Vestlandsjente Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Hei! Jeg har de svarte Jeffrey Litaene fra før, men skal ha et par til! Klarer ikke velge mellom disse to.. Hvilken ville dere gått for? Disse: http://www.solestruck.com/pages/itempopdetail.jsp?itemid=8GQ7ZT&colorid=12983&verdorPIN=66FDZ&shoename=Lita%20Spike&brandname=Jeffrey-Campbell&price=189.95&shoevalue=2&isArchive=false&shoeimage=undefined eller disse: http://www.solestruck.com/pages/itempopdetail.jsp?itemid=8KMRPG&colorid=10122&verdorPIN=66FDZ&shoename=Lita&brandname=Jeffrey-Campbell&price=159.95&shoevalue=8&isArchive=false&shoeimage=undefined :D
challenger Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Spike, de er knallrå! Men igjen så har jo "alle" de nå for tiden..
Vestlandsjente Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2012 Men de fleste har dem i svart da! Har faktisk ikke sett noen med de beige ennå! Har "alle" de også? :/
Gjest Rivera Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 Hei! Jeg har de svarte Jeffrey Litaene fra før, men skal ha et par til! Klarer ikke velge mellom disse to.. Hvilken ville dere gått for? Disse: http://www.solestruck.com/pages/itempopdetail.jsp?itemid=8GQ7ZT&colorid=12983&verdorPIN=66FDZ&shoename=Lita%20Spike&brandname=Jeffrey-Campbell&price=189.95&shoevalue=2&isArchive=false&shoeimage=undefined eller disse: http://www.solestruck.com/pages/itempopdetail.jsp?itemid=8KMRPG&colorid=10122&verdorPIN=66FDZ&shoename=Lita&brandname=Jeffrey-Campbell&price=159.95&shoevalue=8&isArchive=false&shoeimage=undefined :D Jeg synes spike-skoene er stilig, men jeg likte ikke helt stoffet på dem.. Jeg hadde nok gått for de vanlige, brune lita-skoene hvis det var jeg som skulle kjøpe et par
challenger Skrevet 11. februar 2012 #5 Skrevet 11. februar 2012 Men de fleste har dem i svart da! Har faktisk ikke sett noen med de beige ennå! Har "alle" de også? :/ Nei har faktisk ikke sett noen med de beige enda.. Synes egentlig de var finere enn de svarte jeg:)
metempsychosis Skrevet 11. februar 2012 #6 Skrevet 11. februar 2012 Jeg hadde gått for Lita Original. Syns de er veldig fine i den fargen Lita Spike har jeg ikke noe særlig til overs for... Jeg liker verken det semskete skinnet eller "studsene". Det hele blir litt for voldsomt for min del (og det selv om jeg liker en gjennomført rocka stil!) Men nå er jo dette en smaks-sak da 1
Lady Lovelylocks Skrevet 11. februar 2012 #8 Skrevet 11. februar 2012 Nr 2 hvis jeg måtte velge. Grøss.... 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #9 Skrevet 11. februar 2012 Par nummer 2, synes egentlig ikke spike er så fine :/ Mulig jeg bare er rar! MEN, når du først skal handle fra solestruck, hvorfor ikke gå for noen av de som er litt mer crazy, hehe. Det er så utrolig mye kule versjoner der. Og "alle" har jo brune og svarte osv.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #10 Skrevet 11. februar 2012 Er det egentlig vits i å bruke en formue på et nytt par Lita nå? De har jo vært populære ganske lenge nå, og jeg tror de er på vei ut til våren.. Med en så pass spesiell form og utseende så er det en trend som vil være nokså kortvarig. Men bare min mening 2
mulberrygal Skrevet 11. februar 2012 #11 Skrevet 11. februar 2012 Kanskje du kunne gå for en studded versjon av night walk, har lita spike og de er dritkule. Men det begynner å bli utrolig mange som har de og det er litt kjedelig... Tenk hvor kult det hadde vært å hatt et par med JC ingen andre har? Har du sett cleata, de er helt rå og spesiell til sommeren :gjeiper:
Gjest Rivera Skrevet 12. februar 2012 #12 Skrevet 12. februar 2012 Kanskje du kunne gå for en studded versjon av night walk, har lita spike og de er dritkule. Men det begynner å bli utrolig mange som har de og det er litt kjedelig... Tenk hvor kult det hadde vært å hatt et par med JC ingen andre har? Har du sett cleata, de er helt rå og spesiell til sommeren :gjeiper: Blir ikke de ganske klam å gå i? Ser i hvert fall ut som det
mulberrygal Skrevet 13. februar 2012 #13 Skrevet 13. februar 2012 Blir ikke de ganske klam å gå i? Ser i hvert fall ut som det Trur jeg så at det sto i beskrivelsen at det er pustehull i skoene
Gjest Apophis Skrevet 14. februar 2012 #14 Skrevet 14. februar 2012 Spike er tøffest, har sååå lyst på!! Men, de er jo noe så inn i granskogen dyre...
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #15 Skrevet 14. februar 2012 Jeg elsker Jeffrey Campbell, er overrasket over hvor billige de faktisk er, hadde forestilt meg en mye stivere pris! Spike er hotte!
MissAwesome Skrevet 17. februar 2012 #16 Skrevet 17. februar 2012 Spike er så sykt kul, men jeg ville kanskje ha valgt den "vanlige"
kills Skrevet 27. februar 2012 #17 Skrevet 27. februar 2012 Er det egentlig vits i å bruke en formue på et nytt par Lita nå? De har jo vært populære ganske lenge nå, og jeg tror de er på vei ut til våren.. Med en så pass spesiell form og utseende så er det en trend som vil være nokså kortvarig. Men bare min mening De har vel i grunnen vært i vinden i to år nå.. Men er selv spent på når de går ut, så kan jeg endelig ta frem mine igjen. Kjedelig når "alle" går i samme sko 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå