AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 hei. jeg er en gutt på 24 år. helt siden eg var 15 år har jeg slitt med PE(premature ejaculation, eller tidlig utløsning om du vil) problemet startet først etter jeg hadde hatt sex ett par ganger. vennina til dama mi dro en dårlig vits å kalte meg for "3 timer'n", og jeg kan love deg at jeg kjappet meg å bli ferdig fort neste gang og etter det har jeg aldri klart å snu. ingen fortalte meg at det er en fin ting å kunne kontrollere orgasme i tenårene ga jeg blaffen, tenkte ikke noe særlig på det og hadde det gøy sosialt og levde ett normalt liv med normal+ selvtillit. Men kjærestene mine ville aldri hjelpe meg å bli kvitt det, de lot bare som ikkenoe og sa at det ikke var noe å tenke på når jeg klagde på meg selv. min frusturasjon vokste og vokste og til slutt var selvtilliten min så lav at eg valgte å dumpe kjæresten min å nærmest isolere meg helt fra omverden det har blitt ett spesielt kompleks for meg, selvom jeg vet det ikke nødvendigvis er så big deal - men dette problemet sammen med ett par andre problemer eg har hatt i livet mitt har eg klart å utvikle en slags fobi for jenter. det skjer en sjelden gang at jeg møter noen, og det går som regel bra etter jeg har hatt sex ett par netter, men jeg må nesten alltid avvise jenter eg mistenker at kan såre meg(de fleste....) jeg har ikke problemet at ingen jenter liker meg, det er bare det at jeg er så avvisende i kroppspråk og har så fryktelig dårlig selvtillit på "damefronten" at jeg frykter jeg aldri kan finne ei det er en hemmelighet, jeg snakker ikke med noen om det. jeg tenker kanskje å gå til legen nå snart å be om medisiner(har også allerede medisiner for en annen diagnose som faktisk hjelper, men ødelegger all sex lyst og gjør at jeg kan miste ereksjon når som helst) er det noen som har noe tips, eller kanskje kan muntre meg opp litt? hvor problematisk er det egentlig? jeg har lyst til å få hjelp før eg blir sinnsyk eller noe. jeg klarer ikke bli kvitt problemet på egen hånd, men klarer ikke åå finne meg en dame så eg kan trene meg opp heller. passe håpløs situasjon?
Gjest Katten. Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 Hvordan gjør du det når du onanerer? Hvor lang tid bruker du da?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #3 Skrevet 11. februar 2012 Da kan det fort ta 15 minutter før jeg må roe meg ned..
Gjest Consensio Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 15 minutter? Da runker du vel ikke hele tiden håper jeg? Hva med nå du har sex? Kjører du bare på og kommer etter 1 minutt, eller hva mener du med for tidlig utløsning? Noen menn mener de lider av det (blant annet min mann), men når vi har sex så syns jeg han holder lenge. Men det er klart, han kommer jo på et øyeblikk om jeg f.eks rir han og ikke passer på å roe litt. Når man har sex så varierer man, koser, stopper opp litt osv. Det er helt normalt. Ville sett på det som unormalt å klare å ha samleie (penetrasjon) uten pauser, bare kjøre på, i flere minutter
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 15 minutter? Da runker du vel ikke hele tiden håper jeg? nei! Hva med nå du har sex? Kjører du bare på og kommer etter 1 minutt, eller hva mener du med for tidlig utløsning? Noen menn mener de lider av det (blant annet min mann), men når vi har sex så syns jeg han holder lenge. Problemet mitt er at jeg kommer med en gang jeg synker inn i henne jeg kan gjøre alt mulig annet å ha kontroll(nesten)... Med en gang jeg er inni merker jeg at jeg blir helt overveldet å ikke klarer å holde igjen. Meeen, jeg kan sikkert komme 8 ganger på 1 time da. Potensen er det ikke noe i veien med.. det er bare så jævlig flaut.
Erotisk Flukt Skrevet 12. februar 2012 #6 Skrevet 12. februar 2012 Om du elsker cum i fitta hennes mens du slikker, fingrer eller puler henne etterpå, så er det jo null problem med å fylle henne ganske så tidlig. Men hun får ikke så mye ut av det hun da.. Ha sex uten å pule. Hvor hun kan runke deg, og du forsøker å holde ut lengst mulig ved å fortelle henne når hun skal bremse opp, og når hun skal øke på. Gjerne gjør dette samtidig som du fingrer henne.. -Domino
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. februar 2012 #7 Skrevet 13. februar 2012 Da har du samme problem som meg. Kommer med engang jeg blir penetrert ganske ofte :gjeiper: Så jeg digger menn som spruter fort og mye Og jeg er ikke den eneste! Har flere venninner osm foretrekker menn som spruter fort . Heller flere kjappe enn et laaangt kjedelig samleie. Du er deg selv og kommer fort, slik er det bare. Ikke ødelegg det! Tilsutt kan du bli en av de som aldri nesten kommer pga de har trent seg til å holde igjen og ødelagt orgasmene sine! Jeg elsker menn som spruter fort, gjerne før penetrering og
Caramela Skrevet 13. februar 2012 #8 Skrevet 13. februar 2012 Heller flere kjappe enn et laaangt kjedelig samleie. Enig.
Gjest Katten. Skrevet 13. februar 2012 #9 Skrevet 13. februar 2012 Hvorfor i allverden er et langt samleie synonymt med kjedelig? Heller et langt, spennende, samleie med mange orgasmer for alle parter.
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. februar 2012 #10 Skrevet 13. februar 2012 Hvorfor i allverden er et langt samleie synonymt med kjedelig? Heller et langt, spennende, samleie med mange orgasmer for alle parter. Det er kjedelig for meg som kommer fort, da er det bedre med flere små og mange orgasmer. Enn et laaangt et med en orgasme og å holde på i timesvis og bli sår osv.. uff, ikke noe for meg da
Gjest Katten. Skrevet 13. februar 2012 #11 Skrevet 13. februar 2012 Så alternativet er flere små orgasmer eller kun én? Klarer du ikke komme flere ganger under samleiet, om man veksler mellom stillinger, type stimuli etc?
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. februar 2012 #12 Skrevet 13. februar 2012 Så alternativet er flere små orgasmer eller kun én? Klarer du ikke komme flere ganger under samleiet, om man veksler mellom stillinger, type stimuli etc? Skal ikke typen få komme flere ganger da? Jeg synes det er best at vi begge kommer omtrent samtidig og da kan ha flere hyppige ja Slik synes jeg fungerer best for meg. Jeg kan komme opptil to ganger i ett samleie men ikke noe mer, da jeg mister lysten og blir sår etterhvert. Jeg digger en mann som kan sprute fort og ofte En liten hvil før man gyver løs igjen Menn som holder og holder i det uendelige er kjedelige for meg . Mange holder jo igjen for de tror at vi vil det, men det er bare bullshitt!
Gjest BettyBoop Skrevet 13. februar 2012 #13 Skrevet 13. februar 2012 nei! Problemet mitt er at jeg kommer med en gang jeg synker inn i henne jeg kan gjøre alt mulig annet å ha kontroll(nesten)... Med en gang jeg er inni merker jeg at jeg blir helt overveldet å ikke klarer å holde igjen. Meeen, jeg kan sikkert komme 8 ganger på 1 time da. Potensen er det ikke noe i veien med.. det er bare så jævlig flaut. Men hvis du klarer å fortsette like etter du kommer og klare å komme flere ganger så ser jeg ikke problemet..
Gjest Katten. Skrevet 13. februar 2012 #14 Skrevet 13. februar 2012 *snip* Jeg skrev da mange orgasmer for alle parter i svaret rett før det du siterte. Selv kommer jeg mange ganger og trenger ikke pause mellom hver gang.
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. februar 2012 #15 Skrevet 13. februar 2012 Jeg skrev da mange orgasmer for alle parter i svaret rett før det du siterte. Selv kommer jeg mange ganger og trenger ikke pause mellom hver gang. Nei men alle er ikke slik som deg. Synes det er litt kos å ha heftig sex, litt pause med kos og snakking, så heftig sex igjen osv Poenget er iallefall at mange jenter liker gutter som spruter fort , det er opphissende og turn ON for min del.
Gjest Bandit Skrevet 13. februar 2012 #16 Skrevet 13. februar 2012 Jeg synes man ofte er altfor opptatt av dette med orgasme. Dersom jeg ikke kommer, vil ikke det si at jeg ikke har hatt det veldig godt. Og synes man det er slitsomt med selve penetreringen, blir sår eller lignende, behøver ikke sexen være ferdig av den grunn. Det er jo ikke slik at den eneste stoppknappen man har når det gjelder sex, er orgasmer. Noen kommer raskt, andre kanskje ikke i det hele tatt. Det blir iallefall ikke bedre om man begynner å mase om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå