CaspertheGh0st Skrevet 11. februar 2012 #41 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Utrolig Endret 11. november 2012 av soffapute 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 11. februar 2012 #42 Del Skrevet 11. februar 2012 Han sa det da jeg spurte om barn. Da fikk jeg den detaljen. Har fått en del detaljer ja, men ikke navn eller utseende... Dessuten fikk jeg en annen detalj som ikke passer inn - han tenkte at han ikke måtte komme inni henne.. Spurte da om han visste at det kom noen ut før han sprutet. Da kom den andre at det ikke var fare overhode for han kom ikke. Så han tror at jeg synes det er ok å høre at han gav seg da hun kom (oj, såå snilt at hun fikk det! ) og at han tenkte han ikke skulle sprute inne henne, men var langt fra å komme - da hadde han ikke tewnkt å tenke den tanken. men konfronter han med dette og han blir taus. Så sier han "du spør og spør helt til du får de svarene DU vil ha." Håper på mer klare svar når jeg sier navnet må sendes fra min lege til smitteverns-nemda..hvis ikke kobles han og hans sjef inn for å få vite det.. Holder han da fast ved historien og kommer med et navn så får man ta historien for å være sann (?), og han totalt svak om blåst. (kan liksom ikke forestille meg at en jente/dame gjør sånt, og mannen ikke tenker en tanke overhode før det er over..) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 11. februar 2012 #43 Del Skrevet 11. februar 2012 Denne tråden gjør at jeg gruer meg til den dagen jeg gifter meg/evt. får barn med en fyr... Grøss. Nå må vi ikke glemme at kvinner er like ofte utro som menn da. Alle menn er ikke utro, og historien kunne like godt handlet om at en dame. Jeg har også personlige erfaringer med utro kvinner, og de innrømmer det ikke før de blir tatt de heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 11. februar 2012 #44 Del Skrevet 11. februar 2012 Han sa det da jeg spurte om barn. Da fikk jeg den detaljen. Har fått en del detaljer ja, men ikke navn eller utseende... Dessuten fikk jeg en annen detalj som ikke passer inn - han tenkte at han ikke måtte komme inni henne.. Spurte da om han visste at det kom noen ut før han sprutet. Da kom den andre at det ikke var fare overhode for han kom ikke. Så han tror at jeg synes det er ok å høre at han gav seg da hun kom (oj, såå snilt at hun fikk det! ) og at han tenkte han ikke skulle sprute inne henne, men var langt fra å komme Men så uimotståelig at han bare MÅTTE ta henne var hun? Hun tok fra han den frie vilje og hele pakka, men EGENTLIG gjorde han det kun for å gjøre henne en tjeneste siden han ikke engang var kåt nok til å komme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 11. februar 2012 #45 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) dobbelpost Endret 11. november 2012 av soffapute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 11. februar 2012 #46 Del Skrevet 11. februar 2012 Du skjønner vel at det er en grunn til at magefølelsen ikke er rett ved denne historien.. Det er bare det å kunne trikset for å få ut den rette historien (om man da egentlig trenger den da. Men er liksom greit å vite også ) Og kan den rette historien være såå mye verre..?? tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 11. februar 2012 #47 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Du skjønner vel at det er en grunn til at magefølelsen ikke er rett ved denne historien.. Det er bare det å kunne trikset for å få ut den rette historien (om man da egentlig trenger den da. Men er liksom greit å vite også ) Og kan den rette historien være såå mye verre..?? tenker jeg.. Ei du kjenner eller en prostituert? Hvis sistnevnte og uten kondom er jo mannen enda mer nedsnødd. Dette er selvsagt bare spekulasjoner fra min side. Synes synd på deg. Endret 11. februar 2012 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 11. februar 2012 #48 Del Skrevet 11. februar 2012 Vet ikke hva han skjuler eller hvem han evt. beskytter. Uansett skal jeg ta en haug med blodprøver, men må vente noen uker tror jeg for å få rett test-svar. Han må også ta blodprøver. det som er rart er at han er overbevisst om at vi ikke trenger det. Er dette en ukjent dame som han var innom pga jobb - som han sier - så vet han ikke noe om henne eller mannen hennes sin forhistorie. Hvordan være så sikker i sin sak da.. Når jeg sier det sier han kun " du sier noe ja.." Og han skal ta blodprøver sier han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 11. februar 2012 #49 Del Skrevet 11. februar 2012 Vet ikke hva han skjuler eller hvem han evt. beskytter. Uansett skal jeg ta en haug med blodprøver, men må vente noen uker tror jeg for å få rett test-svar. Han må også ta blodprøver. det som er rart er at han er overbevisst om at vi ikke trenger det. Er dette en ukjent dame som han var innom pga jobb - som han sier - så vet han ikke noe om henne eller mannen hennes sin forhistorie. Hvordan være så sikker i sin sak da.. Når jeg sier det sier han kun " du sier noe ja.." Og han skal ta blodprøver sier han.. Hva skal dere ta blodprøver for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 11. februar 2012 #50 Del Skrevet 11. februar 2012 Hva skal dere ta blodprøver for? HIV og hepartitt bla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2012 #51 Del Skrevet 11. februar 2012 Syfilis også håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 11. februar 2012 #52 Del Skrevet 11. februar 2012 Den kan også sjekkes ut med blodprøve? Bare å komme med sykdommer som kan sjekkes ut og ikke man må vente på utbrudd for å vite om man har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2012 #53 Del Skrevet 11. februar 2012 Den kan også sjekkes ut med blodprøve? Bare å komme med sykdommer som kan sjekkes ut og ikke man må vente på utbrudd for å vite om man har det. Jepp, men det er ikke alle leger som tar syfilistest på rutine pga at den er forholdsvis skjelden. (Er heldigvis forholdsvis lett å bli kvitt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 11. februar 2012 #54 Del Skrevet 11. februar 2012 uff..uff..uff.. Jeg spurte han om det. Om det ville ploppe en unge opp eller et bidrag.. Han sa at han var langt ifra å komme. Han hadde gitt seg etter at hun kom , og sagt at han ikke ville mer. Det er fullt mogleg å bli gravid uten at mannen utløser sæd inni. Det kan kome under heile samleie. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 11. februar 2012 #55 Del Skrevet 11. februar 2012 HIV og hepartitt bla. Jeg synes du bør bruke energi på alt annet enn å bekymre deg for dette. HIV kan du bare glemme, og det er ikke særlig stor sannsynlighet for HBV heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 11. februar 2012 #56 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg synes du bør bruke energi på alt annet enn å bekymre deg for dette. HIV kan du bare glemme, og det er ikke særlig stor sannsynlighet for HBV heller. Den første og største katastrofen er vel at han har vært utro! Ikke rettet til deg spesielt, Alfred, men til de som galer om smitte. Om mannen min hadde vært utro så hadde vel hele livet mitt falt i grus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grapefrukt Skrevet 11. februar 2012 #57 Del Skrevet 11. februar 2012 Han måtte være utro fordi han klarte ikke å si nei til den nakne kroppen hennes, men tiltross for dette så kunne han fint la være å komme? TS - ikke være naiv, denne historien er så dårlig laget at det blir for dumt å tro på den. Jeg reagerer forøvrig på at du lar han si at "dette skal dere komme dere gjennom". Han har ingen rett til å si dette, og det er rart at han har så god selvtillit i forhold til hvor han har deg og forholdet at han tror han kan nekte deg skilsmisse og si at dette ordner dere. Uansett om du tilgir han eller ei - du kan nok ha godt av et pusterom uten han, be han flytte til en venn for en tid slik at du kan få han og dette på avstand før du tar en avgjørelse. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 11. februar 2012 #58 Del Skrevet 11. februar 2012 Han står hardnakket fast ved historien sin. Han vil ikke oppgi navn fordi han er redd for å miste jobben. Han lurer på om jeg vil ødelegge livet hans. Han skjønner han har driti seg ut, men han holder fast ved dette og nekter å si noe. Han sier at da får den nemda ringe han. Og han mener at jeg absolutt ikke har noe med hvem det er. Og han vet at jeg vil ringe mannen og han vil ringe jobbern og vips..der var den.. Har bedt han flytte ut. Jeg reiser bort sammen med ungene i vinterferien og når jeg kommer hjem skal han være ferdig pakket og ute av huset. Er han ikke det så skiftes låser. Kan ikke godta dette fjaset hans. Han får legge seg flat, fortelle hvem det er og stå for det han har gjort. Sa rett ut til han at jeg ikke trodde på historien hans når han ikke ville si navn. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #59 Del Skrevet 11. februar 2012 Virkelig dårlig av han at han ikke er ærlig når han først er oppdaget.... Ikke for å være slem, men tror det enten kan være en du kjenner, eller at han har drevet med dette lenge... Føler virkelig med deg, må være ufattelig kjipt på alle måter det her 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #60 Del Skrevet 11. februar 2012 èn ting ting, å ødelegge livet sitt har han klart utmerket på egenhånd- men han har også tatt med seg ditt og barnas liv!-og ødelagt en hel familie. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå