AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Skal areola være liten ? Stor ? Er det pent med veldig utstående knotter ? Som når brystvortene er stive evt. sexuelt opphisset. Post gjerne bilder på hva dere synes er penest eller styggest av kvinnelige brystvorter. Ante ikke at menn la særlig merke til dette. Men leste det i en tråd - hva er turn off med kvinner. Og der var det en mann som påpekte brystvortene, de burde være fine. Men hva anses som fint for de fleste menn ?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 Pupper er pent uansett størrelse og fasong og uansett hvordan brystknopper og areola er. Hvis jeg likevel skal utpeke en favoritt, liker jeg store og gjerne mørke areola, og store utstående brystknopper. Når en kvinne er påkledd, er det for øvrig alltid pent når brystknoppene synes gjennom tøyet 1
Gjest Levitate Skrevet 11. februar 2012 #3 Skrevet 11. februar 2012 Har ikke peiling! Jeg har direkte stygge brystvorter, men kjæresten min elsker dem.. Forstår det ikke. Har fått høre tidligere at jeg har fine brystvorter, når de ikke er noe særlig pene for å si det slik. De er litt store, for å detaljere litt.
Gjest norah Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 Skal areola være liten ? Stor ? Er det pent med veldig utstående knotter ? Som når brystvortene er stive evt. sexuelt opphisset. Post gjerne bilder på hva dere synes er penest eller styggest av kvinnelige brystvorter. Ante ikke at menn la særlig merke til dette. Men leste det i en tråd - hva er turn off med kvinner. Og der var det en mann som påpekte brystvortene, de burde være fine. Men hva anses som fint for de fleste menn ? Hvorfor skal man poste bilder av de peneste og de styggeste noe som helst? Sånn at de som ikke har det tilsvarende skal føle seg mindreverdige, og de som har "det peneste" skal føle seg attraktive? Kropp skal ikke være noe som helst. Den ser ut som den gjør uansett hvor mye man stirrer på den med glede eller vrede. Og det har ingen hensikt å rangere på en penhet/stygghetsskala - det endrer ikke hva den enkelte oppfatter uansett. *kunne man bare kvittet seg med disse meningsløse trådene om peniser, vaginaer og pupper* 8
volvo22 Skrevet 11. februar 2012 #5 Skrevet 11. februar 2012 Alle brystvorter er pene men at de er store og utstående er jo aldri noen bakdel.. 1
Nessy Skrevet 11. februar 2012 #6 Skrevet 11. februar 2012 Det kommer helt an på størrelsen på puppene, er de små synes ikke jeg personlig at det er megafint med areolaer som dekker hele puppen. Så om de er noenlunde proporsjonelle er det veldig fint Liker også veldig godt store/lange brystvorter.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #7 Skrevet 11. februar 2012 Omg. Hva er pent av neser på menn? Store? Små? Brede? Smale? Lang tipp? Kort tipp? Store nesebor? Små nesebor? Medium?? 7
Kamikatze Skrevet 11. februar 2012 #8 Skrevet 11. februar 2012 Menn har ingen unison standardsmak, og vi liker like forskjellig som hva dere er skapt med. Mange liker mange ulike konstellasjoner, og mange - som jeg, er mer opptatt av andre deler av kvinnekroppen enn daiene. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #9 Skrevet 11. februar 2012 Spiller ikke så stor rolle så lenge de ikke går innover.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #11 Skrevet 12. februar 2012 Hvorfor stille spørsmål der svaret er dømt til å føles kjipt dersom man selv ikke oppfyller "kravene"? Hvordan folks brystvorter seg ut er noe man ikke kan gjøre noe som helst med... 3
Pene sko... Skrevet 12. februar 2012 #12 Skrevet 12. februar 2012 Heller små enn store, men generelt sett spiller det ingen rolle for min del. Brystene er deilige å kose med uansett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå