle spørsmålene hver gang du ser ham. Jeg kan ikke forstå at det ikke måtte ha vært mye bedre å ta en pause fra hverandre, bodd ulike steder, kjent på ting i ro og fred.

Hvordan få han ut, sier du? Jo, ved å si at dette er måten han kan være med å redde forholdet på. Du trenger en pause fra tankekjøret. Kanskje han også gjør det? Noen ganger må man slippe taket for å kunne få beholde noe.

Og kanskje går det overhode ikke å reparere, gå videre. Men det trenger du jo ikke å ta stiling til nå, og det behøver heller ingen kreve at du skal.

Går dere sammen i terapi også, eller går du bare alene?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genay

Maja, du må ikke lytte til hva denne elskerinnen som skriver her inne sier. Hun har samme moral som din mann. Bryr seg ikke om andre, bare hun får dekket sine behov. Dessuten har hun liten selvrespekt, som gidder å tro på og ligge med en mann som også har kona si hjemme som han koser med. Og alle som er i samme situasjon og ikke skjønner at mannen har seg på begge kanter, er patetiske og overvurderer egen verdi.

Det jeg mener du må innse, er at mannen din er lagd av annen ved enn deg selv. Det tar lang tid å oppdage dette. Du må behandle ham deretter. Han reagerer forst å fremst på impulser. Han har kanskje ikke svar på hvorfor han gjorde som han gjorde. Det virket spennende, nytt. Hun har ikke finere pupper, eller andre attributter som er bedre enn dine. Hun er simpelthen bare en annen.

Dette blir som jeg har sagt tidligere, forskjellige hunderaser. Man kjøper seg en hund, holder på med dressur. Dessverre har ikke alle hunder samme intelligens. Noen følger sin herre blindt og elsker denne over alt i verden. Andre blir med den første som klapper dem over ryggen og gir dem en godbit. Man vet aldri hvilken hund man har fått, før den har blitt skikkelig voksen og viser sine sider. Du kan jo gi den bort, se etter en ny, mer intelligent hund. Men du vil aldri skjønne om den nye har den personligheten du søker, før det har gått lang tid.

Så hva skal man gjøre. De ser jo så like ut, men det er et hav av forskjell. Hva kommer dette av? Holdninger i hjemmet de vokste opp i? Miljøet? gener? Jeg tror det er så enkelt at slike mennesker har vært slik hele livet. De har heller ikke nære venner som de vill ha gjort hva som helst for. De kommer seg raskere etter brudd med kjærester i ungdommen, tilogmed det å miste et nært familiemedlem vil ikke bringe dem ut av fatning. De lever ensomt og dør ensomt inne i sitt eget skall. Det er kjærlighetsløse mennesker.

Det ser ut til at de har det bra. Sover godt om natten, ler og har det fint med venner, men de er ikke ekte. Det skal du takke for at du er. Du er ekte, de føler smerte og du lider, når noe vondt skjer. Du elsker på ordentlig. Så må du bare ta smertene når de kommer. Når det gjelder mannen din, vet jeg ikke hva jeg skal råde deg til. Bare husk å ta var på deg selv. Se din egenverdi og ikke krymp deg selv, ved å vurdere hans elskerinnes kvaliteter. Vær sjeleglad for at du ikke er skapt slik.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Så hva skal man gjøre. De ser jo så like ut, men det er et hav av forskjell. Hva kommer dette av? Holdninger i hjemmet de vokste opp i? Miljøet? gener? Jeg tror det er så enkelt at slike mennesker har vært slik hele livet. De har heller ikke nære venner som de vill ha gjort hva som helst for. De kommer seg raskere etter brudd med kjærester i ungdommen, tilogmed det å miste et nært familiemedlem vil ikke bringe dem ut av fatning. De lever ensomt og dør ensomt inne i sitt eget skall. Det er kjærlighetsløse mennesker.

Det ser ut til at de har det bra. Sover godt om natten, ler og har det fint med venner, men de er ikke ekte. Det skal du takke for at du er. Du er ekte, de føler smerte og du lider, når noe vondt skjer. Du elsker på ordentlig. Så må du bare ta smertene når de kommer. Når det gjelder mannen din, vet jeg ikke hva jeg skal råde deg til. Bare husk å ta var på deg selv. Se din egenverdi og ikke krymp deg selv, ved å vurdere hans elskerinnes kvaliteter. Vær sjeleglad for at du ikke er skapt slik.

Forferdelig enkle svar du har på noe som er langt mer komplekst enn som så.

