Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Har du erfaring med disse BB kremene? Har du noen å anbefale ? Er disse kremene så bra som en leser? Vil de gi uren hud, med tanke på at de ofte har medium til full dekkevne? Kan virkelig disse kremen rydde opp i problemhud?

Jeg kunne gjerne tenke meg å prøve, men det er så mange å velge i at jeg blir helt surrete.

Ønsker følgende;

- at kremen passer min lyse hud

- at kremen ikke gir lett til moderat dekkevne, da jeg at det skal vil det skal se naturlig ut

- høy solfaktor

- gjerne anti ageing

- gi mye fukt

Har er sensitiv, og svært dehydrert hud.

Har sett at Estee Lauder, MAC og Clinique har kommet med sine versjoner av BB krem. Ellers har mange positive erfaringer med et merke som heter Brtc...

Tanken som slår meg er at denne type krem må være for god til å være sann? Alle disse fordelene i en krem?

Takk på forhånd :klemmer:

Endret av laperla
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg vet er at Etude House visstnok er en av de beste. Men jeg aner ikke hva den inneholder da alt er på koreansk. Så det er ikke sikkert man hadde likt den så godt om man visste hva den inneholdt. men den er veldig spesiell, føles som fløyel eller noe på huden.

Skrevet

Heisann,

jeg har prøvd SKIN79 Super+ Beblesh Balm BB Cream VIP Gold, fant den på Hilde Christina sine sider:

http://www.hildechristina.com/?s=bb+cream

Jeg synes denne er fin til min hud. Den er ikke for grå, og den blender lett inn i huden og på meg dekker den lett, ikke så mye egentlig. Jeg kjøpte min på ebay fra Korea, men du kan også få tak i den på amazon.com

Gjest BabyBlue
Skrevet

BB creams har vel egentlig eksistert i evigheter? Det er i bunn og grunn bare en svakt farget fuktighetskrem, eller...?

Skrevet

Heisann,

jeg har prøvd SKIN79 Super+ Beblesh Balm BB Cream VIP Gold, fant den på Hilde Christina sine sider:

http://www.hildechristina.com/?s=bb+cream

Jeg synes denne er fin til min hud. Den er ikke for grå, og den blender lett inn i huden og på meg dekker den lett, ikke så mye egentlig. Jeg kjøpte min på ebay fra Korea, men du kan også få tak i den på amazon.com

Jeg har også den, og er uimponert, egentlig. Jeg synes den er i overkant grå, klissete, dekker mindre enn en farget dagkrem, og sklir rundt på huden, til tross for at jeg har tørr hud. Dessuten lukter den solkrem. Jeg kjøpte den før jeg visste at HC anbefalte den, etter å ha lest om den i en eller annen utenlandsk blogg.

Nei, jeg foretrekker den fargede dagkremen fra Laura Mercier, og har også tenkt å teste ut Moisture Surge farget dagkrem fra Clinique, som ser ut til å være en mellomting mellom en farget dagkrem og en lett foundation i dekkevne.

Skrevet

Hva er BB krem?

Skrevet

Hm, etter å ha lest svarere deres... Lurer jeg rett og slett på om det er like greit å bare la være å gå til innkjøp av denne såkalte vidunderkremen.

Tusen takk for svar, jenter :klemmer:

Skrevet (endret)

Jeg har også den, og er uimponert, egentlig. Jeg synes den er i overkant grå, klissete, dekker mindre enn en farget dagkrem, og sklir rundt på huden, til tross for at jeg har tørr hud. Dessuten lukter den solkrem. Jeg kjøpte den før jeg visste at HC anbefalte den, etter å ha lest om den i en eller annen utenlandsk blogg.

Nei, jeg foretrekker den fargede dagkremen fra Laura Mercier, og har også tenkt å teste ut Moisture Surge farget dagkrem fra Clinique, som ser ut til å være en mellomting mellom en farget dagkrem og en lett foundation i dekkevne.

Den er nok forskjellig fra person til person. Jeg har kombi-hud. Jeg har forresten også Laura Mercier s fargede dagkrem, den er super!

Men den er jo ikke en BB cream, og det var jo det hun i utgangspunktet spurte etter. Men ja, jeg er enig med deg, hvis jeg skulle velge, blir det soleklart Laura mercier sin :)

Endret av Rositalita
Skrevet

jeg bruker bare BB cream. Bruker det nesten hver dag, selv de dagene jeg har uren hud,dekker BB cremen så bra at folk tror min hud er plettfri for feil! er ganske fantastisk

http://www.ebay.com/itm/EtudeHouse-ETUDE-HOUSE-Pearl-Shinning-BB-cream-01-/200630566930?pt=US_Makeup_Face&hash=item2eb6838012

Bruker selv fra Etude House, og kommer aldri til å gå tilbake å bruke noe annet =) Livet mitt ble bedre etter jeg fant BB cream!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...