Gå til innhold

realtek nicdrv 8169? :((

Anbefalte innlegg

Skrevet

åhh jeg har ett idiotisk problem, det var noe problemer med den bærbare pcen så jeg reinstalerte den på nytt. Windows 7 home primium. Nå fungerer ikke internett, greia for at den ikke fungerer er at det mangler nettverkskort..eller nettverkskortet er ikke instalert.. Det jeg trenger å laste ned er realtek nicdrv_8169 til windows 7 men jeg finner det ikke noe steder, jeg er helt utslitt!! jeg er ikke noe data ekspert men har jo litt peiling men det her sliter jo meg ut.. har prøvd toshiba sine suport sider hvor jeg får lastet ned drivere der fra men jeg finner ikke noe om realtek nicdrv 8169.. Noe helt å få hvor jeg får lastet det ned??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så dum er jeg ikke vennen!! jeg har klart å google det men jeg finner ikke braa nedlastninger!!:)

Skrevet

Vel, den øverste der er til REALTEK sine sider. Det er de som har laget nettverkskortet du har i maskinen.

http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=13&PFid=4&Level=5&Conn=4&DownTypeID=3&GetDown=false&Downloads=true

Enten velger du Win 7, men det er bare selve driveren, eller så velger du Win7 32/64 Auto Installation Program (SID:1483418). Da får du et program som ordner alt for deg av installasjon av driver osv.

Skrevet

Tusen hjertelig takk til deg :) du har reddet kvelden min!! :klemmer:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...