Hu i Svingen Skrevet 7. januar 2004 #1 Skrevet 7. januar 2004 Noen som har erfaring med dette produktet: http://195.159.29.92/hyy36/?action=tip&prod_id=48407? Ville gjerne vite om det er like bra som / bedre enn vanlig varmvoks? Noen som har prøvd?
Suzy Skrevet 7. januar 2004 #2 Skrevet 7. januar 2004 Jeg spurte om det samme for en tid tilbake og fikk ikke et eneste svar. Har ikke prøvd den sjøl heller, men er veldig nysgjerrig på den. Er den halvparten så bra som det sies må den jo være bra
Hu i Svingen Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2004 Takk for den opplysningen i hvert fall! Kanskje jeg bare skal bestille, og så kan jeg senere komme med en anbefaling/advarsel... :o Prøvekanin, jeg?
Suzy Skrevet 7. januar 2004 #4 Skrevet 7. januar 2004 Ja, jeg venter i spenning jeg om du prøver. Kunne tenkt meg den sjøl... Ikke så dyr heller - om det funker.
missvikki Skrevet 7. januar 2004 #6 Skrevet 7. januar 2004 jeg har bestillt den nå :D så får vi se om det er noe å skryte over eller 250,- rett i dass :o
Suzy Skrevet 8. januar 2004 #7 Skrevet 8. januar 2004 Da sitter jeg klar her og venter på tilbakemelding om den funker *spent* :D
SunAndMoon Skrevet 14. april 2004 #8 Skrevet 14. april 2004 Noen resultater så langt?? ble litt nysgjerrig jeg også... var nemlig akkurat innom Moom sin hjemmeside!
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #9 Skrevet 20. april 2004 Er det ingen som har prøvd denne? Jeg er nysgjerrig jeg oxo. Lurte på om jeg skulle kjøpe den, men jeg har aldri vokset før...
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2004 #10 Skrevet 17. mai 2004 Ja, nå har jeg prøvdt moom. Har aldri prøvdt voksing før og ble positivt overasket,det gjorde slett ikke vondt. Var jo litt kliss med den voksen da. Kan hende jeg ikke varmte den nok? bruker dere mikroen? jeg har ikke det så jeg kokte opp vann i en liten gryte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå