Lille85 Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Jeg ser alle episoder på sumo i helger for jeg har ikke muligheten til å se i ukedagene. Tror jeg har gått glipp av noe. Skjønner ingenting. Rabbit, hun lille vennen til Miles. Hvorfor er det plutselig bare han som ser henne? Alf har da sett og pratet med henne? Han pastoren har i hvertfall sett og snakket med henne. Husker han spurte Miles om hun alltid var så irriterende. Hva har jeg gått glipp av?? Hjelp?
Lille85 Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #2 Skrevet 10. februar 2012 Regner med han har en hjerne svulst eller noe.. Og hun bare er en fantasi.. Men, at de andre har sett henne? :-/ Eller roter jeg totalt?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Ingen andre har sett henne. Hun er bare en fantasi/hallusinasjon.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Nei ingen andre har sett henne. Når pastoren spurte så var det en annen han refererte til.
puusekatt Skrevet 14. februar 2012 #5 Skrevet 14. februar 2012 Miles har ikke hjernesvulst, hun rabbit er den døde datteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå