AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Hva kan/burde jeg gjøre når broren min sliter med narkotika bruk? Han har holdt på i fler år, men etter mine øyne har det blitt verre. Foreldrene mine vet at han har holdt på med hasj for noen år tilbake, men ikke noe mer en det, og jeg vil ikke sladre på han, han betyr utrolig mye for meg! Føler det er jeg som hele tiden må dekke over og ljuge for hans skyld..Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg vil bare ha tilbake den gamle broren min..
Gjest NozMonster Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 dette er ordentlig trist å høre ts! hvor gammel er han, og hvor gammel er du? kanskje du rett og slett bør gjøre foreldrene dine klar over situasjonen aller aller først? det tror jeg er det viktigste å starte med!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Han er 25, jeg er 17.. er så vanskelig å si det til dem, da blir hele hjemme situasjonen snudd opp ned, og jeg mister tilliten min til broren min IGJEN.
Gjest NozMonster Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 ja, du mister nok tillitten, det er langt viktigere å hjelpe han og muligens redde livet hans, så får han bare være sint på deg for en periode, til han innser at du bare vil hans beste! mitt råd til deg er at du tar opp telefonen så fort som fy og ringer RUStelefonen på telefonnr 08588 ..de kan hjelpe deg betydelig mye mer enn det jeg kan! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå