Gå til innhold

Mannen nektet for utroskap frem til positiv klamydiatest

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Kan ikke se annet en at den andre kvinnen har vært et bra knull. Litt slik som mange kvinner er gift med en mann hele livet men får barn med en annen. Er litt den følelsen jeg får her. Så han er nok glad i deg og kåt på henne. Men det betyr jo ikke at dere ikke kan ha et bra sex-liv sammen da.

Jeg tror ikke du hadde dødd om du hadde tenkt deg litt om før du slengte med leppa for en gangs skyld... Jeg skjønner du skal være bitch, men det er ikke nødvendig å sparke folk som alt ligger nede :forvirret:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Han stopper jo aldri å bedra deg. Jeg klarer ikke helt å skjønne at du i det hele tatt vurderer å beholde en mann som tydeligvis ser på deg som mindre verd en hva han selv er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme - det skal være den trygge havnen man kan lukke hele resten av verden ute fra. Hjemme skal ikke være en kampscene der en lurer på den neste faren rundt neste hjørne.

Det er han som har fjernet tryggheten fra hjemmet og det er han som har fjernet grunnvollen for fremtidig trygghet. Det at han ikke skjønner hvorfor han har gjort ditt eller datt inngir ikke trygghet - det forsterker utryggheten. Han har ikke gjort noe de siste ukene som bygger trygghet. Han har kun beveget seg fra skanse til skanse i forsvar mot anklager og kun viket når han er blitt tatt i løgn.

Det viktigste for han nå er å beholde fasaden - ekteskapet må for all del ikke sprekke for da taper HAN ansikt. For å få deg med på de notene holder han opp barna som gisler.

For å skape et trygt hjem for alle som bor der må den som skapte og fortsatt skaper utryggheten ut - enten for en periode (til de selv ser hvordan de bidrar til å skape trygghet) eller permanent. Hvordan han løser det (hvor han skal bo, hva som sies til barna, etc) er ikke din utfordring eller oppgave. Det er hans.

Du kan be han gå fredelig eller du kan si at det blir drama. Men ut skal han - straks. Uten han ute av syne får du ingen sjanse til å komme ut av "traume" tilstanden - det er vel ingen som tror at man kan bekjempe traumet etter en flystyrt inne i det brennende flyet?

Stor klem til deg!

Må bare signere denne!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grapefrukt

Kan ikke se annet en at den andre kvinnen har vært et bra knull. Litt slik som mange kvinner er gift med en mann hele livet men får barn med en annen. Er litt den følelsen jeg får her. Så han er nok glad i deg og kåt på henne. Men det betyr jo ikke at dere ikke kan ha et bra sex-liv sammen da.

Hva får du ut av å skrive innlegg som dette?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på Blondie og Havbris om å få ham ut snarest. Enten han velger den rolige måten eller med mer drama. Barna behøver selvfølgelig ikke hele historien - men jeg tror de har godt av å vite grunnen til at pappa flytter - så du ikke blir stående som sen fæle som kaster ham ut.

Og ang Mor Aase ... her skinner jo den bitre brutale mannen - som mener alle feil i et forhold er kvinnens skyld - gjennom så det er helt tragisk. Lurer på hvilken glede han har av å sparke folk som har det vondt. Har man blitt sviktet selv burde man være litt mer ydmyk i forhold til andres smerte.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ang Mor Aase ... her skinner jo den bitre brutale mannen - som mener alle feil i et forhold er kvinnens skyld - gjennom så det er helt tragisk. Lurer på hvilken glede han har av å sparke folk som har det vondt. Har man blitt sviktet selv burde man være litt mer ydmyk i forhold til andres smerte.

My thoughts exactly :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MorAase

Jeg tror ikke du hadde dødd om du hadde tenkt deg litt om før du slengte med leppa for en gangs skyld... Jeg skjønner du skal være bitch, men det er ikke nødvendig å sparke folk som alt ligger nede :forvirret:

Tja... Det er jo ingen som får med seg at det er fullstendig mulig at elskerinnen ikek har vært annet en sex og en plass å blåse ut frustrasjoneer, mens kona er der følelsene ligger. Det er litt i overkant mye vekt på at han er et svin, og det var det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Hva får du ut av å skrive innlegg som dette?