Det eneste jeg er enig i er at de som fortsetter å være utro og å lyge og gå bak ryggen på sin partner har en annen moral enn partneren. Et forhold fungerer best mellom mennesker med likt verdisyn - men man er ikke ond fordi en har et annet verdisyn enn en annen person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Maja, du må ikke lytte til hva denne elskerinnen som skriver her inne sier. Hun har samme moral som din mann. Bryr seg ikke om andre, bare hun får dekket sine behov. Dessuten har hun liten selvrespekt, som gidder å tro på og ligge med en mann som også har kona si hjemme som han koser med. Og alle som er i samme situasjon og ikke skjønner at mannen har seg på begge kanter, er patetiske og overvurderer egen verdi.

Det jeg mener du må innse, er at mannen din er lagd av annen ved enn deg selv. Det tar lang tid å oppdage dette. Du må behandle ham deretter. Han reagerer forst å fremst på impulser. Han har kanskje ikke svar på hvorfor han gjorde som han gjorde. Det virket spennende, nytt. Hun har ikke finere pupper, eller andre attributter som er bedre enn dine. Hun er simpelthen bare en annen.

Dette blir som jeg har sagt tidligere, forskjellige hunderaser. Man kjøper seg en hund, holder på med dressur. Dessverre har ikke alle hunder samme intelligens. Noen følger sin herre blindt og elsker denne over alt i verden. Andre blir med den første som klapper dem over ryggen og gir dem en godbit. Man vet aldri hvilken hund man har fått, før den har blitt skikkelig voksen og viser sine sider. Du kan jo gi den bort, se etter en ny, mer intelligent hund. Men du vil aldri skjønne om den nye har den personligheten du søker, før det har gått lang tid.

Nei for all del ikke hør på en elskerinne som ikke gjør annet innpå her en å svare ærlig.

Hvordan kan du som aldri ha møt meg komme med slike utalelser? snakk om å dømme folk man ikke kjenner.

Og bare sånn til en opplysning menn og hunder er ikke helt det samme.

Prøv du og oppdra en mann så vil du fort merke hvordan det går.

Vennlig hilsen Elskerinnen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan du får han ut? Du ber han flytte til et hotell, inntil han finner seg et nytt sted å bo, eller til dere har solgt hus og fått hver deres boplass. Du sier til ham at du må flytte, hvor er ikke ditt problem. Bo hos en kompis, hos familie eller hos elskerinnen, samme det så lenge han flytter ut. Jeg tror ikke det er sunt for deg å ha ham oppå deg i denne perioden, selv om jeg skjønner behovet for å ha kontroll med hva han gjør. Den kontrollen har du ikke uansett, han kan fortsatt være utro på jobben, på vei til og fra jobben, hvor som helst. Han har lurt deg en gang før.

Du lurer på om du kan stole på ham... Nei det kan du ikke. Han sier jo selv at det var meningen at du ikke skulle finne det ut. Han tok valget for deg, at du skulle leve uvitende, at du skulle leve en løgn. Og du hadde ingenting du skulle ha sagt. Hva sier det om hans evne til å ta hensyn? Hva sier det om respekt for deg?

Be ham flytte ut. Å langpine dette for å få svar på spørsmål du ikke kan få besvart er bare dumt. Du må falle til ro med at svarene ikke finnes. Det tror jeg du klarer fortere om han er borte.

Be ham flytte ut i dag.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tråd

Du må få han ut av huset! Jeg sier ikke at du skal skille deg fra han men om dere ikke er fra hverandre kommer dere snart til å ødelegge hverandre. Sånn dere lever nå høres det helt grusomt ut!

Jeg er nok en av få som synes han høres oppriktig ut og at han kanskje har lært, men vi kan jo tro alt vi vil, svaret har bare han. Jeg er i en situasjon litt lik din, men vi har kommet litt lengre frem. Vi har bestemt oss for å bli hos hverandre.Flytt ut hver sin uke og skift på å være med barna. Gjør noe, hva som helst så dere kan ta puse fra livet sammen!

Lykke til!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg støtter de andre her om å be han flytte ut inntil videre. Men jeg ville gjort det klart at det er en tenkepause du trenger for å få klarnet tankene og ikke et endelig brudd.

Denne venninnen din som ser at du sliter, hun synes jeg du skal betro deg til.

Og hvordan får du mannen ut? Jo du sier til han at innen "frist" skal han være ute, enten går han frivillig eller så blir det drama. Jo mer drama, jo mer sjanse for at pausen blir permanent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...