Gå til innhold

pressekonferanse om brylupet i Trondheim

Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei

Jeg var dum nok å sitte og kope å glane på det.Det gikk roligere for seg nå,ikke noen ubehagelige spørsmål og sipping og grining for det norskefolk.MM fikk jo den medfarten i fjor.Det var nok plukke fram,når det gjaldt prinsessen også.Jeg husker hennes afære med en gift mann i England,hvor kona tok utskillsmisse etterhvert.Hun var en fattig kasserer,men Martha ble stevnet i retten.Kong Harald grep inn med loven i hånd og tok hjem datteren.Alt ble dysset ned her hjemme en kunne stillet henne spørsmålet om hvordan hun ser på utroskap.

Hun var jo ung da hun gjorde dette,håper hun får leve lykkelig med Ari på slep og at ingen gjør det samme mot henne.icon_smile.gif

hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok at pressen måtte få spørsmålene godkjent før de fikk lov til å stille dem. Slik var det vel sist også.

Men M.L.hadde kanksje flaks som kom etter M.M. Det skal litt til for å overgå henne.

Synes ellers at M.L. er ei tøff og fresk dame som skiller seg litt ut og er seg selv.

Faktisk tror jeg at hun hadde gjort seg bra som dronning. Kong Ari hadde vel kanskje ikke vært like bra... hva vet jeg!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei Lea icon_smile.gif

Jeg synes Ari er like bra som Mette Marit,de burde ikke gjøre forskjell svigerbarna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes kanskje at Ari er hakket bedre enn M.M. Liker litt futt og fres jeg! Regner med at han hadde gitt beskjed hvis han merket at huden begynte å boble midt i et intervju.

Tror neppe han hadde stilt på slottsbalkongen i rosa hatt og rosa solbriller heller.

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Pressekonferansen så jeg ikke på i det hele tatt! Bryllupet skal jo være fredag men den går jeg glipp av! Leste i avisa i dag at M.L. og Ari kunne tenke seg og ha barnedåp i Tromsø!!Men først må de vel få barnet, eller er den allerede unnfanget?

"Maeve"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører ikke det ungdomstiden til? Å feile? før man finner den rette?

Skulle de kongelige styres av andre følelser enn oss andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei pegasus:-)

On 2002-05-22 15:11, pegasus wrote:

Hører ikke det ungdomstiden til? Er en ungdom når en er fylt 22år

Å feile? før man finner den rette? Mener du at det bare er å feile å fly etter en gift mann og ha intim kontakt.Det er altså helt ok for deg.

Skulle de kongelige styres av andre følelser enn oss andre? Jeg mener er en voksen nok til å fly etter gifte så burde hun også ta sitt fulle ansvar i det hun gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje det var tabben hennes? Hva er din?

Nå må vi ikke være så fordømmende da.

Enn hans ansvar?han som var gift?

Utroskap skjer hver dag og det kan være mange grunner til det.

Faktisk skjer det i de fleste ekteskap. Tenker da på de som er gift lenge. Selv du er ikke vaksinert mot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

On 2002-05-22 17:54, pegasus wrote:

Kansje det var tabben hennes?Tabbe = utroskap for deg. Hva er din?For det første er jeg ikke konglig og skal ikke gå foran som en rolle modell.Krever gjerne littmer av dem enn oss dødlige skattebetalere.icon_smile.gifMin tabbe tenker ......kommer ikke på noen rotet ikke med gifte menn ihvertfall.

Nå må vi ikke være så fordømmende da.

Enn hans ansvar?han som var gift?Han fikk så hatten passet i avisene,og mistet familien sin.

Utroskap skjer hver dag og det kan være mange grunner til det.

Faktisk skjer det i de fleste ekteskap. Tenker da på de som er gift lenge.Jeg synes utroskap er en uting,de som holder på slik har ikke moral mener jeg. Selv du er ikke vaksinert mot det.Det er ingen som er vaksiner mot det ,men en får stå for sine handlinger om en er konge eller Jørgen Hattemaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...