Fint lite, men en håper at folk stopper opp i to sekunder og prøver å se annet en at mannen er og blir et svin. Kan noen snart prøve å se bak handlingene? Da snakker jeg ikke om TS men om de bidragene som utelukkende består av "HAT MANNEN!".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Det er jo ingen som får med seg at det er fullstendig mulig at elskerinnen ikek har vært annet en sex og en plass å blåse ut frustrasjoneer, mens kona er der følelsene ligger. Det er litt i overkant mye vekt på at han er et svin, og det var det.

Jeg er litt enig her. Jeg tror at elskerinna har vært en spenningsfaktor for ham, men at det er hos kona følelsene ligger. Sex betyr ikke alltid like mye for menn som for kvinner. Menn kan fint ligge rundt uten å knytte seg. Betyr ikke at det er ok,og det er feigt, og urettferdig og sårende osv. Men poenget i saken er at jeg tror heller ikke at han er forelsket i elskerinnen. Han TRODDE sikkert det på et punkt, men han elsker kona og familien sin. Det ser han nå, derav ble han fysisk dårlig. Fordi han har driti på draget og ser nå at han mest sannsynlig mister kona og familien sin pga. litt spenning.

Trist for begge parter.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

@ Rebellina

Takk for å endelig gi denne tråden et intelligent innlegg.

Endret av MorAase
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Rebellina

Takk for å endelig gi denne tråden et intelligent innlegg.

Bitter og vond erfaring har lært meg å se at en sak har flere sider. Selvom det føles ekstremt urettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du Rebellina skriver er det samme som mannen sier til meg.

Han har vært blindet av en rus. Han har ikke visst hva han har stelt istand og gjort mot meg.

Takk til alle dere som har reagert på Mor Aases kommentar om elskerinnen og sexen. Den kommentaren var ikke lett å svelge.

Sikkert fordi man som den bedratte tenker de tankene selv..er hun bedre? er kroppen finere? puppene faster-større?

Men i det Mor Aase skriver er det sikkert en sannhet:

Han har helt klart vært kåt på henne, selv om han også var glad i meg. Han ville ha sex med henne men bo med meg..

I tillegg hadde han sex med meg også.. F*****mann... (unnskyld)

samtidig så vurderte han en fremtid med henne..så følelsene hans lå hos henne også

Om hun er et bra knulle eller ikke får jeg aldri vite sikkert. Selv om han bedyrer nå at jeg er bedre, jeg vet hva han liker, jeg gjør alt rett, etc etc.

Han sier den ble slapp når de hadde sex, og at hun mente han tenkte på meg, at han ikke var ferdig med meg, derfor ble den slapp.

Han kom kun en gang av de gangene de hadde sex, sier han (jeg spurte om det kunne hende hun var blitt gravid..derfor fikk jeg den infoen)

Han hadde trodd sexen var som da de var sammen -før min tid - men skjønte at det var det ikke. Men allikevel så hadde de sex igjen..

Sexen de hadde (har?) er lik den vi hadde , sier han.

Så hvorfor gå å ha sex hos enn annen enn meg?

Jeg blir bare kvalm av å tenke på at han har vært inni henne, hun har sugd han og han har klådd på kroppen hennes.

Og i tillegg har man den følelsesmessige biten hvor han har hatt følelser for henne, for det leser jeg i mailene.

Og nå- nei nå er det bare "Maja, Maja, Maja - du er alt for meg, jeg har ikke visst hva jeg hadde før nå."

WHAT?

Hvorfor sende henne mail når han sier han kutter henne ut - det var DA han skulle ha sett at det var Maja og ikke elskerinnen..

Og eneste han sier er at han ikke skjønner seg selv, det var spenningen, det var en nedtrapping, en avsluttning, han hadde ingen plan, han hadde bestemt seg for at det var meg han skulle ha.

Men hvorfor fortsette å sende henne mail når han sier han skal slutte å ha kontakt? (og ikke kan ringe/sende sms siden det er spesifisert faktura)

Er no dritt alt sammen.

Han skal hjelpe en kamerat med opp-pussing nå, så han vil være ekstremt lite hjemme fremover.

