-Ishtar- Skrevet 20. februar 2012 #301 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) I denne tråden kunne TS få en hvis sympati men når hun som tidligerere i denne tråden skjeller ut legekontoret som hennes mann/x-mann har benyttet sank sympatien betraktelig. Bedrevitere er ikke noe jeg har så mye til overs for og slik framstår TS der. Når en selv vet hva mer enn legen så lurer en på om det er en slags pest som inneholder alt mulig som har kommet i hennes hjem. Det er faktisk den mest vanlige kjønnsykdommen i landet for tiden og ikke noe annet.Ille nok det men en trnger ikke overdramatisere. TS`s problem ligger nok mere på det mentale planet enn det fysiske? Videre forstår en godt at mann/x-mann til TS ikke benytter det ene lokale legekontoret på deres hjemplass da det er besatt av naboer. Skulle tro det var "dommedag og verdens undergang" som lå foran henne. Men ro deg ned,det vil hjelpe deg. Vil ønske deg lykke til uansett. Det heter ikke "hvis", det heter VISS sympati.... Jeg hadde vært like standhaftig med å fått alle testene jeg ville ha. Hvem skal bestemme hva min kropp er utsatt for? Leger skal ta forespørsler fra pasienter på alvor. Det er ikke noe reseptbelagte legemidler som blir utlevert, det er faktisk en prøve pasienten betaler for for å forsikre seg om at hun ikke er blitt smittet av en alvorlig sykdom. Dette kan også være noe som kan hjelpe den utsatte å bearbeide det som har skjedd. Et viktig steg i helingsprosessen er å vite med sikkerhet at man ikke har fått (flere) fysiske mèn som følge av utroskapen. Endret 20. februar 2012 av Rositalita 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2012 #302 Del Skrevet 20. februar 2012 fint at det bare dreier seg om slemme utro menn hmmm? var sammen en dame som gav meg det samme, 4år sammen også dette, hun nektet for at hun hadde gjort noe galt, mente at det var mulig å bli smittet uten å ha sex osv...så gjorde det slutt med henne. traff på henne 9år senere, hun nekter fortsatt på at hun var utro, haha du får ta et valg, det er bare deg selv som vet om du kan overse dette eller ikke, uakseptabelt er det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #303 Del Skrevet 20. februar 2012 fint at det bare dreier seg om slemme utro menn hmmm? var sammen en dame som gav meg det samme, 4år sammen også dette, hun nektet for at hun hadde gjort noe galt, mente at det var mulig å bli smittet uten å ha sex osv...så gjorde det slutt med henne. traff på henne 9år senere, hun nekter fortsatt på at hun var utro, haha du får ta et valg, det er bare deg selv som vet om du kan overse dette eller ikke, uakseptabelt er det uansett. Gjør da vel ikke det! Utro partnere er stygt uansett hvilket kjønn det er på partneren. Og løgn er aldri attraktivt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 20. februar 2012 #304 Del Skrevet 20. februar 2012 Det finnes da mange utro kvinner også. Og det er uakseptabelt - jeg er helt enig der. Uansett om det er en kvinne eller en mann som er utro. Men i mitt tilfelle - som tråden handler om - så er det mannen som har vært utro og ikke jeg. I tråden har også kvinner svart som har vært utro og gitt meg deres historie og tanker. Noe jeg også setter stor pris på. Godt å høre fra begge sider. Og manenn min har fått klar beskjed han og at det finnes utro damer - og han er søren meg heldig som ikke har det. Og stemmer historien hans så har han hatt sex med en gift kvinne - altså en utro kvinne. Idag fikk mannen svar på prøvene sine, og det var ingen andre sykdommer. Heldigvis. For dem av dere som synes jeg er hysterisk med tanke på sykdommer og at dette er noe "halve verden har", så er det greit å mene det. Men jeg har ikke hatt mange sex-partnere, og de jeg har hatt har måtte bruke kondom frem til alle tester er tatt. Og så kommer denne mannen min og klarer å ha sex med en annen uten kondom - når han vet hvordan jeg er og tenker. Akuratt de tankene der forandrer seg ikke på de årene vi har vært sammen. Og for de som synes oppførselen ovenfor legekontoret var grusomt, ja- jeg er enig. Jeg kunne vært mer rolig. Men - jeg ville uansett krevd prøven tatt. Akuratt det er udiskutabelt. Som en over skriver. Det er et ledd i det å komme videre. Kunne puste ut og vite at det er ivertfall ikke mer sykdom rundt denne hendelsen. Jeg har hatt ungene rundt meg i hele dag. har ikek fått ringt familievernkontoret, men har med nr. deres. Håper å få tid til å ringe en av dagene så jeg kan få kommet meg inn i køen på kontoret der til time. Jeg ønsker ikke å ta den telefonen mens det er små ører som hører. De trenger ikke vite noe om at jeg/vi skal prate med noen. Jeg tenker jeg tar time alene først, for å samle tankene og følelsene. Få satt ting i perspektiv. Så kan mannen komme på banen senere og være med. Jeg har nå forstått at mannen ser på meg når jeg sliter. Han sa at hver gang jeg pustet ned i magen og slapp luften sakte ut mens jeg lukket øynene og ristet litt på hodet - da hadde jeg det tungt. Og det stemmer, da prøver jeg å samle meg så ikke ungene skal skjønne. Mannen vil aller helst da holde rundt meg. Men han tør ikke. (skjønner jeg godt- hadde vel fått en innertier på fulltreff jeg der!) Men han ser meg sårbar, han ser jeg har vondt og han skammer seg sier han. I helgen tok foreldrene mine turen hit. Og jeg skjønte ikke at han kan se dem i øynene og ikke skamme seg over hva han har gjort på jenta deres. Men han sa han skammet seg noe sinnsykt, men prøvde å late som. Det er bare jeg som ikke ser at han skammer seg. Tankene er roligere nå som jeg har ungene rundt hele tiden, og det er godt. hjertet gjør vondt innimellom, når tanken dumper ned. Men de blir fort skjøævet vekk siden ungene er førsteprioritet denne uken. Litt synd at jeg ikke har fått bøkene jeg bestilte ang. utroskap, så jeg kunne lest på kveldene og tenkt. Mannen spør om å få komme i slutten av uken/til helgen og være sammen med oss. jeg tviler på at det er lurt. Skjønner jo at han også synes dette er vondt og ønsker at "alt skal være som føær". Men det er ikke jeg som tok valget om å la det stå til..og ikke jeg som løy.. Jeg tar en dag av gangen. Det er godt at det er ting som skjer rundt meg så ikke hodet ekspolderer av tanker og fantasier.. Men en dag må jeg velge - bli eller fortsette. Men enn så lenge gjør det nok vondt at han virkelig kunne gjøre dette mot meg. At det er så vanlig med utroskap - det sjokkerer meg at mennesker ikke vet og forstår hvor mye smerte de påfører et annet menneske ved det, men tenker bare på seg selv der og da. Vil jeg virkelig være sammen med en slik egoist? Velger man å fortsette, kan det skje igjen selv om han sier han har lært? Han "mistet" jo hodet.. Tuil syvende og sist så er det en ting som endelig har sunket inn - velger jeg å gå er det ikke min skyld at det er et brudd. det er ene og alene hans, pga det han gjorde. selv om det er jeg som velger å ikke kunne leve med han - og han vil leve med meg. Og det merkeligste han har sagt er at jeg kan godt være utro med en så vi er skuls..hvis jeg vil det !! Hvor får denne mannen slike tanker fra ?? Jeg vil da ikke ha sex med andre, jeg er ikke slik og ikke vil jeg være det heller. Men det er kanskje slik menn tenker, eller slik han på en måte føler at han kan gjøre opp for seg. han sier han ikke vil like det, men han vil godta det om jeg vil. Herremin..jeg trodde jeg døde da jeg hørte det - hvilken verden er det vi lever i!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. februar 2012 #305 Del Skrevet 20. februar 2012 I denne tråden kunne TS få en hvis sympati men når hun som tidligerere i denne tråden skjeller ut legekontoret som hennes mann/x-mann har benyttet sank sympatien betraktelig. Bedrevitere er ikke noe jeg har så mye til overs for og slik framstår TS der. Når en selv vet hva mer enn legen så lurer en på om det er en slags pest som inneholder alt mulig som har kommet i hennes hjem. Det er faktisk den mest vanlige kjønnsykdommen i landet for tiden og ikke noe annet.Ille nok det men en trnger ikke overdramatisere. TS`s problem ligger nok mere på det mentale planet enn det fysiske? Videre forstår en godt at mann/x-mann til TS ikke benytter det ene lokale legekontoret på deres hjemplass da det er besatt av naboer. Skulle tro det var "dommedag og verdens undergang" som lå foran henne. Men ro deg ned,det vil hjelpe deg. Vil ønske deg lykke til uansett. Bedrevitere? Når det florerer av leger som ikke følger egne retningslinjer fra helsedirektoratet for når det skal testes for Hiv osv. og operer med en "jeg har 81 i IQ" tankegang som bygger på at sånne sykdommer kan en bare få etter ubeskyttet gangbang med afrikanere, er det jaggu meg bra noen er ansvarsfulle nok til å si de imot! Undres hvor mange av de som nøyer seg med den enkle klamydiatesten, som går rundt år etter år med HIV. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 20. februar 2012 #306 Del Skrevet 20. februar 2012 Ja to mennesker som er utro mot hverandre det hjelper virkelig på forholdet. Ville han vært sjalu da? Vil han virkelig at du skal fortelle at nå - NÅ går jeg på byen for å finne en å ha sex med, jeg tar den første og beste og kommer hjem i morgen. Jeg ser hva han vil med den uttalen - at han har gjort noe så nedrigt at han fortjener det samme igjen og så er dere skuls. Det er bare det at to feil ikke blir til en rett. Dumskap kan ikke bli ugjort i dette tilfellet - her må man enten lære seg å leve med det som har hendt eller gå. Det er bra at du har noe annet å konsentrere deg om denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 22. februar 2012 #307 Del Skrevet 22. februar 2012 I samme situasjon som deg. Bortsett fra at min mann, han gikk til prostituerte. Fordi det var bare sex, som han sa. Og meg, her var det annerledes,der var det følelser. Et annet moment var at vi levde i et dårlig dårlig forhold med masse krangel, avstand, kritikk og avvisning. Ingen unnskyldning, men en forklaring kanskje. Jeg er enda i sjokk. Hvordan kan "min" mann dele seg med så mange og så se meg i øynene igjen? Og her går jeg og opphøyer vårt forhold til noe nærmest hellig.... Jeg sliter med sinne, bitterhet, enorm skuffelse og en slags sorg over å ha mistet den mannen jeg trodde jeg hadde. Jeg gjorde som deg, og krevde spesifisert faktura. Og har gått igjennom alle numre - som for øvrig er ufattelig mange - og fått mine svar. Min mann har lagt alle kort på bordet. Han angrer, selvfølgelig, men det gjorde han jo først når han ble avslørt. . Men jeg har prøvd å vandre litt i sinnet hans, og ser at for ham kan sex være noe helt atskilt fra følelser, noe en kan feie til side når en er ferdig med det. Endel kynikere sier at hvis menn KAN være utro, så er de det. Mange "reisende" har jo ord på seg for å være utro. Kanskje er det noe i det? Min mann er en reisende. Han hadde rikelig med muligheter. Et moment for deg å tenke over, er om forholdet deres var dårlig på noen måte? I vårt tilfelle er all "gammel grums" kommet til overflaten, vi går nå til tredje part, og veldig mye er omrokkert i heimen. Også min mann sier at jeg kan ha sex med andre hvis jeg ønsker det, for å bli skuls, og dette gjorde meg selvsagt rasende, men jeg antar at det kanskje er sånn menn tenker? Jeg vet enda ikke om jeg kan tilgi dette, for meg er det ufattelig vondt, men som deg har jeg fått det råd å ikke ta avgjørelsen før stormen i sinnet mitt har lagt seg. Men han hører jo jevnlig på mine utblåsninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 24. februar 2012 #308 Del Skrevet 24. februar 2012 Mannen har jobber mye etter at han byttet jobb for noen år siden. Det resulterte i at hjalp mindre til hjemme og med ungene. Noe ungene også har reagert på. Jeg hadde en periode for noen år siden hvor jeg irriterte meg grønn på dette. Men så innså jeg at det ikke var mye jeg kunne gjøre annet enn å finne best mulig løsning på dette. Fikk vaskehjelp og ordnet samkjøring til aktiviteter. Sa ifra meg "verv" i klassen og idretten. Siden sommeren har mannen virket utslitt. Mye press på jobb. Han sovner i sofaen og sexlivet har vært lite siden han sover der. Jeg har gått "stille i dørene" siden jeg var redd han skulle "møte veggen". Han har vært hissig, og grinete. Jeg har snakket mye med en felles venn av oss ang dette, og han snakket med mannen min om at han måtte jobbe mindre, ta en sykemelding etc for å ikke bli utbrent. Men mannen er sta og siden han ikke er syk så fortsatte han å gå på jobb. Jeg har vært den som har - i alle år - vært mest opptatt av sex. Ville prøve ut og variere. Mannen er "kjedelig", blir sjokkert over forslag og kvier seg for å gjøre nye ting. Han nyter sex med meg (det ser jeg) og jeg vet jo hvilke "knapper som skal trykkes på" for at han skal ha det optimalt. Så det at han hadde seg med en annen var et sjokk, sidne jeg vet han har fått når han har villet (han har til og med sagt på spøk noen ganger at jeg tvinger meg på han..) Mannen elsker suging (deep throat) best, noe som gjøres hver gang vi har sex, da dette er hans "må ha". Med denne andre kvinnen så var det ingen suging..og da fatter jeg det bare ikke, for det å "kun ha samleie" er ikke den optimale sexen for han. Blir bare forvirret jeg.. (og ja - jeg spurte om de bare kjørte på eller om det var forspill), og det var kun han som hadde gitt henne forspill. Mens hos oss så er det jeg som gir han mest. Det også såret meg- at han så lett kunne gi det til en annen, mens jeg føler at hos oss så må jeg gi han for å få meg noe.. Så forholdet vårt var fra min side ikke dårlig, annet enn et labert sexliv og lite tilstedeværelsefra han. Han sier at han var sliten. For mye å gjøre på jobben, følte han ikke strakk til hjemme. Han tenkte "er det slik som dette livet skal være?" Han kom opp hit vi er igår. Jeg sa det var ok. Jeg har fått noen dager å roe meg og har fått ryddet såpass i tankene at jeg står igjen med noen konkrete spørsmål. Syntes det var greit å kunne snakke med han igjen nå, og få svar. Jeg tror heller ikke dette er en engangshendelse. Noe jeg nevnte før jeg dro hjemmefra. Jeg kom på at en eks-elskerinnene av han har flyttet tilbake etter mange, mange år på en annen kant av landet. Hun bor fortsatt et stykke unna oss. Jeg har spurt han om det er henne som han har vært hos. Men han benektet. (spurte en stund før jeg dro) Jeg har sjekket adressen henne og har nr hennes. Hun bor ikke i den byen han sa han hadde gjort dette. Jeg ringte henne og spurte om hun hadde hatt kontakt med min mann. Hun sa hun hadde pratet med han. Når tok dere kontakt med hverandre spurte jeg? I sommer var svaret...men de hadde kun pratet. Mannen sier eks-elskerinna ringte han, og var forbanna på at jeg hadde kontaktet henne. Jeg synes det er rett og rimelig at hvis de skal ha kontakt (de hadde tross alt et seksuelt forhold før min tid) så burde jeg vite det. Mannen min mente at jeg ville bli sjalu om jeg fikk vite det og at de kun pratet sammem, så det var ikke noen big deal. Hun var så lett å prate med, så...men herremin, han er jo taus som en østers når det kommer til prating hjemme..regner med at hun har tilfredstilt egoet hans med "du er såå snill, har savnet deg såå mye, husker du ditt og datt.." Så her har jeg hatt en mann som har jobber mye, vært lite tilstedet hjemme, og i tillegg hatt tid til å "prate med" en annen dame - fordi han trengte det!! Han sa han hadde vært hjemme hos henne fem ganger siden i sommer, men ikke hatt sex. Han hadde ikke vært der mer enn en time ca hver gang. Hun er blitt skilt, derfor har hun flyttet tilbake til hjemstedet sitt. Hun har også to barn. Han ber meg så inderlig tro han på dette, og han lover å kutte henne ut. Spørsmålet er vel om han kan klare det og skal jeg tro på det? Og klarer hun kutter han ut? Han sier han vil trykke på av-knappen om hun ringer han igjen. I tillegg til prat har de sendt masse sms. Når jeg får utskrift fra mobilen for de siste tre månedene, vil jeg nok se hvor hyppig sms og samtalene har vært... Etter denne samtalen igår kveld tok jeg mobilen hans. Han strakk seg etter den og jeg spurte da om det var hemmeligheter på den? Neida, bare se du..var svaret. Der