Gå til innhold

Bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med å lage invitasjoner, menyer etc. selv ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi lager alt selv. Invitasjonene ble skrevet av forloverene mine og meg over et par glass vin. den ble ikke så formell, men det er ikke festen heller, så det passet bra. Menyen var heller ikke så vanskelig, men det tok en kveld der kjæresten og jeg satte oss ned og tenkte og fant ut hva vi ville.

Skrevet

den ene forloveren min er kunstner, så hun skrev invitasjonsteksten i calligrafi, og så kopierte vi opp.

Skrevet

Har laget invitasjoner selv på photoshop, de skal ligne på konsertbilletter, så det er derfor jeg valgte å lage dem selv. Så har jeg en utkast av menyene og monogramer. Synes de ble veldig fine :) må bare skryte litt

• Liker 1
Skrevet

Vi lager alt selv. Invitasjonene ble skrevet av forloverene mine og meg over et par glass vin. den ble ikke så formell, men det er ikke festen heller, så det passet bra. Menyen var heller ikke så vanskelig, men det tok en kveld der kjæresten og jeg satte oss ned og tenkte og fant ut hva vi ville.

Kan du fortelle hva som står?

Aner virkelig ikke hva vi skal skrive, og vil ikke at de skal være formelle i det hele tatt... :gjeiper:

Skrevet

Jeg holder på å lage mine selv. Svart pappkort med to utklipte, røde hjerter et bånd man må knyte opp for å se inni kortet. Jeg liker å lage kortene selv fordi det er kjekt og veldig personlig.

Skrevet

Kan du fortelle hva som står?

Aner virkelig ikke hva vi skal skrive, og vil ikke at de skal være formelle i det hele tatt... :gjeiper:

joda. den er litt tacky og rar, men er strålende fornøyd med nødrimene og det hele;)

" den 30.june er kjærlighetens dag, vi inviterer dere herved til spleiselag.

I ...... kommune, på ............ gård, vil vi ha dere med for å feire dagen vår.

De unge og spreke kan campe på festens gård. Har man antydning til liggesår, finnes det mulighet for hotellcomfort.

Vi er mer glad i mat enn grelle fat, og på deres kokkekunster tror. vårt ønske for dagen, er mat til felles bord.

for å kunne sette ut antall stoler, må vi innen 1. april vite antall hoder som vil berike vår dag, i dette hyggelige lag."

kanskje ikke så lett å ta copy/paste på, men er et eksempel på en veldig uhøytidlig invitasjon :fnise:

Skrevet

Det hendte i de dage, at .... han sagde, " ...... vil du være min?"

" Thi' om du sier ja, vil jeg alltid være din."

Nå kan Dere forstå, Dere lørdag *dato* til kirken må,

for det er her vielsen skal stå kl. ....

Når begge hjerter er i samme pakt,

og presten sin hånd på verket har lagt,

må Dere hjelpe,kl. .... i lokalet, med riktig å feste.

Så denne dag blir en av .... og .... sine beste.

Dette sto i våre invitasjoner.

Lagde den selv i word og printet dem ut. Ble tre litt ulike versjoner grunnet begrenset tilgang på kartong her i byen, men ble igrunn ganske fornøyd med dem alle sammen ;)

Kirkeprogrammer og meny/sanghefte lager vi også selv, de skal være i samme stil som invitasjonene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...