Sove skal han gjøre et annet sted enn i vår min seng.

Tid til å tenke vil jeg få.

Men det blir ikke den roen til å tenke som jeg tror dere nevner,

siden barna er her.

Full ro vil jeg kun få ved selv å reise bort.

Men jeg slipper å se han, kjenne på smerten hele tiden når jeg ser han.

Har frem til nå blitt kvalm hvis han kommer borti meg.

Kanskje han nå får den "straffen" han skulle hatt da legen ringte om positiv test...

Uansett så er det mange tanker, og jeg vet at hadde jeg vært en venninne av meg selv hadde jeg sagt at han måtte ut , og at jeg ikke skulle se meg tilbake.

Han er uansett klar over at evd et brudd er jeg ikke interessert i å ha noe med han annet enn som far til barna. Jeg vil ha all kontakt skriftlig og han trenger ikke komme på døren. Tror det var et sjokk for han. Han regnet med å ha meg som en god venn resten av livet.

Merkelig verden han lever(levde) i sier jeg bare...

Hva søren tror han om seg selv - og meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det bare vært det..men han hadde følelser for henne. Det leser jeg. Han fant opp en utro-hendelse med en annen dame, for at jeg ikke skulle få vite om dem. Og det står i mailene, at han aldri vil fortelle meg at de to har hatt sex. Jeg føler da at han beskytter henne mer.

Kanskje er det han selv han beskytter..

Elskerinna begynte nok som spenning i hverdagen, en som strøk han med hårene, et sted han ikke "måtte gå ut med søpla" etc etc.

Men allikevel er det ikke riktig, og ivertfall ikke legge alle kortene på bordet når han er blitt "tatt", synes jeg.

Er du ikke enig?

Synes du det er greit at man "trapper ned" med elskerinnen mens man bedyrer sin kjærlighet til kona?

(og den nedtrappingen ser ikke jeg på som nedtrapping, synes det var mer at de fortsatte jeg da...)

Endret av Maja:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

huff hovrdan vet du om han hjelper en kompiss eller er hos elskerinna igjen? han har jo bare løyet til deg før?

Jeg tror virkelig jeg aldri hadde klart å stole på noen etter så mange løyner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

At han i forvirring og annen villfarelse har trodd at han har hatt følelser for elskerinnen er ikke så overraskende elelr uvanlig. Det er derfor en fionner mange mennesker som dumper, stikker av med ny, og angrer bittert etter tre måneder.

Nedtrappingen er naturlig. Spesielt om han er av typen som ikke trives med å såre. På tross av sine handlinger vil han nok ikke såre i noen som helst rettning. Han har dessverre ikke hatt et liv der de nødvendige redskaper for å kommunisere på avanserte nivåer har blitt tildelt.

Uansett hva som skjer så bør noen, og her er noen neppe du den rette alt sett udner ett, sende fyren til noen som kan hjelpe ham med å styrke begrepsapparatet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff hovrdan vet du om han hjelper en kompiss eller er hos elskerinna igjen? han har jo bare løyet til deg før?

Jeg tror virkelig jeg aldri hadde klart å stole på noen etter så mange løyner

Akuratt det vet jeg fordi kameraten har vært her og spurt.

Og han sier han skal avtale med meg om klokkesletter etc etc. Han kan ringe, jeg kan ringe på kameratens telefon og si jeg ikke kommer gjennom på han ol.

Men - han kan selvfølgelig treffe henne innimellom der.

Men jeg tenker som så at jeg får faktisk greie på det til slutt. Jeg ser jo nå at jeg finner ut det ene etter det andre.

Og det vet han - at om det er slik at han kontakter henne nå, da finner han alle klærne sine på gårdsplassen, låsen er skiftet og thats it.

Da er det ikke snakk om å vente til april for å flytte i leilighet. Da får han heller sove på jobben !

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff det er et vondt sted å være, Maja. Ønsker deg lykke til. Vet veldig godt hvordan det er å være den som står på siden og sier "dump ham!", til det skjer en selv...

Dette er så individuelt at kun du kan finne ut hva du vil og bør gjøre. Alt vi kan gjøre her inne er å stå på sidelinja og heie på deg - uansett hva du velger!

Poenget mitt var at jeg mistenker at han (feilaktig) har trodd at han hadde følelser for henne. Det var jo i den perioden før du visste noe og han hadde ikke begrep om konsekvensene hans eventuelle valg ville få.

Min kjæreste hadde også en affære med sin ex, og det var samme leksa der om at han trodde at sexen var så bra som den hadde vært før meg, men at den i realiteten ble en stor skuffelse...

Når du fant det ut, ble det månelyst og jeg tror at han har blitt overraska over at han tok så feil i forhold til deg. Han var ikke forberedt på konsekvensene, han har nok rett og slett innbilt seg at tingene ville forløpe på en annen måte. Du fersket ham, og tok ham uforberedt på senga og jeg tror at dette sjokket har fått ham til å innse at han gjorde en stor feil. Ofte er det i en krise at vi finner ut hva hjertet vårt egentlig vil.

Dette med å ha kontakt etter at sannheten er ute, jeg vet flere som har gjort det samme, deriblant min egen, for å få en avslutning og for å kunne begynne med blanke ark.

Mennesker kan ofte knytte dype bånd i en krise. Det gjorde jeg og min samboer. Men jeg vil på absolutt alle måter understreke at jeg ikke unnskylder din manns oppførsel. Prøver bare å hjelpe med et nytt perspektiv på ting, og det føler jeg at jeg kan tillate meg, siden jeg dessverre har erfaring med å bli sviktet slik.

klem :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akuratt det vet jeg fordi kameraten har vært her og spurt.

Og han sier han skal avtale med meg om klokkesletter etc etc. Han kan ringe, jeg kan ringe på kameratens telefon og si jeg ikke kommer gjennom på han ol.

Men - han kan selvfølgelig treffe henne innimellom der.

Men jeg tenker som så at jeg får faktisk greie på det til slutt. Jeg ser jo nå at jeg finner ut det ene etter det andre.

Og det vet han - at om det er slik at han kontakter henne nå, da finner han alle klærne sine på gårdsplassen, låsen er skiftet og thats it.

Da er det ikke snakk om å vente til april for å flytte i leilighet. Da får han heller sove på jobben !

Bra! Ja, du får vite sannheten til slutt. Så hvis han prøver å skjule noe fra deg så er han ganske sløv. Sannheten kommer alltid for en dag. I forhold til dette med ultimatum, hold ham til dem. Hvis han ikke gjennomfører, må du slå igjennom uansett hvor hardt det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt tråden siden starten, og sitter igjen med en tanke om at jeg ønsker å være like sterk som deg! Du har bein i nesa, vett i topplokket og evnen til å formidle deg og gjøre ting på en rettferdig måte.

Ønsker deg alt godt videre!!

Klem fra en som vet hvordan du har det..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Han sier den ble slapp når de hadde sex, og at hun mente han tenkte på meg, at han ikke var ferdig med meg, derfor ble den slapp.

Han kom kun en gang av de gangene de hadde sex, sier han (jeg spurte om det kunne hende hun var blitt gravid..derfor fikk jeg den infoen)

Hva søren tror han om seg selv - og meg!

Beklager, men jeg måtte bare kommentere det utsagnet der, for det hørtes ut som noe fullstendig usannsynlig bullshit!!!!

Hvorfor i alle dager skulle hun dama bli så keen på mannen din hvis han ikke klarte å gjennomføre et samleie en gang?

Hvorfor skulle han gidde å ha sex med ei dame som ikke klarte å gi ham noe klimaks?

Tror du denne dama ville sendt mailer til mannen din om den deilige sexen de hadde, hvis han ble slapp midt under akten hver gang? Tror du ikke hun ville nevnt dette på noen måte i mailene i det minste, sagt at han var så deilig uansett, så for henne spilte det ikke noen rolle?

Jeg føler meg 99% sikker på at han fortsatt lyver for deg; han snakker deg etter munnen og sier det han tror du vil høre. Husk at han diktet opp noe liknende med hun dama han først sa han hadde hatt sex med, da sa han også at han ikke hadde kommet når du snakket om at hun kunne blitt gravid.

Skal det liksom få deg til å føle deg bedre, at han fortsetter å dunke løs på ei dame der sexen ikke en gang er bra?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...