lå det en sms fra henne. "...fått beskjed fra legen idag. Jeg er ikke syk". Hva - hvorfor har hun sjekket seg hvis de bare prater? Joda her er svaret (og det er lov å le over at noen kan si noe slikt som dette) "Jeg hadde beskylt henne for å ha sex med mannen min. (Jeg hadde sagt at mannen min var smittet av klamydia og hun visste selv om hun måtte teste seg eller ikke). Hun følte at jeg beskyldte henne for å dra klamydia inn i forholdet vårt. Mannen hadde snakket med henne og sagt han var syk, og at jeg trodde han hadde hatt sex med henne. Hun ville teste seg for å bevise at hun ikke hadde klamydia og dermed ville det være et bevis til meg på at de ikke hadde hatt sex siden hun var frisk. " Hvor dum tror han/de at jeg er? Jeg forklarte glatt at om jeg pratet med en som hadde klamydia så sjekket jeg meg ikke, for det smittet kun ved seksuell kontakt. Han sier hun ville det for å vise meg at de to ikke hadde hatt sex. Men han så min side av saken og forstod at jeg tenkte slik. Men han benekter hardnakket at de har hatt sex. Han godtar at jeg mener han har "vært utro ved å ha kontakt med en annen dame bak min rygg", men han har ikke hatt seksuell kontakt med henne påstår han. For meg - som jeg sa til han - er det også grusomt at du kan bruke tid på å prate med henne om ting og tanker du skulle ha snakket med meg om. Så nå mistenker jeg dem for å ha hatt et forhold siden i sommer. Han benekter, hun benekter. De er enige om at de har pratet mye, og mannen er enig i at det ikke har vært riktig å ikke fortelle meg om henne og denne kontakten. Men han mente jeg ville bli sjalu, og det ønsket han ikke. Han står beinhardt på at de to ikke har hatt sex. Slik jeg ser det Han har hatt et forhold med henne siden i sommer og i tillegg hatt sex med (minst) en annen. Når jeg spurte han hva hun hadde sagt om at han hadde hatt sex med en annen,hadde hun virket som hun gav helt blaffen, kunne ikke ha brydd seg mindre. Mannen er oppriktig lei seg. Han sier han har vørt dum, oppført seg galt, gjort alt feil i den perioden han følte livet var tungt. Det kan jeg si meg helt enig i. Så nå sitter jeg egentlig bare å venter på hva neste avsløring vil bli.. (og siden denne "venninnen" kan få all praten, følelsene og tankene til mannen min så tenker jeg at hun kan få klesvaska hans også. Det sa jeg til han, og han ba meg tynt om å ligge unna. Hun ville ikke ha noe med meg å gjøre eller snakke med meg. ) Og hvorfor han hadde kontakt med henne? jo - hun var så hyggelig, så snill... (han fikk da en leskjon om det var snilt å være med på å spiltte en famile, lage skilsmissebarn etc etc. det syntes han jo ikke, men han mente at hun ikke gjorde det.. sant nok- han klarer det fint selv. Men hadde hun vært hyggelig og snill hadde hun sagt at han måtte være ærlig ovenfor meg når det gjaldt henne, og så hadde hun vel villet bli kjent med meg siden jeg er gift med han, og vi har et liv sammen. Men neida- hun ville bare ha han-alene..) Så - når alt så ut til å roe seg, og jeg satt igjen med noen få konkrete spørsmål og ikke masse surr og vissvass, da bobler det over pånytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 24. februar 2012 #309 Del Skrevet 24. februar 2012 Har ikke lest hele tråden. Hadde jeg vært i din situasjon måtte jeg ha avsluttet forholdet. Jeg vet hvor forferdelig og nedbrytende det er å leve med en man ikke stoler på, det gjør deg til en paranoid og mistenksom person som ikke klarer å glede deg over noe i forholdet. Jeg hadde det slik en periode, kom meg bort, og er nå sammen med en som jeg har det helt herlig med. Vet at det er tøft når det er barn med i bildet, men den følelsen du har nå kommer til å ødelegge deg, om du reagerer som meg på slikt. Lykke til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kokos19 Skrevet 24. februar 2012 #310 Del Skrevet 24. februar 2012 Ble fortalt av min lege at positiv klamydiatest ikke trengte å bety utroskap. Kalmydia kan slå ut mange år etter at man har blitt smittet. Kjenner ett vennepar av meg som var i den situasjonen. Bare spør legene deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 24. februar 2012 #311 Del Skrevet 24. februar 2012 Ble fortalt av min lege at positiv klamydiatest ikke trengte å bety utroskap. Kalmydia kan slå ut mange år etter at man har blitt smittet. Kjenner ett vennepar av meg som var i den situasjonen. Bare spør legene deres! I dette tilfellet har han jo innrømmet å ha hatt sex med en annen dame. Uansett TS: Jeg tror også som deg at de har hatt et forhold. Jeg tviler på at en mann drar på besøk til en ekselskerinne, har hyppig kontakt på sms/tlf, skjuler det fra kona, og IKKE har sex. Blir for dumt. Jeg kunne nok tilgitt mannen for en engangshendelse av utroskap, men bare om han innrømte det selv, la seg flat og angret. Mannen din virker jo bare som om han innrømmer det han MÅ innrømme fordi han er tatt på fersken! Han viser jo ingen respekt for deg. Og dette med at hun har testet seg og unnskyldningen til hvorfor er jo så dum at det ikke er verdt å kommentere. Jeg hadde i hvert fall ikke trengt flere bevis på at de har hatt/har et forhold. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 24. februar 2012 #312 Del Skrevet 24. februar 2012 Hvis det hadde ballet på seg med avsløringer, slik det tilsynelatende gjør for deg nå, hadde ikke jeg klart å bli i forholdet. Sett utenfra, og når jeg hører din historie, så virker det åpenbart at han har mer svin på skogen enn som så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2012 #313 Del Skrevet 24. februar 2012 Der har du svaret ditt ja. Han har nok holdt det gående med exn en god stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 24. februar 2012 #314 Del Skrevet 24. februar 2012 Der har du svaret ditt ja. Han har nok holdt det gående med exn en god stund. Det kan jo uansett ikke være hun som har gitt dem klamydia da, siden hun ikke hadde klamydia. Tydeligvis har han jo vært utro med opptil flere damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #315 Del Skrevet 24. februar 2012 Det kan jo uansett ikke være hun som har gitt dem klamydia da, siden hun ikke hadde klamydia. Tydeligvis har han jo vært utro med opptil flere damer. det er ikke sikkert at hun ikke har klamydia. kan godt hende hun lyget ved å sende meld bare for at TS skulle se den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 24. februar 2012 #316 Del Skrevet 24. februar 2012 Ja, de har jo laget en lur forklaring på hvorfor jeg skal tro på at de ikke har hatt sex "hun er ikke smittet så derfor kan vi ikke ha hatt sex.." "hadde vi hatt sex hadde hun vært smittet" "forklar hvorfor hun ikke er smittet da" Kondombruk (nei, det bruker han jo ikke..) hadde sex med henne før han hadde med hun andre..og ikke etter vært heldig (en av fem blir smittet leste jeg) Hva vet jeg om hun lyver ang den sms? Hva vet du om hun lyver? Nei, det kunne vi ikke vite.. Og jeg tror han husket at han ikke hadde slettet den sms..så på han at han ikke ville jeg skulle røre tlf. Uansett er jeg sikker på at de har hatt sex, og det irriterer meg skikkelig at han ikke bare kan si det. I kveld skal jeg be om å få gjennom jobb-mailen hans. (han måtte jobbe herifra med papirer idag for å få fri. Så han tar det ikveld. Så da skal jeg benke meg vedsidenav og lese. Egentlig burde mannen ha reist hjem igjen, men blir vanskelig pga barna vil lure på hvorfor han kom for en dag... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #317 Del Skrevet 24. februar 2012 jeg synes så synd på deg TS! *masse klemmer til deg* det verste er at det bare er du som kjemper og vil vite sannheten. Men HVORFOR vil du vite den? Hvorfor kan du ikke bare konkludere med at han ikke er noe å spare på og gå fra ham? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alh Skrevet 24. februar 2012 #318 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg som hele tiden har heiet på dere, TS. At det kom til å ordne seg, at han var dum en gang, men at han vet hvem og hva som er viktig i livet sitt. Nå virker han mer og mer feig. Redd for konfrontasjoner, heller en løgn enn en krangel. Levde i et slikt forhold for en stund siden, enda vet jeg nok ikke alle løgnene, men det ble ikke slutt pga utroskap, heller at han løy om at han skulket jobb, for at jeg ikke skulle klage over syting etc. Feighet ødelegger enormt, løgner enda mer. Er trist at han har hatt denne perioden, og ikke kommet til deg med den. Er veldig enig med deg, TS, om at dersom de ønsker å være venner, prate sammen, så hadde faktisk det optimale vært å gå gjennom deg. Gjøre deg trygg på henne, og henne trygg på deg. Så hadde det kanskje etter en stund ikke gjort deg sjalu eller utrygg dersom han dro til henne en dag, eller hun kom til dere, mens du gikk ut med venninner eller venner. Men det er jo klart, slik er et sunt forhold, og det har vi vel konstantert at dere ikke har for øyeblikket. Tenker ofte på deg. I diskusjoner hjemme ol. tenker jeg hvordan du har det iforhold til hvordan eg har det akkurat da osv. Hvordan det å skjule tårer for barn er ufattelig vanskelig, og hvordan mamma kvaliteten går ned mange hakk når man sliter så enormt innvendig. Og det å være oppi hverandre nå, når dere egentlig skal være glad, eller du får et øyeblikk av tankefri, og har lyst å le av fuglen som sklir ned fra taket, men kommer da på at man har ingen å le med, fordi dere er ikke dere akkurat nå. Glad du er så sterk TS. Beundrer deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 24. februar 2012 #319 Del Skrevet 24. februar 2012 Det har jeg tenkt på også.. og jo mer jeg tenker jo mer ser jeg at han er ikke den mannen jeg trodde han var. For den mannen jeg trodde han var - han ville ikke gjort dette mot meg. Og den mannen jeg ser nå - han er jo litt av den mannen jeg kjenner, og mye av den jeg ikke kjenner. Hadde han flyttet ut med en gang jeg ba han om det hadde dette ikke vært mer å tenke på tror jeg. Og det er det vel ikke nå heller..men jeg vil ha svar. Jeg vil at han skal legeg alle kortene på bordet og for en gangs skyld være ærlig. Jeg ser det slik at han har da ingen ting å tape på det. Vil han ha et forhold til henne - noe han sier han ikke vil - så vær så god. men han kan ivertfall være ærlig ovenfor meg. Å holde på med løgn etter løgn er ikke noen vits når de allikevel blir avslørt tilslutt. Og sånne tåpelige unnskyldninger... Samtidig vet jeg at jo lenger dette drar seg ut jo verer blir det. At man kan ta så feil av et menneske sårer veldig. At jeg kan/kunnet elske en slik mann.. Hadde jeg vært min egen venninne hadde jeg sagt at "du må få han ut av livet ditt. du har det bedre uten han. tror jeg hadde filleristet meg selv skikkelig så jeg fikk opp øynene." Samtidig var det dette rådet med å ikke handle i affekt da.. jeg er trist for at min verden, mitt liv, alt det jeg trodde på, så for meg fremtiden med etc forsvinner som dugg for solen. Og jeg vet at jeg ikke er alene om å oppleve dette. Min situasjon er ikke unik. Andre har opplevd det samme og kommet seg gjennom. Det er bare at nå er det jeg som står midt oppi det og det er absolutt ikke noe som gjør meg godt. Skulle helst ha våknet opp og skjønt at dette var en vondt drøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliine Skrevet 24. februar 2012 #320 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Blir helt sjokkert av å lese dette ,TS. :( For en drittsekk! En ting er ihvertfall sikkert, han kommer til helvete etter dette livet. Jeg synes det er MYE verre det som nå kommer frem...Han går gått bak ryggen din og hatt et følelsesmessig og seksuelt forhold med en gammel flamme. -Mens han hjemme later som at han er så sliten, ikke orker sex etc. Han har virkelig null respekt for deg og familien deres...FOR EN DUUUUUUUST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du,og barna fortjener SÅ ubeskrivelig mye bedre,-jeg har ikke ord! Skulle gjerne ha spyttet på (x)"mannen" din. Sånne folk gjør verden til et verre sted å være. Jeg synes fryktelig synd på deg Endret 24. februar 2012 av Eliine 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå