Gå til innhold

Invitasjoner, bordkort etc...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt til å lage invitasjoner, bordkort og sanghefter selv, er det noen som har noen tips eller bilder av hva dere har laget....?

Er det noe mere man "trenger" å ha med...?

Skal man ha med bordplan noen steder....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt inn kartong som jeg lager kort av. Og sølvbånd som jeg knyter som en sløyfe på kortene. Bordkotene blir laget i samme kartong med sølvbånd som jeg skal feste to "gullringer til" Gulltusj til å skrive på, og vanlig hvitt papir med invitasjons teksten inni kortet. Synes det ble veldig fint selv. Her inne på kvinne guiden har du fine bilder. Seg også på bryllupswebben

Her er link sor å se på litt av vert

http://ez.kvinneguiden.no/article/archive/7/

Og her er en annen link

http://www.bryllupsweb.no/bryllupsshop-inv...vitasjoner.html

Skrevet

Mamma lager våre.

Nå de er sendt ut, 14. februar, skal jeg legge ut bilde.

Skrevet

Invitasjoner lagde vi av en farget A4 papp som vi printet to innbydelser på, delte i to og brettet på midten. På forsiden limte vi ett hjerte vi hadde klippet ut i en litt mørkere farge, og jeg tegnet opp noen streker med en glittrende/glinsende tusj... Litt vanskelig å forklare...

Bordkortene fikk det samme hjertet og de samme strekene, men selve kortet var naturligvis mye mindre. Navnene skrev jeg på for hånd.

Sangheftet i kirken var på vanlige hvite A4 ark som ble brettet på midten. Vi hadde ett bilde av kirken + navnene våre og datoen på forsiden, og sanger/program på de tre neste sidene.

Vi hadde ett A3 ark i litt tynn hvit papp som omslagsark til sangene. På forsiden stod navnene våre og datoen, og en tegning av noen bryllupsbjeller og en sløyfe som holdt dem sammen... På første siden inni stod menyen, og på siste siden inni var bordkartet. Baksiden var blank.

Alt som var printet på disse tingene var skrevet med samme fonttype, selvfølgelig bortsett fra navnene på bordkortene for de skrev jeg for hånd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...