Gå til innhold

laste ned java til asus eeepad transformer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan hjelpe meg med dette? På forhånd, manhe, mange takk!!!:-D

Jeg vil så gjerne spille mindcraft på min nye asus eeepad, men får ikke til :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eee er utrolig dårlig på spill. Hadde jeg skullt spille noe, ville jeg brukte en litt større og kraftigere pc. Til og med 123-spill er dritt på disse små.

Skrevet

eee er utrolig dårlig på spill. Hadde jeg skullt spille noe, ville jeg brukte en litt større og kraftigere pc. Til og med 123-spill er dritt på disse små.

Jeg tror du misforstår. Vi snakker om tableten Transformer Prime, den som har Nvidia Tegra 3, full-HD skjerm og som er ypperlig til håndholdte spill, man kan til og med koble til kontrollere for xbox, ps3, etc.

Uansett. Til TS: Snakker du om å spille spill i nettleseren? Java vil ikke fungere i nettleseren i Android, dessverre. Sånne småspill på en tablet må i all hovedsak gå gjennom Market.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror du misforstår. Vi snakker om tableten Transformer Prime, den som har Nvidia Tegra 3, full-HD skjerm og som er ypperlig til håndholdte spill, man kan til og med koble til kontrollere for xbox, ps3, etc.

Uansett. Til TS: Snakker du om å spille spill i nettleseren? Java vil ikke fungere i nettleseren i Android, dessverre. Sånne småspill på en tablet må i all hovedsak gå gjennom Market.

Ja, da har jeg oversett no. Leste kun eee, sorry!

Skrevet

Hvorfor svarer du når du ikke har noe å komme med som kan hjelpe TS ?

Skrevet

Hvorfor svarer du når du ikke har noe å komme med som kan hjelpe TS ?

Veit jeg gjør det selv nå, men blir så irritert når folk ikke svarer på det TS spør om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...