Gå til innhold

En useriøs fotballfruedebatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at vi kunne prøve å holde den seriøse fotballfruedebatten "clean", også kan vi heller ta den useriøse her. Så væsågod. Her kan folk diskutere håret, klærne og slike ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenk at hun STJAL

en oppskrift

fra nettet?

NOEN MÅ JO RINGE POLITIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Liker 2
Skrevet

Sånn helt useriøst, jeg er er så forbanna lei alle disse fotballfrue trådene som dukker opp overalt. Enten er det noe galt med dama, eller så er det noe galt med de som leser bloggen.

Argh, frustrasjon!!!!

• Liker 3
Skrevet

Dere som lager alle disse tråden, i negativ retning. Er dere i mot mobbing? Hvis så, jeg tror ikke på dere.

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Dere som lager alle disse tråden, i negativ retning. Er dere i mot mobbing? Hvis så, jeg tror ikke på dere.

Joda, selvsagt er de det.

De har tatt på seg det tunge ansvaret det er å fortelle verden hva slags forferdelig menneske FF er og hvor utrolig stygg hun egentlig er, og på den måten beskytter de fremtidige generasjoner mot å vokse opp i en verden med usikkerhet og mobbing fordi de ikke er blonde og tynne. Det er bare så synd at ingen setter pris på den viktige jobben de gjør.

:filer:

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg tror det må være noe alvorlig galt med verden når det opprettes flerfoldelige tråder hvor man skriver hvor schtøgg og fæl FF er, samtidig som det opprettes nesten like mange tråder der det skrives hvor fantastisk heit ABB er.

:lete:

• Liker 1
Gjest Levitate
Skrevet

Hva er greia med kvinnfolk og Fotballfruen? Kan noen vennligst forklare? :klo:

Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, altså: Sånn helt useriøst så tror jeg faktisk hun har en del sko nu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...