Livets datter Skrevet 7. januar 2004 #1 Skrevet 7. januar 2004 Er du av de som gleder seg til katalogen kommer, for så å sette nesen mot varehuset for å ta nyhetene nærmere i øyensyn? Eller må du dras avgårde blant ungeskrik og krangling? Ta testen her.
Gjest Dolphina Skrevet 7. januar 2004 #2 Skrevet 7. januar 2004 Ikea-testen Ikea-poeng: 76. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.
Grooo Skrevet 7. januar 2004 #3 Skrevet 7. januar 2004 Tok ikke testen nå, men har tatt den før (finnes i alle fall minst en tråd til med den her inne...) og vet at jeg scorer høyt! Har omtrent vært på IKEA en gang i måneden de siste fire årene, elsker det stedet! Har en god del derfra i leiligheten vår, allikevel tror jeg absolutt ikke folk kommer inn her og tenker "IKEA" når de er her for første gang....
Gjest GreenSky Skrevet 7. januar 2004 #4 Skrevet 7. januar 2004 Jeg har også tatt testen før. Jeg liker IKEA godt jeg, men orker ikke alle folkene som er der. Det er trangt, ungeskrik og skrål, og fult av stressa mennesker. Derfor foretrekker jeg å handle tidlig om morgenen i ukedagene, når det er lite folk.
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #5 Skrevet 7. januar 2004 Ikea-poeng: 76. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.
Irka Skrevet 7. januar 2004 #6 Skrevet 7. januar 2004 Ikea-poeng: 12. Du er neppe en Ikea-elsker, men plages av hodepine ved tanken på en tur til varehuset. De få gjenstandene du har fra Ikea har du kjøpt av ren nødvendighet Og det stemmer!
monja Skrevet 7. januar 2004 #7 Skrevet 7. januar 2004 Ikea-testen Ikea-poeng: 68. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. :o
Orthia Skrevet 7. januar 2004 #8 Skrevet 7. januar 2004 Ikea-poeng: 98. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. :o ( :oops: )
Såpebobla Skrevet 8. januar 2004 #10 Skrevet 8. januar 2004 Ikea-poeng: 82. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Ikke helt enig, men....
Ruby Skrevet 8. januar 2004 #11 Skrevet 8. januar 2004 Ikea-poeng: 72. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.
Gjest Madam Felle Skrevet 8. januar 2004 #12 Skrevet 8. januar 2004 Ikea-poeng: 22. Du er neppe en Ikea-elsker, men plages av hodepine ved tanken på en tur til varehuset. De få gjenstandene du har fra Ikea har du kjøpt av ren nødvendighet.
mamma21 Skrevet 9. januar 2004 #13 Skrevet 9. januar 2004 Jeg fikk 78 poeng. Elsker Ikea. Når jeg får meg hus, blir det nok mange Ikea-turer. :D
Gjest sexysadie Skrevet 9. januar 2004 #14 Skrevet 9. januar 2004 Hva slags forhold har du til Ikea? ~ Da jeg ikke kjenner Ikea personlig så har jeg ikke noe forhold til ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå