Merchedes Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Er det noen som kan hjelpe meg med dette? På forhånd, manhe, mange takk!!!:-D Jeg vil så gjerne spille mindcraft på min nye asus eeepad, men får ikke til :-(
eelliiee Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 eee er utrolig dårlig på spill. Hadde jeg skullt spille noe, ville jeg brukte en litt større og kraftigere pc. Til og med 123-spill er dritt på disse små.
Zzyzx Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 eee er utrolig dårlig på spill. Hadde jeg skullt spille noe, ville jeg brukte en litt større og kraftigere pc. Til og med 123-spill er dritt på disse små. Jeg tror du misforstår. Vi snakker om tableten Transformer Prime, den som har Nvidia Tegra 3, full-HD skjerm og som er ypperlig til håndholdte spill, man kan til og med koble til kontrollere for xbox, ps3, etc. Uansett. Til TS: Snakker du om å spille spill i nettleseren? Java vil ikke fungere i nettleseren i Android, dessverre. Sånne småspill på en tablet må i all hovedsak gå gjennom Market. 1
eelliiee Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 Jeg tror du misforstår. Vi snakker om tableten Transformer Prime, den som har Nvidia Tegra 3, full-HD skjerm og som er ypperlig til håndholdte spill, man kan til og med koble til kontrollere for xbox, ps3, etc. Uansett. Til TS: Snakker du om å spille spill i nettleseren? Java vil ikke fungere i nettleseren i Android, dessverre. Sånne småspill på en tablet må i all hovedsak gå gjennom Market. Ja, da har jeg oversett no. Leste kun eee, sorry!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #5 Skrevet 13. februar 2012 eee er utrolig dårlig på spill. Hadde jeg skullt spille noe, ville jeg brukte en litt større og kraftigere pc. Til og med 123-spill er dritt på disse små. Hvorfor svarer du når du ikke har noe å komme med som kan hjelpe TS ?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #6 Skrevet 13. februar 2012 Hvorfor svarer du når du ikke har noe å komme med som kan hjelpe TS ? Veit jeg gjør det selv nå, men blir så irritert når folk ikke svarer på det TS spør om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå