Gjest Eurodice Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 (endret) Er det noen av dere som ser på Skavlan nå, på svt1? Han har besøk av dr. Gray, forfatteren av Venus/Mars-bøkene. Han sier at kvinner må snakke om alt, mens menn vil ha fred og ro. Men han går alle kvinner en høy gang. Jeg har aldri hørt på maken til mitraljøse. Uhøflig er han også, avbryter andre, lar dem nesten ikke komme til. Endret 10. februar 2012 av Belladonna 2
dorkie Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Ordentlig slitsom type. Stereotypisk amerikansk, høylytt og masete 1
Gjest Eurodice Skrevet 10. februar 2012 #5 Skrevet 10. februar 2012 Nå går det samme på nrk1. Herregud så mye dumt han sier, og mannen er psykolog, tror jeg.
Batteri Skrevet 10. februar 2012 #6 Skrevet 10. februar 2012 For noe svada han lirer av seg. Hadde skrudd av om ikke gubben ville se på.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #8 Skrevet 10. februar 2012 Heldigvis så jeg ikke på det programmet! Jeg ble sur av alle ugjenkjennelige påstander i den hersens Mars og Venus-boka, som jeg av alle ting fikk i gave av en kjæreste, nå ex, for mange år siden. 2
Gjest Eurodice Skrevet 10. februar 2012 #9 Skrevet 10. februar 2012 Heldigvis så jeg ikke på det programmet! Jeg ble sur av alle ugjenkjennelige påstander i den hersens Mars og Venus-boka, som jeg av alle ting fikk i gave av en kjæreste, nå ex, for mange år siden. Den leste jeg også for mange år siden. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger den boken ble slengt i veggen, for jeg ble så irritert og hadde gjerne kaldkvelt mannen om jeg kunne .
Kråkesaks Skrevet 10. februar 2012 #10 Skrevet 10. februar 2012 jeg så ikke på, men hørte i bakgrunnen. hørtes ut som en overivrig fjortisbulldser.
Gjest Alfred Skrevet 11. februar 2012 #11 Skrevet 11. februar 2012 Det han sier om at menn vil være alene, mens kvinner ønsker å være med andre når de opplever stress, er en generell betraktning. Det stemmer ikke i alle tilfeller, men i de fleste. Dette er empirisk bevist, og ikke noe Gray har funnet på selv. Jeg er ikke enig i hele budskapet hans, men han har noen poeng. Det er heller ikke overraskende at han møter motbør fra de mannlige gjestene: - En politiker som må beholde stemmer - En TV-vert som må beholde seere - En artist som må beholde fans Men det ble diskusjon av det, og det var et fiffig set-up av Skavlan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå