jie-jie Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Jeg skal sende min macbook tilbake til apple pga. problemer som aldri går bort. Den har vært til rep. hos eplehuset flere ganger. Nå har jeg fått beskjed av de som har reparert min maskin at jeg har krav på en ny maskin som fungerer. Jeg har fått papirer, både i hånden og på mail, at de har gjort alt de kan med maskinen min og sa at jeg må sende en mail eller et brev til apple hvor jeg forklarer situasjonen. Nå har det seg slik at apple ikke har en mail-adresse og svarer ikke på brev. Hvordan gjør jeg det da? Jeg har fått beskjed fra eplehuset at de må ha bildebevis sendt på mail eller i posten før jeg sender inn maskinen.
jie-jie Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2012 Kjøpte du den hos Eplehuset? Nei, jeg kjøpte den på nettet hos Apple.
Gjest Armule Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Du får ringe dem og spørre hva mailadressen er. http://www.apple.com/no/support/contact/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå